Lucuma de 250 de grame la 40 de lei si alte bunatati: ati vizitat noul magazin organic Paradisul Verde din Bucuresti?

Cu vremea schimbatoare din Bucuresti nu stiam daca o sa ploua sau nu in week-end, dar vroiam neaparat sa ajung in oras, mai exact la magazinul de produse bio Paradisul Verde. Cu aceasta idee in cap am mobilizat echipa de baieti si am plecat in oras. Am avut noroc de vreme frumoasa, asa ca experienta a fost si mai placuta.

Cum baiatul meu cel mic este foarte fericit sa mearga cu autobuzul, am ajuns imediat in Piata Rosetti si am reperat foarte usor magazinul. Este chiar la capatul autobuzului 311 asa ca este foarte simplu de ajuns.

paradisul verde magazin bio bucuresti 01

Stiam de magazinul Paradisul Verde de la targul Indagra – pavilionul bio, dar nu am apucat sa imi comand nimic de acolo si am zis sa profit de faptul ca vroiam sa mai vizitam orasul. Paradisul Verde este un mic coltisor de rai pentru persoanele pasionate de lucruri sanatoase. Au tot felul de mirodenii, ceaiuri, seminte, indulcitori, uleiuri, nuci, cereale, aparate de germinat, aparate de stors fructe. O multime de lucruri minunate si multe lucruri mai deosebite, au foarte multe alge, prafuri mai ciudate (lucuma, maca, mesquite).

Eu am plecat cu lista facuta de acasa si am mers la fix la Paradisul Verde, am mai stat sa admir si alte produse ca sa le pun pe listele viitoare. Doamnele de la magazin sunt foarte dragute si amabile, plus ca stiau sa raspunda la toate intrebarile despre produse.

Pentru cine vrea, poate sa dea comanda de pe site si sa ridice pachetul de la magazin. Daca vreti sa iesiti in oras, este foarte usor de ajuns si este o plimbare placuta. http://www.biofair.ro/

Preturile la unele ingrediente sunt mai bune ca in alte parti, eu am cumparat praf lucuma cu 40 de lei -250 grame.

paradisul verde magazin bio bucuresti 02Oricum, atmosfera face clientii sa se intoarca in magazin. De aceea imi plac mie magazinele bio, pentru ca oamenii sunt mai amabili si isi cunosc mai bine marfa. Sunt mereu amabili si gata sa te ajute si sa iti raspunda la intrebari.

Dupa ce am plecat fericita de la Paradisul Verde, am mers pe stradute spre Centrul Vechi. Am avut surpriza sa dam peste magazinul Red Goblin si nu am rezistat sa nu intram. Cred ca mai mult am vrut noi sa intram sa ne mai uitam la jocuri. Am stat si am studiat tot ce era pe acolo si ne-am facut si acolo o lista cu jocuri. Nu am putut sa plecam pana nu am cumparat un joc cu zaruri cu imagini. Am zis ca o sa fie pentru noi, dar baiatul cel mare a pus monopol pe el si se joaca asa frumos incat sunt foarte fericita.

In Centrul Vechi am vrut sa mergem sa vizitam si noi muzeul Curtea Veche. Spre marea noastra rusine, nu am intrat niciodata. Vizitam toate pietrele pe unde ne ducem, dar orasul nostru nu il stim asa bine. A fost o experienta trista. Curtea Veche este micuta si este putin de vizitat. Mi-a fost mila si de angajatii de la muzeu si imi este clar ca nici nu vrea nimeni sa faca turism la Bucuresti. Cum ar putea sa amenajeze ceva din trei lei biletul de intrare? Pacat. Dar am primit un pliant cu alte monumente din Bucuresti de care nu stiam si am zis ca o sa ne ducem. Mai ales ca baietii nu au avut nici o obiectie si asa am reusit sa evitam si valul de oameni din parcuri.

A fost o sambata frumoasa pentru toti. Fiecare a vazut ceva ce i-a placut si asa ne mai facem de lucru si prin oras. Improvizam activitati frumoase intr-un oras nu prea prietenos cu asa ceva.

Lasă un răspuns

