Produse livrate cu DHL? O experienta jalnica, mai bine livreaza porumbeii calatori

Eu sunt o persoana care isi comanda de pe Intenret o parte din produsele ce fac parte din ”cosul lunar” al unei familii, inclusiv produsele bio le comand partial online. Asa ca de-a lungul timpului am tot avut felul de experiente si experiente cu livrarea acestor produse. Magazinele online de la care comand sunt chiar OK, acolo nu am probleme. Incidentele apar in relatia cu companiile de curierat.

livrari porumbelIn ultimul timp, am ajuns sa ma cert cel putin o data pe luna cu cate o firma de curierat.

Curieri vs. Posta Romana
De la firmele de curierat, romanesti sau internationale, am pretentii medii spre ridicate. Ca mi se mai intampla sa ma duc la posta si sa stau acolo la coada cu doi copii si coada sa se miste cu viteza melcului si nimeni sa nu fie interesat – asta este. Dar si costurile la posta sunt pe masura – adica mici, pe cand la firmele de curierat costurile sunt mai mari, adica sunt, cum s-ar zice, ”pe banii mei”.

”Cine a furat banii?”
Am avut un incident vara aceasta cu un curier care nu stia sa citeasca.🙂 Comandasem niste sandale superbe hand-made si evident ca stiam clar cat costa. A venit curierul si a cerut cu 100 lei mai putin. L-am intrebat de doua-trei ori daca sigur suma ceruta de el este corecta, pentru ca eu stiu alt pret. El a insistat ca asa este. Eu m-am bucurat si am zis ca o fi vreo promotie, ceva. Dupa cateva zile, ma suna o doamna nervoasa de la firma de curierat, care tipa la mine ca am platit prea putin pentru sandale. Ca ori este vina mea, ori a furat curierul banii.🙂 I-am explicat ca este vina lor, a curierilor, eu am intrebat cat trebuie sa platesc. Mi-a spus ca il trimite sa ii achit diferenta. I-am cerut sa vina cu chitanta, ca sa nu ma trezesc ca vine sa imi ceara in fiecare zi diferenta de 100 lei. A fost foarte nesimtita si a zis ca nu poate sa imi dea chitanta. Daca eram si eu mai nesimtita, nu ii deschideam si nu ii plateam. Eu aveam deja produsul, asa nu ma mai interesa. Dar mi-a fost mila de amarat, i-ar fi imputat banii curierului.

Oameni absurzi
Mai nou, ma cert puternic cu celebra firma de curierat DHL. Sunt clientul lor fara voie, nu i-as alege ca firma de curierat. Ei niciodata nu suna la adresa pentru a verifica daca esti acasa, nici daca vin la usa si nu te gasesc nu suna! Noroc ca au sistemul de urmarire online a produselor comandate, sa vezi pe net unde e pachetul, altfel chiar ar fi haos 100%. Chiar ieri am avut surpiza sa aflu ca a venit curierul DHL si nu m-a gasit acasa. Asa ca i-am sunat sa le spun ca eram in zona, deloc departe de casa, si ca daca ar fi sunat macar o data ma gaseau. La telefon, la serviciul reclamatii, mi-au explicat ca ei nu suna. Ca o sa vina a doua zi. Mai demult, a alergat tata dupa curierul DHL prin oras, pe unde mai avea el livrari, intrucat mama avea nevoie urgenta de produsele comandate.

Hai sa recapitulam incidentul cu DHL: ieri stiam din sistemul de urmarire online a comenzilor DHL ca trebuie sa-mi livreze produsele comandate. Am lipsit de acasa 10-15 minute, sa-mi iau copilul de la gradinita. Cand m-am intors, am descoperit intamplator din sistemul online de urmarirea a comenzilor ca au incercat sa livreze si nu eram acasa. Nu bilet lasat in usa, nu telefon, nimic. Sun la DHL si ii zic lui tanti aia ca daca nu ma suna sau nu imi lasa mesaj, sunt sanse sa nu ajunga niciodata comanda. Doamna nervoasa zice ca imi da traseul curierului din ziua respectiva si sa alerg dupa el. Pare logic, sa iau doi copii si sa urmaresc un curier prin oras. Eu am platit livrarea produselor pana acasa, nu pana nu stiu unde prin Damaroaia sau Rahova, ca altfel ma duceam la posta. Ii zic sa ma sune cand ajunge la adresa, ca asa e normal. Tanti tipa la mine ca firma de unde am comandat nu mentioneaza toate detaliile despre livrare, si ca ea nu are cum sa ma sune – ceea ce e fals. Alta data m-a sunat curierul DHL sa imi zica ca el e in fata usii, ca eu unde sunt? Deci au datele mele de contact in sistem.

