Elegant si primitor: cum este si ce produse bio gasesti in magazinul Biocorner din zona Dorobanti. Plus Galerie FOTO din magazin

Cum am prins o zi cu soare, am iesit si noi ca ghioceii din casa. Am plecat la plimbare prin frumoasa noastra capitala. Mi-am “parcat” baietii la tuns, iar eu m-am plimbat prin zona Dorobanti: liniste, pace, dimineata, soare, oameni bine dispusi.

Supermarket de produse bio
In plimbarea mea, am ajuns si la magazinul de produse bio Biocorner. Este foarte usor de ajuns la acest magazin, este foarte bine semnalizat, asa ca nu se poate sa il cauti si sa nu il gasesti. Cum am dat ochii de el, am avut senzatia ca sunt undeva in Italia sau in Germania. Are o fatada frumoasa si luminoasa, care te imbie sa intrii sa arunci un ochi macar. Pentru ca era totusi frig afara, am fost incantata cand am intrat in magazin, unde era cald si mirosea a paine proaspata.

Magazinul de produse bio Biocorner este mare si are “de toate”. Este un supermarket bio cum sunt putine la noi. Ambianta este placuta si primitoare. Totul este curat si luminos. Imi plac geamurile mari pe unde intra soarele si rafturile frumos aranjate si pline de produse bio. As fi stat o zi intreaga sa admir si sa studiez in detaliu toate produsele. Chiar gasesti tot ce iti trebuie ca sa gatesti, ca sa faci curat in casa si pentru ingrijirea personala.

Biocorner Magazin produse bio Bucuresti 26

Ce produse am gasit la Biocorner, printre altele: orez, faina, siropuri, sucuri, dulciuri, indulcitori, ceai, cafea si o multime de alte ingrediente. Cel mai mult mi-a placut zona frigorifica, pentru ca aveau produse care nu prea se gasesc in magazinele online de produse bio: mezeluri, branza, oua, unt si cel mai mult am studiat raftul cu inghetata. Aratau asa bine borcanele cu inghetata ca as fi luat si eu, dar totusi este inca frig afara. Dar cum se face cald, ma duc. Mai ales ca in ultimii ani am preferat sa nu cumpar inghetata, adica sa nu dau banii pe chimicale. Asa ca acum am gasit varianta perfecta. Cateva din marcile care se gasesc pe rafturile Biocorner: Dennree, Attitude, Davert, Klar, Madara, Jason si multe altele.

Raftul de fructe si legume bio este o bucurie pentru ochi, totul este colorat si frumos. Multe fructe si legume, toate organice. Am gasit si mult cautata kale.🙂

Biocorner Magazin produse bio Bucuresti 10Mi-a placut in magazinul Biocorner, pentru ca atmosfera este placuta si intima. Doamna care vindea era foarte amabila si draguta si mi-a furnizat informatii despre produse. Un domn foarte elegant a intrat, si/a luat cosul, si s-a indreptat spre raionul cu legume. Acolo isi facea cumparaturile asa cum se duce lumea in supermarket, punea de toate in cos.

Preturile sunt mai mari decat la un magazin obisnuit, unde nu au produse bio. Daca la detergenti si produse de gatit lumea s-a mai obisnuit cu preturile produselor bio, la legume si fructe preturile sunt mari in comparatie cu produsele conventionale. Dar parerea mea este ca merita incercate produsele de la magazinul Biocorner.

Pentru cine vrea sa ajunga la Biocorner, adresa este: Str. George Calinescu 4, adica in zona Dorobanti. Programul este de luni pana sambata de la 9 la 21 si duminica de la 8 la 14 asa ca sigur gasiti un moment sa ajungeti. Daca vreti sa va faceti o parere despre produse sau sa comandati acasa puteti sa va uitati aici http://www.biocorner.ro/.

Voi ati fost la Biocorner? Cum vi s-a parut?

Iata o galerie foto din magazinul de produse bio Biocorner Dorobanti:

2 gânduri despre „Elegant si primitor: cum este si ce produse bio gasesti in magazinul Biocorner din zona Dorobanti. Plus Galerie FOTO din magazin

  1. Pingback: Noul magazin Be Organic: de acum avem si in Bucuresti showroom de blendere, storcatoare si alte aparate de mare putere | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

