B-102-BNY (sau B 102 BNY): ma poate ajuta cineva sa gasesc firma proprietara a acestui camion super-agresiv?

M-am ferit si ma feresc sa folosesc blogul Jurnal Bio pentru a-mi rezolva problemele personale. Nu vreau sa amestec lucrurile si, oricum, cititorii merita articole pe care sa le citeasca de placere, interesante si informative, nu prezentarea unor situatii particulare.

Dar ceea ceea ce am patit recent cu soferul acestui TIR, B-102-BNY, mi se pare grav. Prea grav pentru a nu incerca sa-l identific, sa-l reclam la compania de care apartine: poate astfel sa-si schimbe comportamentul, sa eliminam un mare risc de pe soselele din Romania.

Dar iata ce s-a intamplat: ma aflam pe soseaua DN 71 dintre Sinaia si Targoviste. In localitatea Pucioasa, circulam cu viteza legala, de 50 km/h. TIR-ul din spatele meu incerca sa ma depaseasca, dar nu ii permitea traficul sa efectueze manevra. La un moment dat, s-a apropiat la maximum 2-3 metri in spatele meu si a inceput sa claxoneze încontinuu, cu claxonul – trompeta de pe cabina. Urla ca un tren. Locuitorii din Pucioasa se uitau cu gura cascata la spectacol, nu stiau ce s-a intamplat, de ce a luat-o razna cineva. Pana la urma i-am facut loc sa treaca, ma temeam sa nu o ia razna de tot. Chiar i-am vazut privirea dementa cand a trecut pe langa mine. Ce ar fi vrut? Sa incalc viteza legala pentru el? Sa merg prin oras cu viteza unei masini de formula1 cu copiii pe bancheta din spate??

Asadar, B-102-BNY (sau B 102 BNY): ma poate ajuta cineva sa gasesc firma proprietara a acestui camion super-agresiv? Stie cineva carei firme ii apartine TIR-ul?

Multumesc!

b 102 bny

Lasă un răspuns

