Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la targul Raw Generation Expo 2014. Plus Galerie FOTO

Targ Raw Generation Expo 2014 Ligia Pop 19

Sa incepem direct cu ceea ce mi-a placut la targul Raw Generation Expo 2014:

+ Au participat aproape 100 de expozanti cu produse si servicii foarte interesante.
+ Gaseai orice aveai nevoie pentru o viata sanatoasa: de la aparate pana la ingrediente, de la cosmetice la produse de la ferma etc.
+ Am vazut multe noutati la Raw Generation Expo 2014: am descoperit magazine foarte ok pe care nu le stiam, produse de care nu auzisem.
+ Poti sa vezi si sa testezi multe produse pe care le stii de pe Internet si poti sa intrebi orice vrei despre ele. Oamenii stiu sa raspunda si sa explice.
+ Au fost si firme care au avut reduceri la Raw Generation Expo 2014.
+ Targul Raw Generation Expo 2014a fost excelent promovat, au venit multi vizitatori, cred ca au fost cateva mii bune.
+ Dupa cum zicea un expozant cu care am discutat: „Raw Generation Expo 2014 este singurul targ raw&bio din Romania la care merita sa participi si ca expozant si ca vizitator”.
+ Ne-am intalnit cu mai multi cunoscuti de la magazine bio.
+ Mi-am facut prieteni noi.
+ Am gasit tot ce cautam sa cumpar, mi-am bifat toata lista mea.

Si acum cateva lucruri care nu au fost prea ok la acest targ (veti observa ca unele din aceste puncte nu tin de targ direct ci de hotel sau expozanti, dar totusi fac parte din experienta noastra ca vizitatori la Raw Generation Expo 2014):

– Standurile Raw Generation Expo 2014 erau amestecate, nu a existat o organizare in functie de tipul de produse, ci o alta asezare, care imi scapa (cam cum am asezat si eu fotografiile de mai jos 🙂 ).
– Lista cu participanți la targ nu a fost disponibila pe website-ul targului si nu era prea vizibila nici in cadrul evenimentului, era o foaie tiparita si asezata pe un banner.
– Cand veneai din parcarea hotelului Rin spre targul Raw Generation Expo 2014, nu era semnalizat in nici un fel evenimentul. Este adevarat ca nu aveai cum sa te ratacesti pe culoar, dar nici nu stiai daca mergi bine.
– In biletul de intrare la Raw Generation Expo 2014 ar fi fost util sa primesti harta cu expozanti, sa stii unde mergi – mai ales ca vorbim de aproape 100 de standuri.
– Ma asteptam la mai multe reduceri din partea expozantilor, unii chiar nu aveau deloc.
– Holul de acces la targ era foarte inghesuit, in dreapta standuri si in stanga mese, iar in centru plin de oameni, de-abia inaintam.
– Parcarea de la Rin Hotel este inghesuita si pe fiecare etaj sunt prea putine locuri de parcare, ajungi rapid cu masina la etajele 5-6 si tot nu gasesti vreun loc.
– La unii expozanti nu puteai sa platesti cu cardul.
– Este dificil sa vizitezi targul cu copiii, este mare inghesuiala.

Voua cum vi s-a parut aceasta editie Raw Generation Expo 2014?

Iata si o galerie foto de la Raw Generation Expo 2014:

5 gânduri despre „Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la targul Raw Generation Expo 2014. Plus Galerie FOTO

  1. organizare slaba…probabil o alta locatie costa mai mult si de aici…toate neajunsurile….monstre de creme la unele firme care imprteau si pliante erau deja expirate…eu una am primit pliant cu crema expirata…nu doar de la o firma

  2. Erau foarte putini expozanti pe partea alimentara raportat la cosmetice (nu ma refer la restaurante). Pana la urma e un targ raw vegan…

  3. De unde ideea ca daca te duci la un targ produsele trebuie sa aibe reducere, evental sa fie gratis daca se poate. Pana la urma oamenii aia au venit sa prezinte ce pot oferii si sa si vanda ca sa-si scoata macar o parte din cheltuielile de participare. Treaba cu organizarea standurilor pe sectiuni, ca sa aiba un dumnezeu, sa stii si tu incotro sa o apuci, nu e de anul asta, a fost cel putin si anul trecut la fel. Nu ma mira ca nu s-a remediat problema sesizata.

    • Idea de targ este de a oferi clientilor sau potentialilor clienti o inlesnire. Asa au inceput si s-au dezvoltat targurile initial. Din respect pentru client, orice vanzator/producator ar trebui sa faca reduceri. Altfel care este diferenta intre magazin si targ?

      La targ nu vinzi ca sa iti scoti o parte din cheltuiala. La targ vinzi pentru profit in masura in care se poate. Participi in primul rand pentru expunere si interactiune directa cu clientii. Multi au doar magazine virtuale si e minunat sa cunosti in persoana omul care iti furnizeaza produsele/ sau clientul care e multumit si asigura vanzarea.

      • Pana la urma fiecare are dreptul la o opinie proprie, de aia se si numeste „punct de vedere”. Devine mai interesant cand macar incerci sa te pui in locul celuilalt, pentru a intelege care sunt provocarile cu care acesta se confrunta si cum trebuie sa gaseasca solutii.

        Majoritatea firmelor prezente la un astfel de eveniment de nisa, sunt firme mici, care trebuie sa imparta un segment si asa destul de restrans si nu e vorba aici de raw vegani, ci de numarul de oameni care au veniturile necesare pentru a achizitiona acest gen de produse in mod regulat.

        Din punctul meu de vedere la astfel de evenimente, partea de reduceri care ar fi win-win pentru toata lumea, ar putea fi reprezentata de discountul de volum, gen 1+1 gratis si asa mai departe.

Lasă un răspuns către anghel Anulează răspunsul