De ce nu mi-a placut la cursul de bucatarie raw la care am participat

Precizez din start ca nu sunt un expert in nutritie si nici doctor, asa ca nu ma bag in discutiile despre ce stil de viata este mai bun. Cred ca noi in familie avem un regim de viata sanatos, nu exageram cu nimic, incercam mai mult bio si sanatos si cam atat. Apreciez mult bucataria raw, mi se par delicioase mancarurile si sunt moarta dupa dulciuri. Nu stiu daca toate femeile sunt indragostite de dulciuri dar eu sunt.

In ultimul timp am tot incercat retete de torturi dulciuri cat mai sanatoase si multe din ele raw. Lucrez dupa retete gasite de mine in carti de specialitate sau pe website-uri raw-vegane. M-am bucurat foarte mult cand am gasit un curs de bucatarie raw ce parea interesant si accesibil ca pret.

curs raw

Invitatia la curs a sunat foarte apetisant: Sa invatam sa pas cu pas cum sa facem dulciuri sanatoase, de la un invitat special, un bucatar raw. Urma sa primim instructiuni cum sa facem torutul, sa discutam despre bucataria raw si la sfarsit un pachet cu surprize de la diversi parteneri. Totul bine si frumos.

Cu cateva zile inainte de curs, am primit mail ca se amana cursul pentru ca au fost probleme cu locatia (se desfiintase restaurantul si organizatorii nu stiau). Nu e nimic. Mergem cand e – mi-am zis eu.

Am gasit usor noua locatie. Am cunoscut bucatarul, o doamna foarte draguta si amabila. Am stat de vorba.

Cand sa trecem la treaba practica, a mers greu. Ingredientele erau nepregatite, au sosit direct din hypermarket. Acum, daca vrem sa facem un tort cum ca la carte ar trebui hidratate ingrediente, dupa cum a spus si bucatareasa. Asa sa punem pur si simplu niste ingrediente in blender nu mi se pare ok la un curs de bucatarie. De aia m-am dus sa invatam cum sa facem corect.🙂

Reteta a fost una simpla. Sincer, ma asteptam la ceva spectaculos cu unturi si prafuri raw vegane. Dar nici macar de alea nu au fost.

S-a pus tortul la frigider si am stat de vorba intre noi si cu bucatarul. Partea aceasta a fost placuta, am aflat lucruri noi si interesante.

La sfarsit am mancat din tort. Acesta a fost bun, nu zic nu, dar am mancat si mai bun si am plecat acasa. Ura si la gara.

Consider ca a fost o experienta semi-utila. Am cunoscut oameni, am aflat multe lucruri interesante, dar nu consider ca am invatat ceva nou despre gatitul dulciurilor raw. Multe din promisiuni au fost doar pe hartie, sa sune bine anuntul, inclusiv cele referitoare la produsele pe care urma sa le primim de la „sponsori”.

2 gânduri despre „De ce nu mi-a placut la cursul de bucatarie raw la care am participat

  1. trist si in acelasi timp de folos mie, care tin ateliere de raw gatit! de aceea eu ii rog pe participanti sa-mi spuna pe loc unde cred ei ca am incurcat „borcanele”, preparare, explicatii, timp, etc.

    • La cursul la care am participat degeaba mai spuneam ce nu ne-a placut pentru ca oricum fusese compromis. Sper sa fi fost doar o intamplare. Bucataria raw are multe de oferit si este pacat sa piarda oameni interesati.

Lasă un răspuns

