Cearcane sau riduri in zona ochilor? Iata solutia de la 100 Percent Pure, un produs cosmetic pe baza de cafeina extrasa din boabe de cafea organica

Cand eram mica si vedeam la mama creme si parfumuri, parea ceva SF. Ma uitam si studiam cremele si de abia asteptam sa ma fac si eu mare sa le folosesc. Parea ca nu ma fac mai repede mare sa scap si eu de gradinita si sa folosesc cosmetice. Cum timpul nu sta in loc, am ajuns sa scap de gradinita si sa ma folosesc de creme.🙂 La gradinita m-as intoarce oricand cu bucurie si as vrea sa mai am si tenul din copilarie.

Timpul inapoi?
Cum nu se poate sa dau timpul inapoi, pot doar sa am grija de tenul meu acum si sa folosesc doar produse care sa nu imi irite pielea. Am inceput usor usor cu creme de fata si de maini. Dar am inceput sa ma uit la zona ochilor care e mai sensibila si sa incep sa caut o crema speciala pentru aceasta zona. Produsele 100 Percent Pure le stiu de multa vreme. Am mai multe produse din gama si mereu cand le folosesc oscilez intre a gusta putin din ele si a le folosi pe piele.🙂 Stiu ca produsele 100 Percent Pure contin ingrediente foarte bune si ca hidrateaza foarte bine. Tot de la ei am avut si produse din gama pentru copii, spuma de baie si gelurile 2 in 1. Cei mici au fost incantati de mirosuri.

Crema pentru ochi 100 Percent Pure 01

Crema pentru ochi cu cafeina extrasa din boabe de cafea organica de la 100 Percent Pure

 

Crema pentru ochi cu cafeina extrasa din boabe de cafea organica
Cum ochii mei au fost extrem de pufosi si obositi in ultimul timp, si pentru ca am avut toti pe rand viroza si nu m-am odihnit cum trebuie, a fost motivul perfect sa incep sa folosesc Crema pentru ochi cu cafeina extrasa din boabe de cafea organica. Dupa cateva zile de folosire, cercanele de dupa raceala au disparut si pielea a devenit mult mai fina.

Crema este delicioasa. Cand o pun pe piele, are un miros extrem de placut si este foarte usor de folosit. Pun doar o bobita de crema si o intind bine in zona ochilor. Se absoarbe foarte bine si pielea nu ramane grasa si sclipicioasa. Se poate aplica si inainte de a iesi din casa si seara inainte de culcare. Depinde de ritualul pe care il aveti.

Crema pentru ochi 100 Percent Pure 02

Crema vine intr-un amabalaj atat de frumos, este o cutiuta de carton rotunda, cu fundita.

Pentru ca 100 Percent Pure este o marca Made in USA, cantitatile sunt generoase. Pentru o crema de ochi, 30 ml este o cantitate mare. Nu stiu daca o sa pot sa termin tubul in sase luni. Asa ca pretul nu este mare raportat la calitate si la cantitate: costa 80 lei si se gaseste aici. Daca nu sunteti convinsi, se gaseste si in varianta mai mica, de 50 de lei. Am o prietena care a vrut sa o incerce si a luat varianta mica si a devenit dependenta de crema. De atunci isi cumpara doar varianta mai mare, ca sa o tina mai mult.

 

Alternativa cu parabeni
Am cautat produse cosmetice pentru ochi si prin magazine de cometice conventionale. Daca va intrebati de ce nu sunt bune cele conventionale, non-bio, eu una ma ghidez dupa ingrediente. Atunci cand ma uit la lista de ingrediente si descopar toata lista de parabeni si totul pare o lectie de chimie, nu pot sa cumpar acel produs. Mai bine nu folosesc crema decat sa ma ung cu chimicale. Si asa suntem inconjurati de chimicale. Asa ca daca vad o lista de ingrediente ca cea de la 100 Percent Pure: ceai verde organic, hidrosol de galbenele organice, ulei de macese organice, cafea verde organica, vitamina E (a-tocoferol), vitamina C (ascorbil palmitat), extracte de fruct de cafea, rozmarin organic, oregano organic, cimbru organic, samanta de grapefruit organic si gentiana organica, vanilie pura organica, ceara candelilla, nu vad de ce sa nu folosesc o astfel de crema.

Ingrediente impotriva cearcanelor
Ingredientele principale care lupta impotriva cearcanelelor sunt: uleiul de macese si cafeina. Uleiul de macese este bogat in vitaminele A, C si E si contine acizi grasi. Aceste vitamine hidrateaza si protejeaza pielea. Este folosit pentru regenerarea pielii, reducerea cicatricilor si ridurilor, prevenirea avansarii imbatranirii pielii si ajuta pielea sa capete o culoare si tonus natural.

Cafeina este bogata in antioxidanti si ajuta la reducerea inflamatiilor (cum ar fi ochii pufosi). Stimuleaza circulatia si reda luminozitatea din jurul ochilor.

Crema vine intr-un amabalaj atat de frumos, este o cutiuta de carton rotunda. Este ideala si pentru cadouri, nu ii mai trebuie nimic.

Cine este 100% Percent Pure
Crema pentru ochi 100 Percent Pure 04Produsele din gama 100 Percent Pure nu contin substante chimice sintetice, conservanti chimici,arome artificiale, coloranti artificiali, nu contin parabeni, derivate din petrol, SLS, propylene glycol, parfumuri sintetice, aluminiu, plumb, clor, ftalati sau coloranti artificiali. Culorile produselor 100 Percent Pure sunt obtinute din pigmenti extrasi din fructe si legume. Astfel rimelul este colorat cu pigmenti din mure, luciul de buze colorat din pigmenti din vin si rodie. Pentru ca sunt utilizati pigmenti naturali se pastreaza si vitaminele si antioxidantii din fructe si legume.

Aici gasiti toate produsele 100 Percent Pure.

Ce produse 100% Percent Pure va fac cu ochiul? Eu deja pregatesc lista de cumparaturi pentru targul din luna mai, Raw Generation Expo, unde sper sa revad toate produsele si poate si noutati.

Lasă un răspuns

