La ce targuri si evenimente de Craciun vom participa in acest sfarsit de an

Anul acesta nu prea am mai ajuns prin centrul orasului, sa aflu ce mai este nou. Dar am gasit ceva targuri interesante pe care o sa le vizitez inainte sa se inchida. De saptamana viitoare o sa fim in vacanta cu totii, asa ca putem sa dam o fuga prin oras sa admiram targurile si luminitele pe care inca nu le-am vazut. Pentru cine mai are de facut cumparaturi si isi doreste sa gaseasca lucruri mai deosebite are de unde alege. Iata lista actualizata a targurilor de Craciun: https://jurnalbio.wordpress.com/evenimente-bio-targuri-produse-traditionale/. Daca mi-a scapat vreunul, rog sa-mi spuneti.

targ-muzeul-taranaului-roman-decembrie-031

Lasă un răspuns

