Ultimul detaliu inainte sa ies din casa? Crema bio hidratanta si nuantatoare NATURAL Lavera pe baza de aloe vera, ulei de argan si unt de shea

Cu timpul, am inceput sa fiu mai atenta la ritualul de ingrijire a tenului. Daca inainte foloseam crema doar cand imi aduceam aminte, acum recunosc ca nu mai plec de acasa fara sa ma dau cu crema, seara ma demachiez, am produse de curatare, hidratare si tot ce trebuie. O data cu atentia pentru ten, am inceput sa descopar si placerea cumpararii de creme noi. Am cateva produse pe care le am mereu in casa, dar imi place sa incerc lucruri noi mai ales dupa ce studiez bine lista lor de ingrediente.

Fan cosmetice Lavera
Cum sunt un mare fan al
produselor cosmetice Lavera, studiez mereu cremele lor si imi face mare placere sa le folosesc. Pana acum, tot ceea ce am incercat a fost excelent. Si sunt o persoana destul de pretentioasa cand este vorba de creme.

cosmetice bio lavera 01

Crema bio hidratanta Lavera
Am gasit in magazinul online Seebio.ro o crema bio hidratanta, ce este si putin nuantatoare: Crema bio hidratanta si nuantatoare NATURAL Lavera pe baza de aloe vera, ulei de argan si unt de shea. Eu nu am curaj sa folosesc fond de ten, pentru ca mi se pare ca incarca prea mult aspectul, poate si pentru ca nu ma pricep eu sa il aplic perfect. Asa ca aceasta crema este solutia optima pentru tenul meu alb. Se aplica foarte usor si nu este nevoie de multa experienta. Intra foarte bine in piele si nu lasa urme. Iar cel mai important este ca lasa pielea catifelata si elastica. Dupa aplicare, se simte foarte bine pe piele si nu am senzatia ca ma strange ceva sau ca ma tine pielea. Daca plec de acasa fara sa ma dau cu crema, simt ca ma strange pielea. Iar cum e acum frig si bate vantul si este si mai rau fara crema.

Este ultimul pas de ingrijire inainte sa plec de acasa. Dimineata, cand ne grabim spre Gradi si bate vantul, este pacat sa plec fara sa aplic ceva pe fata. Asa ca imi dau repede cu crema bio Lavera hidratanta si nuantatoare NATURAL pe baza de aloe vera, ulei de argan si unt de shea. Rezista toata ziua pe fata si pe frigul asta nu am avut probleme sa mi se usuce pielea. Si nici nu am gasit urme de crema pe fular.

Ingredientele principale ale Cremei bio hidratanta si nuantatoare NATURAL Lavera hranesc si hidrateaza pielea. Aloe vera hraneste pielea, calmeaza si hidrateaza. Uleiul de argan netezeste pielea si calmeaza pielea sensibila. Untul de shea lasa pielea moale si neteda.

Crema poate fi achizitionata din magazinul de cosmetice online Seebio.ro

cosmetice bio lavera 02Are 30 ml si costa 52 lei. Se foloseste putin la fiecare aplicare si cred ca o sa trec de iarna asta cu acelasi flacon de crema.

Cosmeticele Lavera sunt certificate Bio NaTrue si acest brand detine pozitia nr 1 in piata bio de beauty la nivelul Europei. Din cele 300 de ingrediente folosite la producerea cremelor Lavera, in jur de 200 sunt produse in Hanovra, respectand normele de producere biologica.

De peste 25 de ani Lavera produce cosmetice naturale la cele mai inalte standarde si adaugand mereu produse noi si largind oferta de cosmetice.

Principala grija a celor de la Lavera este de a oferi protectie fara chimicale. De aceea produsele sunt

  • 100% certificate natural, cu ingrediente si uleiuri organice
  • produse de catre o singura sursa din Germania
  • cu parfumuri si arome 100% naturale
  • fara parabeni si conservanti sintetici
  • aprobate dermatologic.

Voi ati incercat vreun produs cosmetic Lavera? Cum vi s-a parut?

Lasă un răspuns

