Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh: rasfat pentru voi doi, ideal dupa anul nou

Restaurantul raw vegan Bio Fresh din zona „Piata Unirii” din Bucuresti, cea mai noua descoperire delicioasa Jurnal Bio despre care v-am povestit intr-un articol recent, vine cu urmatoarea surpiza placuta: un CONCURS prin care puteti castiga un pranz sau o cina pentru doua persoane.

Mancarea este delicioasa si sanatoasa, atmosfera foarte placuta, va garantez ca va fi o iesire in oras de neuitat. Premiu consta la alegere in: cina – fel principal, desert si bautura sau pranz – supa, fel principal si desert.

Castigati acest pranz sau aceasta cina pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh, participand la concursul Bio Fresh si Jurnal Bio. Ce trebuie sa faceti?

Concursul se desfasoara de astazi si pana pe 21 ianuarie, inclusiv. Iar in data de 22 ianuarie vom anunta castigatorul, ales prin tragere la sorti.

restaurant vegan bio fresh

Vreti sa castigati invitatia la masa? Inscrieti-va la concurs, urmand pasii de mai sus.

127 de gânduri despre „Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh: rasfat pentru voi doi, ideal dupa anul nou

  1. cel mai tentant mi se pare meniul zilei de vinery, varianta cu Supă din lapte de cocos şi Quinoa cu legume

  2. meniul de vineri
    Supă cremă de linte şi Orez cu tofu
    Supă din lapte de cocos şi Quinoa cu legume

  3. Pingback: Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh | Concursuri Online | Promotii Produse | Loto 6/49

  4. Supă de dovlecel şi Cartofi cu salată de sfeclă
    23 LeiSupa cremă de fenicul şi Paste cu ciuperci

  5. Absolut toate sunt super apetisante dar daca ar fi sa comand in acest moment, as avea o foarte mare dificultate in a alege intre Supă cremă de ciuperci şi Sote de broccoli cu conopidă si Supă de cartofi şi Cous cous cu legume. Genial meniul si preturile mi se par decente🙂

  6. Imi doresc sa castig si sa mananc Supă de cartofi şi Cous cous cu legume . Este foarte apetisant si foarte dragi familiei noastre . Si eu pregatesc aceste feluri de mancare , dar cred ca la Restaurantul vegan Bio Fresh sunt mai delicioase . Ar fi un cadou culinar pentru mine , sarbatorind ziua mea de nastere care este pe 25 ianuarie , cu un meniu sanatos si delicios .

  7. Nici nu stii ce sa alegi dintre atatea bunatati. As zice: Supă de roşii şi Orez cu seminţe şi mirodenii.

  8. Pingback: Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh | Concursuri Online

  9. Dupa indelungi analize am ales ca fiind cel mai tentant pt mine meniul zilei de sambata la 18 lei: Supă de gulii şi Cartofi cu mirodenii şi sos. Asta pentru ca eu nu sunt tocmai vegetariana, dar imi place sa incerc mereu cate ceva nou, fara insa a iesi de prea multe ori din zina de confort. Pofta buna tuturor!

  10. Am raspuns cerintelor..

    Am ales 2 variante de meniu ….de la Bio Fresh! si imi doresc foarte mult sa le degust!

    Supă de gulii şi Cartofi cu mirodenii şi sos
    Paste cu ciuperci si sos de rosii
    Tort cu banane şi ciocolată

    Supă de sezon şi Paste cu avocado
    Cartofi cu mirodenii și sos de rosii
    Tort de ciocolată cu mango

  11. Joi – Supă de roşii şi Orez cu seminţe şi mirodenii
    Supă de cartofi şi Cous cous cu legume

  12. Supă cremă de ciuperci şi Sote de broccoli cu conopidă, pentru ca iubesc conopida🙂

  13. Supa cremă de fenicul şi Paste cu ciuperci
    Feniculul, ca și anasonul, se trage din renumita familie mediteraneană a Țelinei – familia ierburilor și a legumelor căminului…, alcătuită, pe lângă anason și fenicul, din morcov, pătrunjel, mărar, leuștean, chimen și coriandru.
    Scrierile mediteraneenilor ne transmit, că, feniculul se adăuga vinului, uleiului, brânzei, măslinelor, pâinii și prăjiturilor (respectiv, hranei de toate zilele), cărora le dăruia, pe lângă parfumurile sublimate ale mării lor, Mediterana, puterea de a hrăni și de a sătura, deci, de a fi hrănitoare și sățioase… și puterea de a îmbunătăți/limpezi vederea ochilor, dar, și … a minții, pe care, credeau ei, reuşea sa o trezească.
    În Italia și în Grecia, se mănâncă fenicul, gătit la cuptor, cu ceapă, ulei sau unt, usturoi și vin alb sau ca o „împlinire” a pilafului, fie, de spanac, fie, de urzici, sau împreună cu budinca de paste sau de verdețuri.

  14. Supă cremă de ciuperci şi Sote de broccoli cu conopidă am sa incerc cu prima ocazie

  15. Imi place AVOCADO si, prin urmare imi plac pastele cu avocado; I-mi place supa ( fie ea si de sezon ). Din pacate nu pot sa aleg si desertul … fiindca as fi avut ceva delicios de punctat!

  16. Sâmbătă

    Supă de gulii şi Cartofi cu mirodenii şi sos
    Supă de sezon şi Paste cu avocado

  17. Meniul de miercuri imi lasa gura apa,cel cu supa crema de ciuperci si sote de brocoli cu conopida. Tot meniul e apetisant!abia astept sa merg!

  18. Pingback: Castigatorul Concursului „Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh: rasfat pentru voi doi, ideal dupa anul nou” este … | Jurnal Bio

  19. Pingback: Castigatorul Concursului „Perfect pentru sezonul rece: CASTIGATI o crema hidratanta BIO Lavera de la Seebio.ro” este … | Jurnal Bio

  20. Pingback: Castigatorul Concursului „Rasfata-te si suprinde-l placut de Valentine’s Day” este … | Jurnal Bio

  21. Pingback: Castigatoarea Concursului „Ideal pentru protectia parului vopsit: CASTIGATI doua produse cosmetice BIO Lavera de la Seebio.ro, Sampon si Tratament natural” este … | Jurnal Bio

Comentariile nu sunt permise.