Sfaturi de calatorie cu bebelusii: cum patutul pliant Koo-Di ocupa doar jumatate de metru. Galerie foto

Upadate (29 august) cu observatii dupa utilizarea patutului pliant Koo-Diin doua excursii:

  • atentie mare, bebelusul isi poate prinde masa sau o parte din corp in zona dintre plasa si saltea. Nu pateste nimic, dar incepe sa planga.
  • baietelul nostru de sase luni doarme foarte bine in patutul pliant Koo-Di, la fel ca in patutul de acasa.
  • are avantajul ca plasa il fereste de muste si alte insecte.
  • inchiderea fermoarului este destul de zgomotoasa si risca sa il trezeasca. De aceea noi asteptam sa adoarma bine 10-15 minute si dupa aceea il inchidem.
  • poti folosi patutul pliant pentru bebelusi Koo-Di si ca sa doarma bebelusul la pranz in aer liber, nu doar noaptea.
  • este chiar compact, incape bine in portbagaj.

Cum familia noastra s-a marit cu un nou membru – bebelus, a devenit o adevarata aventura sa plecam in vacanta. Cu cat este mai mic omuletul, cu atat are nevoie de mai multe lucruri: carut, patut, haine multe sa fie, jucarii si multe alte chestii mici care se aduna. Este foarte clar acest lucru. 🙂

Am incercat sa plecam la mare cateva zile si ne gandeam ca o sa fie lejer si ca o sa incapem in masina noastra mare, Dacia Logan. Dar, spre marea noastra surpiza, de-abia am avut loc si practic doar eu, care conduceam, nu am tinut nimic in brate, restul spatiului a fost utilizat la maximum. Desi pare mare, porbagajul l-am umplut cu carutul si cu un cosulet de dormit pentru cel mic. Pana acum, ne era usor sa plecam, pentru ca dormeam toti trei in acelasi pat si nu aveam treaba, dar acum nu mai avem loc toti patru in acelasi pat.

Cum reducem din bagaje atunci cand plecam in excursie
Cand am revenit din excursia la mare, am hotarat sa cautam o metoda sa mai reducem din bagaje la urmatoarea plecare. Carutul este deja varianta sport, asa ca nu prea avem cum sa mai scadem acolo, astfel ca problema ramane cu dormitul. Am cautat pe Internet un patut pliant, dar nu din cele traditionale, de calatorie, pentru ca am avut data trecuta si ocupa destul de mult loc si acela. Am gasit pe Internet un patut care promitea ca se face mic mic si usor de carat si ca incape copilul pana se face mai mare: patutul pliant Koo-Di

Oferta: set complet format din patul pliant pentru bebelusi Koo-Di, saltea, cearsaf si pompa de picior la 378 de lei in loc de 420
Am tot intors problema pe toate partile si am tot incercat sa gasim variante. Am ezitat sa il luam din prima si pentru ca pretul nu e chiar de ici de colo: 378 de lei setul complet format din patul pliant Koo-Di, Saltea, cearsaf si pompa de picior. Pretul este cam la fel pentru produsele de calitate pentru copii, dar ne temeam sa nu ne trezim cu cine stie ce chestie care sa ne ocupe prea mult spatiu.

Pana la urma, am facut comanda pentru minunatul patut Koo-Di, Made in UK. Am fost placut surpinsa cand a fost livrat in nici 24 de ore de cand l-am comandat, asa ca de fapt puteam llasa comanda lui si pe ultima suta de metrii inainte de plecare.

Cand am vazut cat de mica si usoara este gentuta Koo-Di, nu mi-a venit sa cred ca acolo incape un patut adevarat. Este excelent si se poate pune chiar si la geamul din spate al masinii si tot nu blocheaza vederea.

Normal ca am dat ghes sa montam patutul pliant pentru bebelusi, si a fost gata in cinci minute. Este foarte usor de asamblat, iar de strans se strange la fel de usor. Noi, ca sa fim siguri am comandat si varianta cu salteluta gonflabila, dar ar merge si doar cu salteluta inclusa.

Acesta este patutul pliant minune.

Abia astept sa plecam in vacanta si sa il folosim. E mare, asa ca o sa putem sa il folosim cel putin pana face doi ani.

Pe acelasi website se gasesc si multe produse de soare si de calatorie. Noi am mai avut niste pantofiori de plaja la fel cu cei care se gasesc aici si am fost foarte multumiti. Asa ca daca aveti nevoie de spatiu in masina si vreti sa si dormiti linistiti puteti sa studiati si varianta aceasta. Vacanta placuta tuturor. Voi reveni cu impresii din calatoria de la munte.

Iata cum decurge instalarea patutului pliant pentru bebelusi Koo-Di:

Preambul: iata cum arata patutul pliant pentru bebelusi Koo-Di impachetat

Pasul 1: desfacem patutul pliant pentru bebelusi Koo-Di

Pasul 2: asamblarea patutului pliant pentru bebelusi Koo-Di dureaza cateva minute si este foarte simpla

Pasul 3: dupa ce instalam patutul, adaugam si salteaua gonflabila

Lasă un comentariu