Reteta de tort raw vegan: Cheesecake de lamaie si capsuni. Ingrediente necesare, pasi, galerie FOTO si echipament necesar

Cum incepe productia unui tort raw vegan? Simplu, printr-o plimbare cu baiatul meu cel mic la cumparat ingrediente, din magazinul de mirodenii, fructe uscate si nuci Orient – sediul din Titan. Aveam lista clara de ingrediente necesare pentru tort raw vegan – Cheesecake de lamaie si capsuni: migdale, caju, curmale, iar restul ingredientelor le aveam deja acasa.

Incepem articolul cu rezultatul: a iesit o minune de tort raw vegan🙂. Ma declar fana a torturilor raw. Sper sa gasesc si mai multe retete, sa pot sa le prepar baietilor dulciuri sanatoase si hranitoare.

reteta tort raw vegan cheescake 01

Este o reteta raw vegan usor de pregatit.

Reteta de tort raw vegan – Ingrediente si echipamente necesare
Iata lista completa de ingrediente pentru un tort raw vegan de aproape doua kilograme (aproximativ 12 portii – tortul este foarte satios, asa ca feliile nu trebuie sa fie mari)

Ingrediente pentru blatul tortului raw vegan:
– o cana si jumatate (1 1/2) de migdale
– jumatate de cana (1/2) de faina de migdale
– 7 curmale fara samburi
– 1-2 linguri ulei de cocos

Ingrediente pentru crema tortului raw vegan:
– doua cani si jumatate (2 1/2) de caju
– jumatate cana (1/2) suc de lamaie
– doua linguri coaja de lamaie
– doua treimi (2/3) cana de miere
– trei sferturi de cana (3/4) de unt unt de cocoss
– doua cani de capsuni

reteta tort raw vegan cheescake 02

Echipamente necesare
Pentru aceasta reteta de tort raw vegan, am folosit doar blenderul si robotul vertical. Aragazul a ajutat doar ca sa imi pun toate castroanele pe el, nu l-am aprins pentru reteta. Tortul este facut doar din produse vegetale, asa ca pot manca si cei care sunt alergici la lapte.

reteta tort raw vegan cheescake 03

Timp necesar pentru reteta de tort raw vegan: 30 de minute productia + 12 ore inmuierea migdalelor (pre-prodcutie) + 4 ore la congelator (post productie)

Unitati de masura pentru ingrediente:
Se foloseste aceeasi cana pentru a masura toate ingredientele mentionate. Daca doriti un tort mai mic, folositi o cana mica. Eu am folosit o cana mare si in gramaj a iesit cam asa:
– 300 grame migdale
– 400 grame caju
– 200 ml de ulei de cocos
Dar merge bine cantarirea cu cana, sa nu mai stau cu cantarul dupa mine.

Pregatirea ingredientelor pentru tortul raw vegan
Am vrut sa fac tortul sambata dimineata, asa ca am pus migdalele la inmuiat de vineri seara. Cu trei ore inainte sa ma apuc sa fac tortul am pus curmalele si caju-ul la inmuiat. Capsuni nu am avut proaspete, asa ca am folosit unele congelate. Am un borcan mare de unt de cocos si il topesc ca sa obtin ulei. Faina de migdale o aveam cumparata de la un targ, dar pentru cine are un blender bun poate face acasa din migdale.

reteta tort raw vegan cheescake 04

Preparerea blatului pentru tortul raw vegan: Cheesecake de lamaie si capsuni
(1) Pentru blat, am amestecat migdalele scurse de apa, faina de migdale si curmalele scurse in blender. Eu am un blender ceva mai vechi si cu putere mica, asa ca am umblat cu grija sa nu ii ard motorul. Am mai facut pauze in procesul de macinare.

(2) Am adaugat incet uleiul de cocos si, pentru ca nu mi se parea lipicios blatul, am adaugat putina apa de la curmale. Blatul trebuie sa ramana cu bucati mai mari, nu trebuie sa fie foarte fin. Ca si consistenta, trebuie sa fie lipicios, cand se strange in degete sa ramana lipit sa nu se sfaramiteze.

(3) Am pus totul in tava de tort cu margine detasabila de 26 cm si am apasat cu degetele pana s-a nivelat. Am pus tava in congelator si m-am apucat de crema tortului raw vegan.

reteta tort raw vegan cheescake 05

Prepararea cremei pentru tortul raw vegan: Cheesecake de lamaie si capsuni
(4) Pentru crema, am amestecat caju-ul scurs, sucul de lamaie, coaja de lamaie, uleiul de cocos si mierea. Le-am dat prin robot pana nu a mai facut fata si pentru ca este o crema si trebuie sa fie foarte fina am continuat cu mixerul vertical.

(5) Am mixat pana se incalzise putin, dar consistenta era perfecta. Daca gustati si nu vi se pare dulce, se poate pune putin sirop de stevia, cateva picaturi pentru ca este concentrat. Pentru noi a fost perfect asa.

(6) Am scos tava din congelator si am taiat capsunile in bucati si le-am pus peste blat. Dupa aceea am turnat crema si am pus tortul raw in congelator.

reteta tort raw vegan cheescake 06

reteta tort raw vegan cheescake 07

Inainte de servire
Se lasa cam 3-4 ore in congelator si dupa se poate servi. Eu il tai in felii si il las putin sa se incalzeasca. De pastrat il pastrez tot in congelator pana il terminam.

reteta tort raw vegan cheescake 09

Toata treaba a durat 30 de minute, si asta pentru ca am tot schimbat eu recipientele de mixat. Daca aveti ceva mai puternic merge mai repede.

Este asa bine sa faci un tort fara sa stai o ora pe langa aragaz… De-abia astept urmatoarele torturi raw vegane.

reteta tort raw vegan cheescake 08

Intrebari? Observatii? Comentarii? De-abia le astept…

6 gânduri despre „Reteta de tort raw vegan: Cheesecake de lamaie si capsuni. Ingrediente necesare, pasi, galerie FOTO si echipament necesar

  1. Pingback: Cat costa si unde se gasesc ingredientele necesare pentru un tort raw vegan facut in casa | Jurnal Bio

  2. Pingback: Micul meu secret de pe raftul de carti din bucatarie: ”Retete din cruditati” de Elena Pridie, o carte plina de retete raw-vegane usor de pus in practica de catre oricine | Jurnal Bio

  3. Pingback: Reteta de Tort raw de ciocolata: Galerie FOTO, ingrediente si pasi | Jurnal Bio

  4. Pingback: Noul magazin Be Organic: de acum avem si in Bucuresti showroom de blendere, storcatoare si alte aparate de mare putere | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

