After shave bio pentru barbatii din viata noastra. Gata cu iritatiile si mirosul dulce-gretos de dupa barbierit?

Ce pot eu sa va spun despre un after shave bio? Mai nimic, recunosc! Asa ca pentru acest articol l-am rugat pe sotul meu sa va povesteasca experienta lui cu after shave-ul bio de la Gamarde, Franta. Despre cosmetice pentru barbati, sa scrie un barbat, nu-i asa? Iata ce are el de spus:

„Apa rece in loc de after shave? Da, am ajuns sa renunt sa utilizez vreo lotiune, de orice fel, dupa barbierit si sa ma clatesc doar cu apa rece. Din mai multe motive: pentru ca after shave-ul folosit ma irita, imi dadea senzatie de mancarime, imi inrosea pielea, avea un miros deranjant de parfum si continea si alcool. Si nu doar eu renuntasem la after shave, stiu mai multi prieteni care au luat aceeasi decizie, sa nu mai foloseasca lotiune after shave. Pur si simplu beneficiile aduse de un after shave normal nu sunt suficient de mari pentru a compensa problemele cauzate, enumerate mai sus. Ba chiar stiu pe cineva care foloseste demachiant dupa barbierit.

Mie nici nu-mi place sa alerg dupa after shave-uri prin magazine si sa testez diferite produse, asa ca foloseam acele unu-doua branduri recomandate in reclamele ce ne inunda viata.

Cum este after shave-ul bio?
In acest context, mi-a cazut in mana produsul despre care va vorbesc astazi: after shave bio de la Gamarde. Am folosit doar cateva mostre, pentru ca produsul nu este deocamdata disponibil in Romania. Si mi-a placut. Raportez ca sunt multumit de el. Mi-a calmat iritatiile de dupa barbierit, mi-a hidratat pielea si mi-a oferit o senzatie revigoranta. Eu folosesc aparatul electric de barbierit, asa ca nu ma tai, dar pielea ramane, de-obicei, putin iritata. After shave-ul bio are un miros placut, discret, nu din acelea stridente de after shave folosit „inainte de intalnirea cu prietenii”.

after shave bio gamardeGata cu iritatiile
Eu nu cred in promisiunile de marketing ale lotiunilor after shave atat de promovate in media: revigorare, energie pentru piele, revigorare, protectie cu ioni de argint, 3 in 1 sau valul de prospetime. Cumparam acele produse, dar nu credeam si nu cred ca sunt adevarate promisiunile de vanzare. Nu, produsele lor nu aduc aceste beneficii, ba chiar cauzeaza probleme. De aceea ma bucur ca am descoperit un after shave bio care imi permite sa spun: gata cu iritatiile si cu mirosul dulce-gretos de dupa barbierit. Cand va fi disponibil in Romania acest produs, voi incepe sa folosesc din nou after shave. Produsul de la Gamarde contine apa termala Gamarde, ulei de argan si acid hialuronic, printre altele. Ingredientele sunt de origine naturala. Cam atat am avut eu de spus.., acum astept intrebarile.”

Cine este producatorul de fito-dermato-cosmetice Gamarde si ce produse de-ale lor am folosit, nu va mai spun acum, gasiti toate informatiile intr-un articol dedicat lor. Dermato-cosmeticele Gamarde sunt certificate Ecocert. Nu contin parabeni, parfumuri sintetice, Polyethylene Glycol, Phenoxyethanol, Ftalati, SLS, SLES, organisme modificate genetic, culori sintetice. In plus, produsele nu se testeaza pe animale. Foarte multe produse Gamarde, nu si after shave-ul bio, pot fi cumparate din magazinul online Beauty House Boutique. Acest website este cea mai buna metoda de a va familiariza cu produsele Gamarde: navigati printre categoriile de produse, intelegeti ce probleme va rezolva si ce beneficii aduc fiecare si va comandati daca va plac.

Ce spuneti, doamnelor si domnisoarelor? Merita sotii si prietenii vostri sa incerce un after-shave care sa nu le irite pielea si sa nu provoace mancarimi? Sau barbatii din viata voastra nu au astfel de probleme?

after shave valuri 2

Voi le-ati cumpara domnilor din viata voastra after shave bio?

7 gânduri despre „After shave bio pentru barbatii din viata noastra. Gata cu iritatiile si mirosul dulce-gretos de dupa barbierit?

  1. Foarte interesant produsul recenzat. As vrea sa cumpar un after shave bio, prietenul meu are aceleasi probleme cu pielea iritata. Ce after shave bio exista la noi si cat costa?

Lasă un răspuns

