Reducere 50% la toate bijuteriile personalizate din argint Smallprint

Am purtat toata vara cu mine medalioanele cu amprentele de la manutele baietilor mei. Am avut cu ce sa imi mai alin dorul cand am fost plecata de acasa. Toata lumea mi-a admirat bijuteriie personalizate Smallprint.

smallprint-bijuterii-personalizate-argintPentru ca se apropie Sarbatorile de iarna si multe mamici sigur au pe lista de dorinte un cadou care sa le aminteasca de copii, Smallprint vine o oferta pentru comenzile plasate pana pe 1 Decembrie: 50% REDUCERE la toate produsele Smallprint. Pentru mai multe detalii intrati pe pagina lor de Internet:  http://www.smallprint.com/index.php/ROM-R/press

Asa ca cine vrea sa faca un cadou frumos mai are timp sa comploteze cu Mos Craciun si cu Smallprint.

Lasă un răspuns

