Patru motive pentru a folosi la mare si crema de protectie solara si crema dupa plaja. Plus doua cosmetice bio ideale pentru aceasta vacanta

De cand am eu amintiri, de cand eram mica, stiu ca am suferit intotdeauna din cauza soarelui. Nu existau creme de soare si nici lumea nu se ferea de soare, in urma cu cativa ani. Asa ca inevitabil ajungeam la plaja pe la ora 10.00 si stateam cateodata pana la ora 13.00. Nu imi aduc aminte sa fi fost vreun an in care sa nu ma bronzez excesiv si in care sa nu folosesc apoi iaurturi pentru arsuri.

crema solara dupa plaja lavera bio 3

Pretentioasa cu cremele solare
Asa ca acum sunt foarte atenta la soare si am devenit foarte pretențioasa la cremele de soare si la tot ce tine de domeniul acesta. Drept urmare, pe copii nu prea ii scot din casa dupa ora 11.00 (vara) si nu ies fara crema si palarie pe cap.

Recunosc ca pana sa descopar domeniul bio foloseam cremele care se gasesc si acum pe piața, dar de cand am aflat ca exista lucruri si fara chimicale imi place sa incerc noi creme de plaja si recunosc ca nu m-ar deranja sa am acasa un raft plin cu creme de soare.

Soarele este din ce in ce mai nociv multe persoane fac alergii de la soare. Asa ca e chiar necesar sa folosim o crema de soare bio ca sa nu mai stresam pielea si cu chimicale.

Pachetul minim
Pentru mine, pachetul minim de cosmetice solare este format din crema de protectie solara si din crema de dupa plaja. Da, amandoua trebuie folosite. Stiu mai multe persoane care au impresia ca daca folosesti o crema de soare, ai terminat cu grija pentru piele. Lumea nu isi da seama ca si dupa plaja pielea trebuie ingrijita in mod special. Una este in oras, cand nu stam mult la soare si suntem imbracati. Dar la mare, unde stam expusi mai mult la soare, apa de mare este si ea sarata, pielea are mai mult de suferit. Soarele deshidrateaza pielea. Cremele de soare ajuta sa nu te expui prea mult la soare. Dar cu toate astea este necesara si o hidratare cu o crema dupa plaja. V-am povestit intr-un alt articol cum alegem cea mai buna crema de protectie solara bio pentru copii.

crema solara dupa plaja lavera bio_1

Iata patru motive pentru care nu plec la mare fara ambele aceste produse, si crema de protectie solara si crema dupa-plaja:

  1. Crema de protecție este un produs foarte important pentru mine, ce ma ajuta sa am grija si de pielea sensibila a celor doi baieti ai mei si de pielea mea.
  2. Dupa dus, toata lumea are program de dat cu gel-crema de dupa plaja. Baiatul cel mare este incantat de gel pentru ca zice el ca il racorește, dupa ce il dau cu gel zice ca ii e frig si sa il imbrac repede.
    Acesta e unul din efectele gelului pentru dupa plaja: calmeaza senzația de caldura si tensiune a pielii, produce o ușurare imediata. Este foarte bun si pentru persoanele care se ard. Daca as fi avut si eu cand eram mica nu mai sufeream asa rau.
  3. Crema de soare conține aloe vera, ce are proprietati anti-inflamatorii, hidrateaza, calmeaza si racorește pielea.
  4. Daca se folosesc creme sau geluri pentru dupa soare, bronzul o sa fie mai rezistent si nici nu se cojește pielea. Noi, dupa ce scapam de dureri, incepeam perioada cand pielea arsa se cojea. Este foarte neplacut si inestetic momentul.

Solutia mea?
Pentru ca anul asta am facut o descoperire de care am fost foarte fericita, BB Cream de la Lavera, am zis sa incerc si cremele de plaja si pentru dupa soare tot de la Lavera. Lavera produce creme de soare 100% minerale, inca din anul 1990. Crema minerala de soare se comporta putin altfel fata de celelalte creme de soare, pentru ca mineralele din compoziția ei reflecta razele solare si protejeaza si de razele UVA si de cele UVB.

Asa ca eu, anul acesta am pus in geanta de plaja doua produse Lavera, descoperite in magazinul online de cosmetice bio pentru copii si adulti Bioarmonia.ro:

crema solara dupa plaja lavera bio_2

Recunosc ca folosim si noi, adulții, din cremele copiilor. Asa e mai ușoara geanta de plaja.

Spray-ul de soare Lavera este foarte bun pentru pielea sensibila si pentru cea alergica. Il pot folosi si pentru baiatul cel mic pentru ca nu are miros sa il deranjeze sau sa ii faca bubițe. Este foarte usor de aplicat pe piele. Pentru cine sa grabeste, mamica la fel ca mine, este produsul ideal. Dau cateva pufuri pe copii, intind repede si fuga la plaja. E usor de reaplicat si pe plaja cand trebuie sa fug dupa copii. Chiar daca are factor de protectie mai mic decat ce am folosit eu pana acum, SPF 20, este eficient pentru cat stam noi la soare (chiar si la mare, nu stam mai mult de doua ore si oricum la 11 suntem in camera). Dupa baia in mare sau daca arde soare putin mai tare mai aplic inca o data.

Am ales Gelul hidratant bio dupa expunerea la soare de la Lavera pentru ca stiam ca gelurile se plica mai usor si intra mai usor in piele. Pe cel mic nu il dau cu gel ci cu o crema hidratanta.

Un mare atu al acestor doua creme este ca sunt certificare bio NATRUE, ceea ce imi ofera siguranța ca ingredientele sunt de calitate.

2 gânduri despre „Patru motive pentru a folosi la mare si crema de protectie solara si crema dupa plaja. Plus doua cosmetice bio ideale pentru aceasta vacanta

Lasă un răspuns

