La un ceai cu Smallprint – eveniment pentru a cunoaste mai bine bijuteriile personalizate din argint

De aproape de un an de cand am pandantivele Smallprint din argint cu manutele baietilor, le port cu mare drag la gat. Sunt fericita sa le iau cu mine in toate calatoriile, dar si cand iesim in oras. Mi se par cel mai frumos accesoriu posibil, pe langa verigheta.

Ma uit la pandative si imi aduc aminte cu drag ziua cand ne-am chinuit sa luam amprentele, cel mic nu avea nici macar un an atunci. Cele doua pandative repretinta cel mai frumos cadou primit de ziua mea, de fapt asta a fost ocazia cu care le-am primit.

Cum tot se apropie Ziua Mamei – 8 martie, nu cred ca ar putea o mamica sa primeasca un cadou mai frumos decat pandativ cu amprena. Asa ca cine vrea sa se informeze si sa vada pe viu modul de producere a bijuteriilor Smallprint si sa dea o comanda, aveti ocazia vineri 21 februarie, la locul de joaca MikoKids Bucuresti (zona Herastrau) de la ora 17.30 la 20.00. Cu ocazia aceasta, Daniela Man de la Smallprint va ofera reducere de 50% la toate bijuteriile cu amprenta.

bijuterii smallprint

MikoKids este locul perfect unde puteti sa va duceti cu cei mici, dar si sa vedeti bijuteriile. Sus este un loc de joaca foarte frumos de unde cu greu o sa ii mai luati pe cei mici.

Daca va tenteaza evenimentul sa nu uitati sa confirmati prezenta la pagina dedicata: https://www.facebook.com/events/246615018854246/

Lasă un răspuns

