Bebe Tei, supermarket-ul din Militari: cele mai cautate cosmetice si alimente bio pentru copii, la cele mai bune preturi. Dar cat va rezista asa?

Sunt unele lucruri in Romania – magazine, locuri turistice, pensiuni, restaurante, locuri de joaca, furnizori de servicii – care iti doresti sa ramana cat mai mult timp la acelasi nivel ridicat de calitate, sa nu se „strice” prea repede. Noi in Romania suntem obisnuiti ca „nimic bun sa nu dureze” si stim ca orice comoara nou descoperita isi va altera la un moment dat valoarea, dar speram ca momentul decaderii sa vina cat mai tarziu.

Sapte avantaje Bebe Tei
De ce aceasta introducere? Pentru ca un astfel de lucru foarte util, aproape prea bun sa fie adevarat, este magazinul Bebe Tei din Militari Shopping Center (parcul comercial ce include Auchan si Decathlon), ce ofera si produse bio pentru copii: cosmetice si alimente. In acest moment, au tot ce trebuie pentru a fi magazinul ideal pentru parinti: gama vasta de produse bio, preturi excelente, stocuri bune, personal amabil, loc sa te plimbi, lumina buna, logica amenajarii produselor etc.

bebe tei supermarket militari produse bio 02

Suntem in Romania, asa ca mi-e teama ca la un moment dat cel putin una din calitatile Bebe Tei mentionate mai sus va disparea. Magazinul Bebe Tei din Militari a fost deschis in luna aprilie a acestui an, asa ca trebuie sa mai treaca timp inainte de a ne convinge ca ceea ce fac ei este pe termen lung.

Primul supermarket pentru copii si bebelusi: Bebei Tei
Despre „primul supermarket pentru copii si bebelusi”, Bebei Tei , am auzit prima oara din reclame si de la mai multi cunoscuti care au mers acolo. Din descrierea lor, magazinul parea foarte tentant, dar cam departe de traseul nostru obisnuit de cumparaturi: dupa cum ziceam mai sus, Bebe Tei este situat in capatul cartierului Militari, la intrarea pe autostrada A1 Bucuresti – Pitesti. Noi locuim in partea cealalta a orasului. Dar saptamana trecuta am plecat intr-o mica vacanta de weekend cu copiii, sa mai scapam de caldura de acasa, asa ca am avut ocazia sa trec si eu pe la Bebe Tei. Cum destinatia noastra a fost la limita dintre judetele Arges si Dambovita, am zis ca daca tot iesim pe autostrada, sa ne oprim inainte la „supermarketul pentru bebelusi” si sa ne facem plinul de cereale bio, pampers si „ce-o mai fi”.

bebe tei supermarket militari produse bio 01

Magazin mare si primitor, cu jucarii ieftine
Nu stiam exact ce voi gasi la Bebe Tei, asa ca eu imi planificasem sa terminam repede cumparaturile. Dar am dat de un magazin mare si primitor, organizat ca un supermarket. Chiar gasesti de toate pentru toti copiii. Am parcat cei trei baieti (doi mici cu tatal lor) la jucarii, si am plecat in recunoastere. Au toate marcile de jucarii pe care le iubim (Lego, WOW Toys, Vtech, Melissa & Doug etc.) si cred ca sunt cele mai bune preturi fata de toate magazinele cu jucarii prin care am intrat. Doar online s-ar putea sa gasesti mai ieftin jucarii in momentul de fata

Cosmetice bio si non-bio
Am trecut de zona cu patuturi si scaune de masina, pentru ca momentan avem de toate din aceste categorii. Am vazut ca au o multime de lucruri si erau oameni care cumparau. Am ajuns la zona care pe mine ma fascineaza mereu: cosmeticele. Vizual, recunosc ca arata foarte bine rafturile pline cu cosmetice obisnuite (non-bio) si aveau preturi bune. Chiar daca nu folosim cosmetice non-bio, imi place sa mai stiu si eu ce produse au mai aparut si la ce preturi. Apoi am trecut la raionul de cosmetice bio. Am ramas chiar surprinsa de preturile mici la brandul de comsetice bio Weleda, spre exemplu. Am profitat si mi-am luat un sampon cu grau Weleda, care a costat 40 lei (eu l-am vazut in alte magazine mult mai scump).

bebe tei supermarket militari produse bio 03

Cereale la Bebe Tei
La raionul cereale, am gasit cam tot ce se poate din gama de cereale bio Organix si preturi mult mai mici ca in farmacii sau supermarketuri. Am gasit pana si detergent de vase din gama Earth Friendly Products cu 23,5 lei si detergent pentru masina de spalat cu 37 lei. Ceea ce mi-a confirmat faptul ca momentan preturile lor sunt foarte bune.

Pe langa faptul ca am gasit tot ce ma interesa, plus alte cateva lucruri la care nu ma asteptam, nu mai reuseam sa imi urnesc baietii de la locul de joaca special amenajat. Din ce am vazut pe Facebook, organizeaza diverse cursuri si activitati pentru copii in weekenduri. Data viitoare o sa aloc mai mult timp de stat la Bebe Tei si cu siguranta o sa ne ducem mai des pe acolo. Urmatoarea vizita cred ca o sa fie inainte de vacanta la mare, sa ne aprovizionam cu tot ce ne trebuie pentru plaja, cu jucarii si alte lucruri importante. Ramane de vazut daca voi gasi aceleasi produse bune la preturi convenabile, sau lucrurile incep sa se strice.

bebe tei supermarket militari produse bio 05

Important. Pentru ilustrarea cu fotografii a acestui articol, am utilizat imagini preluate de pe pagina de Facebook Bebe Tei.  In cazul in care proprietarii magazinului vad acest articol si vor sa elimin imaginile, trebuie doar sa ma anunte. Multumesc!

Voi ati ajuns la Bebe Tei din Militari pana acum? Cum vi s-a parut?

10 gânduri despre „Bebe Tei, supermarket-ul din Militari: cele mai cautate cosmetice si alimente bio pentru copii, la cele mai bune preturi. Dar cat va rezista asa?

  1. Eu nu inteleg cum pot practica preturi asa mici la Weleda si Earth Friendly cand importatorii unici impun preturi minime la raft. Din punctul de vedere al retailerului bio si asa chinuit practica asta mi se pare nociva pentru piata.

  2. Pingback: Top 12 cele mai citite articole Jurnal Bio in anul 2013 | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