Sunt foarte suparata pe treaba asta. Regret ca nu am cum sa schimb curierul, pentru ca nu este website romanesc, asa ca lucreaza cu cei de la DHL. Aveam asteptari mai mari de la aceasta firma, dar pare 100% romanizata.

6 gânduri despre „Produse livrate cu DHL? O experienta jalnica, mai bine livreaza porumbeii calatori

  1. si cei de la dpd sunt la fel de jalnici, ei niciodata nu raspund la vreun numar de telefon din cele de contact de pe website, oricat ai suna si la orice ora si suna. si se vrea firma de curierat internationala…

  2. hey,

    imi pare rau ca esti suparata si ca ai avut experiente negative. se mai intampla si intr-adevar ne strica ziua.
    iar faptul ca unii oameni sunt nesimtiti si isterici nu ajuta deloc.

    un singur comentariu as vrea sa adaug: daca ceva e naspa, nu inseamna ca e romanizat.
    in Paris daca ninge 2 ore cu fulgi mici spre micuti, traficul e blocat, autobuzele nu mai merg si toate oficiile postale se inchid din pricina „intemperiilor”. nu conteaza ce pachet ai de ridicat, cat de urgent e, cat de mult iti trebuie.😀
    daca livrezi ceva, nu te suna neaparat sa te intrebe. sau daca te suna, nu respecta musai orele acelea. poate varia.

    ref la DHL, cand nu te gaseste acasa, stiu ca au un centru de ridicare a coletelor la Victoriei.

    exact cum ai scris, este vorba de asteptari. o firma de curierat internationala nu inseamna ca are servicii mai bine. ci doar ca livreaza international.🙂

  3. Dar daca acest curier cu faima mondiala stopeaza livrarea produsului pe motiv ca este subevaluat? Desi le faci cunoscut faptul ca ai avut un discount la plata produsului (unele site-uri au cupoane de discount de pana la 50 de dolari -vezi aliexpress.com) ei nu stiu pe ce valoare, sau oricum intarzie sa-ti emita chitanta pentru TVA. Zile intregi in care vezi acelasi status pe tracking -„clearance event”. Nu mai vorbesc ca desfac pachetul fara sa fii de fata dar nu ti-l dau decat dupa ce platesti. DA! DHL de Romania ESTE o institutie romanizata in sensul rau al cuvantului.

  4. si eu acum ma distrez cu cei de la DHL. am avut 4 colete din anglia trimise. in sistemul lor de urmarire online apar ca pleaca 4 din anglia apoi pe tot traseul pana in romania doar 3. nimeni nu stia unde este coletul lipsa. surprinzator ma trezesc cu el la usa cu semne ca a fost desfacut si surpriza….. inauntru doar ambalajele de la produsele comandate. nimeni nu stie ce s-a intamplat, pe unde a umblat acest colet si nici dc a plecat cu 8.5 kg si a ajuns doar cu 5. am facut sesizare si voi primi raspuns in 30 de zile :)))))
    Adica TZEAPA
    sunt curioasa daca a mai patiti cineva ceva de genu si ce a facut in acest sens

  5. Experienta ta haioasa,nu suna bine…, dar toata experienta ta pleaca de la neexperienta si non-profesionalism a totii curierati angajati in aceasta firma…mai face si firma de ras…pt ca aceasta firma DHL …e printe cele mai bune din lume,,..nu o spun eu,dar eu am avut mereu coletul acasa foarte rapid,,,mai ales din Germnia..,,Etc…

Lasă un răspuns

