Untul de avocado: ideal pentru refacerea si hidratarea pielii. Iata cum poate fi utilizat fie simplu, fie ca ingredient in creme si lotiuni cosmetice pentru ingrijirea tenului

Avocado a devenit un fruct foarte popular: in ultimul timp, unde te uiti pe Internet mai gasesti o informatie noua despre avocado. Acest fruct, avocado, ofera numeroase beneficii sanatatii si este plin de vitamine. Avocado este un fruct bogat in grasimi bune care ajuta la stabilizarea niveluilui colesterolului, este o sursa de proteine si potasiu, contine vitamine (B, E, K), este o sursa importanta de fibre.

In Romania, oamenii nu sunt inca foarte familiarizati cu avocado. Imi aduc aminte ca in revista unui supermarket de la noi am gasit la un moment dat avocado la oferta cu doar un leu bucata (1 leu = 1 avocado). Cred ca am fost printre singurii nebuni care au fugit spre supermarket, speriati ca nu mai gasim nimic. Da’ de unde …, marea majoritate a cumparatorilor ocolea gramada de avocado, nu ii interesau aceste fructe, nu le bagau in seama.

unt de avocado sideris 01

Untul de avocado de la AKOMA Skincare

Senzor la avocado
La noi in casa, dispare imediat orice avocado cumparat. Putem lejer sa mancam cate unul – doua de persoana pe zi. Eu inca astept ziua in care sa pun mana pe un avocado si sa il mananc singura, fara sa vina unul din cei doi baieti sa vrea si ei. Cei mici au senzor: cand ating un avocado, apar si ei. Eu nu am fost mereu fan avocado, asta pentru ca nu am stiut cum sa il mananc.🙂 Prima oara cand am cumparat avocado, l-am taiat cand era prea crud; a doua oara era deja stricat cand l-am cumparat, asa ca am renuntat.

Prin diversificarea alimentatiei baiatului cel mare, am descoperit cum se mananca si ce gust minunat are avocado. Stiu multa lume care nu il suporta, este clar o problema de gust. Noi cred ca nu am descoperit inca vreo leguma sau fructa care sa nu ne placa si am mare noroc ca baietii mei nu prea refuza nimic.

Unt de avocado?
Pentru ca eu sunt fan avocado, m-am gandit de mai multe ori ca untul cosmetic de avocado trebuie sa fie la fel de plin de vitamine ca si fructul. Din cand in cand, imi place sa mai fac pauza de la creme si sa utilizez doar uleiuri si unturi naturale, mai ales pentru zona fetei si decolteu.

Cand ma gandeam sa testez untul de avocado, credeam ca va avea aceiasi consistenta ca untul de cacao sau ca untul de shea, putin mai tare, dar am avut surpiza sa aiba o consistenta foarte cremoasa. Nici nu stiu cu ce sa o compar, dar ador acest unt. Este atat de fin si de placut…

unt de avocado sideris 02

Untul de avocado se absoarbe imediat

Cum este untul de avocado
Am testat acest unt de avocado de la Sideris Organic Shop. Untul de avocado este alb si nu are nici un miros. Se intinde excelent pe piele. In comparatie cu untul de cacao, care intra greu in piele, acesta se absoarbe imediat si poate fi aplicat inainte sa iesi din casa. Pana acum, m-am impacat bine cu el (de exemplu, dupa ce am folosit uleiul de cocos, mi-a aparut o iritatie pe piele). O cutie de 100 de grame unt avocado costa 28 de lei.

Ma gandeam sa incerc sa imi fac o crema din untul de avocado, dar parca mi-e mila sa il consum asa. Imi place simplu cum este, la fel cum imi place si fructul. O cutiuta de 100 de grame cred ca o sa ma tina cateva luni daca il folosesc de doua ori pe saptamana.

Iata cateva din proprietatile unutului de avocado: are factor de protectie natural si vitaminele A, B, G si E. Are proprietati de refacere, hidratare a pielii. Poate fi folosit simplu (asa cum fac eu) pe piele dar si pe par, poate fi folosit ca ingredient in creme si lotiuni cosmetice dedicate ingrijirii tenului.

Pe pagina Sideris veti gasi tot felul de unturi si uleiuri delicioase daca vreti sa faceti creme sau alte cosmetice.

Voi ati folosit vreodata unt de avocado?

2 gânduri despre „Untul de avocado: ideal pentru refacerea si hidratarea pielii. Iata cum poate fi utilizat fie simplu, fie ca ingredient in creme si lotiuni cosmetice pentru ingrijirea tenului

  1. Eu am folosit ulei de avocado o perioada, pentru ten iarna si apoi la demachiere. Nu mi-a placut ca a rancezit foarte repede dar a fost bland si bun pt demachierea ochilor. Nu stiam ca exista si unt. L-as incerca.

Lasă un răspuns

