Reteta de Tort raw de ciocolata: Galerie FOTO, ingrediente si pasi

Cine nu iubeste ciocolata? Dar sa mananci tort de ciocolata si sa fie si sa sanatos e si mai bine. Tortul raw vegan de ciocolata este un deliciu. L-am incercat si de ziua baiatului si nu am avut nici o reclamatie, toata lumea a fost incantata de el si doamnele s-au bucurat ca nu are zahar.

Nu este complicat de facut, doar ca eu am murdarit jumatate de bucatarie pentru ca am folosit aproape toti robotii din dotare ca sa obtin un tort cat mai cremos.

Ingrediente Tort raw de ciocolata:

Blat Tortului raw de ciocolata

  • 200 gr nuci
  • 200 gr migdale
  • 20 gr carob/cacao
  • 100 gr miere/curmale

Crema Tortului raw de ciocolata

  • 400 gr caju
  • 200 gr zeama de portocala
  • 2 lg sos de soia (optional)
  • 125 gr unt de cocos
  • 125 gr unt de cacao
  • o pastaie de vanilie
  • 200 gr miere
  • 100 gr cacao/carob

Reteta de Tort raw de ciocolata

Randul de sus: nuci, migdale, caju. Randul de jos:fulgi cocos, cacao, miere, unt de cacao si cocos, suc portocale, sos soia, capsuni

Randul de sus: nuci, migdale, caju. Randul de jos:fulgi cocos, cacao, miere, unt de cacao si cocos, suc portocale, sos soia, capsuni

Cu o seara inainte sa fac tortul am pus nucile, migdalele si caju-ul la inmuiat. La blat am folosit curmale ca sa mai fac economie de miere si le-am pus si pe ele la inmuiat cu o ora inainte sa fac tortul.

Inainte sa va apucati de tortul raw de ciocolata, nucile trebuie spalate bine si scurse de apa. Mare grija la nuci, pentru ca mai au si bucati de coaja!

Ingredientele pentru blatul tortului raw vegan in blender

Ingredientele pentru blatul tortului raw vegan in blender

Din nuci si migdale iese un blat destul de gros. Daca vreti unul putin mai subtirel sau sa faceti econimie puteti sa puneti doar 150 gr nuci si 150 migdale. Am amestecat toate ingredientele in robot si am folosit cutitul in forma de S. Pentru ca este blat poate sa ramana si cu bucatele mai mari. Eu am vrut sa il fac putin mai fin de data asta si am mixat pana a inceput sa miroasa a ars robotul si m-am oprit. Am folosit o forma de tort cu diametrul de 26 de cm si marginile detasabile.

Fulgi de cocos ca sa nu se lipeasca blatul

Fulgi de cocos ca sa nu se lipeasca blatul

Blatul tortului raw de ciocolata, in forma

Blatul tortului raw de ciocolata, in forma

Inainte sa pun compozitia in forma am presarat cu fulgi de cocos ca sa fie mai usor de servit. Am nivelat bine blatul si l-am bagat la congelator pana am facut si crema.

Ca sa nu imi omor robotul, am pus caju-ul si zeama de portocale in blender si le-am mixat bine. Blenderul are putere putin mai mare asa ca am profitat si am mixat pana a iesit o crema foarte fina.

Sucul de portocale si caju-ul in blender

Sucul de portocale si caju-ul in blender

Dupa, am mutat compozitia tortului raw de ciocolata in castron si am adaugat mierea, unturile totpite la bain-marie, vanilia si restul de ingrediente. Daca vreti sa dati tortul copiilor puteti sa inlocuiti cacao cu carob sau sa puneti si una si alta, dupa gust.

Unturile de cacao si cocos, la topit

Unturile de cacao si cocos, la topit

Puneti un praf de sare sa accentuati gustul de cacao. Dupa ce se amesteca bine cu mixerul vertical si se incorporeaza bine unturile, gustati. Daca vreti mai dulce mai adaugati miere, daca va place scortisoara puneti putina scortisoara, daca vreti mai vanilat mai puneti putina pastaie macinata de vanilie (nu zahar vanilat).

Crema de ciocolata si blatul torului raw de ciocolata

Crema de ciocolata si blatul torului raw de ciocolata

Eu am avut o mana de capsuni congelate si le-am pus pe blat inainte sa torn crema. Daca aveti sau va plac alte fructe se pot pune sau ramane doar crema simpla.

Am turnat crema si am decorat cu goji sa dea putina culoare.

Am pus Tortul raw de ciocolata la congelator cateva ore si cand au aparut musafirii l-am scos si l-am pus in frigider. Cu jumatate de ora inainte de servire se poate scoate afara.

Tortul raw de ciocolata se face repede. Asamblarea a durat 30 de minute. Mai mult a durat sa spal toti robotii.

Tortul

Tortul

O felie de tort raw de ciocolata

O felie de tort raw de ciocolata

Pentru cei interesati, am mai publicat o Reteta de tort raw vegan: Cheesecake de lamaie si capsuni.

Voi ati incercat vreodata Tort raw de ciocolata?

Un gând despre „Reteta de Tort raw de ciocolata: Galerie FOTO, ingrediente si pasi

  1. Pingback: Noul magazin Be Organic: de acum avem si in Bucuresti showroom de blendere, storcatoare si alte aparate de mare putere | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

