O marca de poveste: Rapunzel. Si gemul lor delicios: amestec din patru nuci

Ati auzit de Rapunzel? Nu, nu este vorba de celebra poveste cu printese, ci de marca Rapunzel, care are o multime de produse delicioase si bio. Firma Rapunzel a fost fondata in 1974 in Germania. Isi propune sa foloseasca exclusiv ingrediente organice. Este una dintre cele mai cunoscute marci de produse organice din lume. Ei folosesc doar ingrediente naturale si au proiecte de cultivare organica in Turcia si Sri Lanka. Produsele sunt certificate bio si din 2004 sunt parteneri Demeter.

rapunzel-gemuri patru nuci bioFoarte usor de gasit… in Germania
In Germania, cand am vizitat orasul Berlin, am gasit peste tot produsele Rapunzel. A fost o adevarata placere sa pot sa vad asa multe produse si sa pot sa le studiez pe indelete. Recunosc ca am venit cu jumatate de valiza plina de creme de alune si de tot felul de bunatati. Pacat ca nu putem sa le pastram mai mult. Parca se evapora…

Fara sa imi dau seama, am devenit o mare cumparatoare a marcii de produse bio Rapunzel. Incetul cu incetul, am descoperit multe produse de gatit. Ar dura prea mult sa descriu acum tot ce am prin casa dar pot sa zic care imi sunt cele mai utile: pasta de tahini, ulei de cocos, pudra de vanilie si gemurile din diverse nuci.

Amestec patru nuci
Am cumparat pe rand produse Rapunzel si am vazut ca sunt foarte bune, asa ca acum suntem cu totii mari amatori de gemuri de nuci. Cel mai bun este Amestecul Rapunzel cu patru feluri de nuca (arahide, alune de padure, migdale, caju). Se poate consuma simplu, dar pentru a maximiza efectul il folosesc si ca liant pentru tot felul de seminte.

Reteta Rapunzel
In primul rand adaug intr-un vas tot felul de seminte gasite prin casa, de floarea soarelui, chia, canepa, goji, peste care adaug aceasta crema cu patru feluri de nuca si adaug putina miere. Iese o pasta interesanta si delicioasa. Noi suntem mari amatori. Reusim sa terminam un borcanel de gem in 3 zile si asta cu mari eforturi ca sa ne ajunga mai mult.

Un borcanel de Amestec Rapunzel cu patru feluri de nuca costa in jur de 26 de lei.

Eu ma aprovizionez de la BioBunatati dar am vazut ca au si ei site si se pot comanda si de pe websiteul Rapunzel. Mi se pare totusi cam scump transportul, asa ca nu sunt sigura ca o sa comand direct de la ei…

Iata unde puteti gasi mai multe informatii si preturi despre produsele Rapunzel:

2 gânduri despre „O marca de poveste: Rapunzel. Si gemul lor delicios: amestec din patru nuci

Lasă un răspuns

