Cat de bine curata un degresant universal superconcentrat bio? Iata raspunsul Earth Friendly Products

degresant universal superconcentrat bio 01V-am tot furnizat, in cadrul a cateva articole, retetele Jurnal Bio de produse de curatenie de realizat in casa. Recunosc ca nici eu nu folosesc doar ceea ce produc in casa. Alternez produsele facute de mine cu cele pe care le gasesc in magazinele cu produse bio.

Produsele Earth Friendly Products
In cazul in care ma grabesc, sau daca nu am toate ingredientele disponibile, sau cand ii las pe baieti sa faca curatenie in casa, am grija sa am la indemana un produs bun de curatat. Marca Earth Friendly Products este un prieten mai vechi de-al meu, am incercat multe din aceasta gama si unele din ele nu lipsesc niciodata din casa (cum ar fi detergentul lichid de vase).

Degresantul universal superconcentrat de la Earth Friendly Products
Un alt produs foarte util in casa este Degresantul universal superconcentrat . Dupa cum ii spune si numele, spala cam orice trebuie spalat in casa: podele din lemn masiv, suprafete vopsite, linoleum, vinil, portelan, crom, otel inoxidabil, lemn, gresie, faianta. Si, foarte important, nu contine substante periculoase, asa ca nu imi irita mainile. Are un miros placut, care nu deranjeaza. Ceea ce mi se pare foarte interesant este ca are dopul facut ca la medicamentele pentru copii, cu protectie, sa nu poata sa il desfaca cei mici. Este un detaliu excelent, mai ales la noi in casa cand nu se stie ce idee nastrusnica poate sa le treaca baietilor prin cap. Ca si la capacele cu medicamente, muncesc si eu cateva secunde sa le desfac, nu ma prea pricep, dar nu ma deranjeaza.🙂

degresant universal superconcentrat bio 02Este concentrat, asa ca se combina cu apa, cam 6 capace la un litru de apa. Eu torn substanta rezultata intr-un pulverizator si il am mereu la indemana. Il folosesc in baie, la spalatul chiuvetei si al cazii. Isi face bine treaba si sunt incantata de cum arata orice suprafata dupa spalare. La cat este de concentrat, imi ajunge pentru vreo 3 luni asa ca pretul de 39 lei pe sticla se amortizeaza imediat..

Pastrez intotdeauna o doza de detergent si la bucatarie, pentru aragaz. Pulverizez si las putin sa se inmoaie: si nu am treaba, se curata perfect.

Este un detergent certificat Ecolabel si USDA Organic.

Lasă un răspuns

