13 mituri despre mamele care stau acasa sa-si creasca copiii

mama care sta acasaCea mai desconsiderata “meserie” de la noi este cea de Mama, asa mi se pare. Cand auzi de cineva ca sta acasa cu copilul, este “clar” ca avem de-a face cu o persoana lenesa ce nu vrea sa se intoarca la munca. Lumea plateste bani grei pentru o bona buna si pentru after school dar li se pare de neconceput ca o Mama sa vrea sa stea acasa in loc sa se duca 10 ore la munca.

Este pur si simplu vorba de preferinte, unele mame isi doresc sa stea acasa si altele sa se intoarca la munca. Dar asta nu inseamna ca unele sunt lenese. Sa stai acasa cu copilul este un job full time care nu prea iti lasa timp de altceva.

Iata cateva mituri pe care le are lumea despre mame (unele dintre acestea mi se mai zic mie din cand in cand):

  1. Ca esti vesnic odihnita, este clar ca dormi tarziu dimineata si cel putin doua ore la pranz;
  2. Ca esti la curent cu toate barfele despre vedete;
  3. Ca te uiti la toate filmele de pe net si de la tv;
  4. Ca tot ce faci acasa este sa gatesti, cand vorbesc cu cineva la sfarsit mi se ureaza spor la gatit sau la ce fac eu acolo;
  5. Ca nu prea iti mai functioneaza creierul;
  6. Ca nu mai pun mana pe carti (asta e recenta si m-a lovit direct in suflet pentru ca sunt indragostita de carti);
  7. Ca nu ai face fata sa ma intorc la munca;
  8. Cum o fi sa nu aduci bani in casa;
  9. Degeaba ai facut o facultate, se duce de rapa tot ce ai invatat;
  10. Nu are rost sa fii sunata pentru ca oricum nu ai ceva interesant de zis;
  11. De iesit cu tine in oras nici nu poate sa fie vorba;
  12. Daca totusi ne vedem si se discuta numai despre munca, tie ti se explica in detaliu ca poate iti merg neuronii mai greu si nu intelegi;
  13. De ce iti mai cumperi lucruri cand oricum nu te duci nicaieri.

Nu cred ca are rost sa stau ca combat fiecare punct. Dar e distractiv sa vezi diverse reactii la oameni si cel mai rau e cand vin de la persoane dragi de la care te asteptai la mai mult.

Cel mai tare lucru pe care l-am auzit de la o mamica prietena si care poate fi inteles tot de o mamica, a fost cand s-a intors dupa doi ani la munca si a zis ca in sfarsit s-a dus si ea sa se relaxeze si sa se odihneasca.

Voi, mamelor, de ce prejudecati v-ati mai lovit?🙂

Un gând despre „13 mituri despre mamele care stau acasa sa-si creasca copiii

  1. Si eu ma duc la firma sa ma relaxez :)) ma rog, alea 2 ore cat ma lasa programul copiilor.
    Eu am avut intotdeauna joburi grele, dar pe cuvant ca statul acasa cu doi copii nu se compara (ma rog, in cazul meu se cheama lucrat de acasa). Am ajuns sa admir mai mult mamele care stau acasa decat manageritele care stau 12 ore la lucru.

Lasă un răspuns

