Restaurantul Bio Fresh din zona Unirii: povestea unei mese delicioase inainte de Craciun

La Multi Ani! si un an nou in care sa obtineti tot ceea ce va doriti! A trecut revelionul, au trecut sarbatorile de iarna, ne intoarcem cu totii la treaba.

Pentru cine vrea sa ia o pauza de la sarmale si de la toate celelalte produse din carne, doresc sa va povestesc ca am descoperit un restaurant vegetarian foarte bun: Bio Fresh. Citisem despre acest restaurant pe Internet, dar am tot amanat sa mergem sa il testez ”la fata locului”. Asa ca ne-am luat inima in dinti si, fix inainte de Craciun, am plecat prin oras: sa mai adunam niste cadouri si sa mancam la acest restaurant.

Unde se afla Bio Fresh
Dupa cum spuneam, restaurantul se cheama Bio Fresh si se afla pe strada Leon Voda la nr. 19: pe langa Piata Unirii, in zona restaurantului Budapesta. Noi am facut o plimbare scurta de la Piata Unirii si am ajuns pe jos in 8-10 minute. Este foarte usor de gasit si pe straduta respectiva se gasesc si locuri de parcare pentru cine vine cu masina. Restaurantul are si o terasa draguta, asa ca pe timp de vara se poate sta la o cafea.

Bio Fresh restaurant vegetarian 014

Salata greceasca: rosii, castraveti, branza tofu etc.

Noi am sunat cu cateva zile inainte si am facut rezervare, ca sa fim siguri ca prindem loc. Restaurantul Bio Fresh este destul de micut, noi am stat intr-o camera cu patru mese si mai era o alta camera la fel de micuta. Cat am stat noi in restaurant, a fost destul de plin. Trei mese erau ocupate si se mai ducea mancare si in camera de langa.

Mancare raw dar si gatita
Atmosfera in restaurantul Bio Fresh este placuta, in primul rand nu exista fum de tigara pentru ca nu se fumeaza, muzica este placuta si aveau si un bradut frumos impodobit cand am mers noi. Am inceput sa rasfoim meniul si a fost foarte greu sa ne hotaram ce sa alegem. Asa multe bunatati erau in meniu… Cel mai bine a fost ca aveau si mancare gatita si mancare raw. Asa ca sotul meu a putut sa aleaga usor din meniu, intrucat el nu prea mananca raw.

Pana sa ne hotaram ce mancam, am baut cate un latte machiato si un cappucino cu lapte de migdale. Am apreciat ca puteam sa alegem intre lapte de migdale si cel de soia. Recunosc ca prefer laptele de migdale in defavoarea celui de soia, asa ca am fost multumita din acest punct de vedere.

Bio Fresh restaurant vegetarian 016

Tort raw vegan cu fructe de padure

Meniul zilei la restaurantul Bio Fresh
Am comandat un meniu al zilei: supa de sparanghel si paste cu avocado, apoi o salata greceasca cu tofu si tort cu fructe de padure. A fost mai mult decat suficient pentru doua persoane. Portile sunt satioase. La paste ne imbiam unul pe altul sa le terminam. Recunosc ca desertul l-am mancat singura si a fost partea mea preferata. As renunta oricand la un tort de ciocolata pentru un tort raw.

Gustos si hranitor
La restaurantul Bio Fresh mancarea este foarte buna, cel putin asa mi se pare mie. Servirea a fost buna, doar ca a durat ceva sa gateasca mancarea. Dar asa stiam ca totul este proaspat preparat pe loc. Am zis ca data viitoare mergem si cu copii pentru ca au si ei ce manca la Bio Fresh, plus ca atmosfera este foarte placuta, de familie.

Toata “distractia” nu a costat deloc mult, aproximativ 55 de lei pentru doua persoane, iar cine se duce in timpul saptamanii are si o reducere de 25%! Totul ar fi fost si mai bine daca nu apareau ceva probleme administrative la sfarsit: unele preturi din meniu erau mai mici decat cele de pe bon. Scuza a fost ca nu modificasera in meniu, ceea ce nu era problema noastra.

Bio Fresh restaurant vegetarian 012

Dar mancarea a fost atat de buna, incat o sa revenim cu siguranta la restaurantul Bio Fresh si poate ca pana atunci mai rezolva si problemele “organizatorice”.

Voi ati fost vreodata la restaurantul Bio Fresh? Dar la alt restaurant raw-vegan?

Puteti afla mai multe detalii despre restaurant, inclusiv despre meniul zilei, accesand pagina lor de Internet: http://www.bio-fresh.ro/menus/meniul-zilei/ . Aveti mai jos o galerie foto de la restaurantul Bio Fresh:

11 gânduri despre „Restaurantul Bio Fresh din zona Unirii: povestea unei mese delicioase inainte de Craciun

  1. Eu am fost la BioFresh-ul din Timisoare si m-am indragostit de el! As putea manca salata lor cu quinoa si avocado in fiecare zi!
    La cel din Bucuresti inca nu am reusit sa ajung, dar e pe lista…

    A! Si neaparat sa incerci berea Terapia!🙂

  2. Pingback: Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh: rasfat pentru voi doi, ideal dupa anul nou | Jurnal Bio

  3. Pingback: Castigatorul Concursului „Castigati o masa pentru doua persoane la Restaurantul vegan Bio Fresh: rasfat pentru voi doi, ideal dupa anul nou” este … | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

