Testul sub presiune: cum s-a descurcat crema naturala de protectie solara Aubrey sub soarele din Napoli & co.

De obicei, nu sunt prietena buna cu soarele si ma feresc sa stau prea mult expusa, pentru ca am ten alb si ma inrosesc usor la soare, dar sunt si momente in care trebuie sa fac exceptie. Cum a fost recenta vacanta de la Napoli. Doar nu era sa stau in camera ca sa ma ascund de soare….

aubrey crema de protectie solara bio 01
Soare puternic. Crema rezista

Am avut parte de o vreme superba la Napoli. Fiind un oras langa mare, aerul nu era extrem de cald, chiar daca ardea soarele. Dar de folosit crema de protectie solara am avut grija sa ma folosesc bine si sa ma cremuiesc din cap pana la degetele de la picioare. In prima zi a excursiei am mers vreo sase ore prin soare ca sa vizitam ruinele de la Pompei si Herculaneum. M-am cremuit inainte sa plecam de la hotel si recunosc ca m-am lasat furata de peisaj si am uitat sa imi dau la timp cu un nou strat de crema de protectie solara. Imi era putin teama cand am ajuns inapoi la hotel, sa nu am arsuri solare. Am fost foarte placut surpinsa sa ajung la hotel le fel de alba ca la plecare, doar m-am ars putin pe nas si am ajuns la concluzia ca defapt am uitat sa ma dau dimineata cu crema pe nas…

Croaziera pe insula Capri
A doua zi, prima oara mi-am dat cu crema pe nas, ca sa nu mai am probleme si totul a mers bine. In ziua cand am mers pe insula Capri am petrecut 80 de minute pe feribot, la soare, si nu m-am ars. In ziua aceea, am avut grija sa folosesc mai des crema, pentru ca nu mai era nici un norisor pe cer. Am ajuns tot alba la hotel, asa ca in ultima zi pe stradute din Napoli, unde era umbra, am renuntat la crema solara. Pentru ca ne-am plimat pana in ora 11, am reusit sa prind si eu o urma de bronz pe piele, sa nu zica lumea ca nu este vara si pentru mine.

Ce produs am folosit? Crema naturala protectie solara inalta pentru bebelusi si copii SPF 30, fara parfum – Aubrey.

Crema de soare de la Aubrey s-a comportat excelent in vacanta. Se aplica foarte usor pe piele, se absoarbe bine si nu lasa urme. Are factor de protectie 30 (SPF 30 inseamna ca pentru mine rezista 200-250 de minute) si este rezistenta si la apa. V-am explicat ce este Factorul de Protectie Solara (SPF) si cum se calculeaza durata cat pielea noastra este protejata atunci cand folosim crema comparativ cu perioada in care nu folosim nicio crema intr-un alt articol: https://jurnalbio.wordpress.com/2013/06/13/crema-protectie-solara-bio-copii/. Crema de la Aubrey este foarte placuta pentru ca nu are niciun miros, asa ca am putut sa ma dau si cu putin parfum, ca doar eram in vacanta si numai asa mai apuc sa ma dau cu parfum.

aubrey crema de protectie solara bio 02

Acum, ca am testat crema de protectie solara bio de la Aubrey, o folosesc si pentru copii. Este perfecta pentru ca nu miroase, pot sa ii dau repede si sa plecam de acasa. Abia astept sa o folosim pe copii, cand o sa le pun apa in piscinuta lor de balaceala.

Tubul are 118 ml si costa 75 de lei. Acum este la promotie, costa 45 de lei in loc de 75. Cred ca o sa ne ajunga in vara asta daca o sa il folosesc pentru copii de acum inainte. Eu ii cremuiesc si cand iesim in parc, asa ca este folosita intens.

Ingredientele active ale cremei: Zinc oxide 12%, titanium dioxide 5.6% protejeaza de razele UVA si UVB si pentru ca sunt minerale reflecta soarele. Aloe calmeaza si hidrateaza pielea.

Aubrey Organics este o companie fondata in 1967. A inceput cu doua produse de baie si pana in prezent are 200 de produse pentru piele, par si corp produse pe baza de plante.

Ingredientele folosite in produsele Aubrey Organics sunt extrase din plante si nu folosesc conservanti sintetici si produse petrochimice. In 1994 a fost certificata de catre Quality Assurance International din San Diego, California ca fiind un procesator de produse cosmetice organice.

Un gând despre „Testul sub presiune: cum s-a descurcat crema naturala de protectie solara Aubrey sub soarele din Napoli & co.

  1. Buna Alex,

    Chiar eram curioasa cum se comporta crema respectiva.

    Referitor la durata de expunere, se recomanda reaplicarea o data la 1 ora, maxim 2, chiar daca e cu SPF 50.
    Cremele cu filtre fizice (oxid de zinc, diozid de titanium) functioneaza stil scut, adica aplicate pe piele nanoparticulele reflecta soarele – stiu ca stii si ca nu zic nici o noutate🙂😛 Ce vroiam sa spun este ca transpiratia sau balaceala indeparteaza particulele, deci partile acelea de piele sunt expuse solar, cu alte cuvinte in continuare e nevoie de grija la expunere si reaplicare.

Lasă un răspuns

