Oameni draguti, bijuterii frumoase si copii fericiti, adica o sambata perfecta: Evenimentul caritabil Smallprint de la Miko Kids

eveniment caritabil bijuterii smallprint daniela man

In fiecare weekend cautam cele mai bune metode sa petrecem timpul impreuna in familie, asa ca invitatia de a participa toti la evenimentul caritabil Smallprint de la Miko Kids a venit la fix. Cel mai greu a fost pentru mine, intrucat a trebuit sa ma trezesc dimineata sa pregatesc bagajele. Cand iesim din casa cu doi copii, chiar daca lipsim doar doua ore, pare ca ne pregatim de o expeditie pe Himalaya: genti, sticlute, recipiente, haine etc.

Dupa ce am urnit familionul din casa, am ajuns rapid langa Parcul Herastrau la Miko Kids. Am parcat frumusel la umbra, asa ca nu a trebuit sa fierbem la plecare, si ne-am prezentat la intrarea la locul de joaca. Ne-a intampinat gazda, Daisy, care ne-a facut turul si ne-a aratat unde o sa stea copii sa se joace. Locul de joaca este foarte frumos amenajat. Copii s-au descaltat si noi ne-am pus sosoni, nu sunt asa stresata de curatenie dar chiar imi place ca la locurile de joaca sa fie curat. Locul de joaca a fost perfect pentru copii, pana si cel mic alerga dintr-o parte in alta. Dupa doua ore de joaca si alergare, de-abia au vrut sa plece.

eveniment caritabil bijuterii smallprint daniela man2Jos, intr-o sala speciala, erau bijuterii Smallprint. Ce nu reuseam eu sa ma dezlipesc de website, dar cand am ajuns sa vad masa plina de bijuterii, imi venea sa iau din toate. Erau mamici cu fetitele si le cumparau bratari cu tot felul de pandantive. In momente ca acestea, cand e mai greu de luat ceva pentru baieti, ma rasfat pe mine😉, asa ca mi-am luat si eu cate ceva.

Daniela Man, initiatoarea afacerii din Romania Smallprint, a luat amprente si a explicat care e metoda de lucru. A avut foarte multa rabdare cu toti copii, cred ca ar fi o buna educatoare. Copii au facut roata in jurul ei sa vada cum merge treaba cu amprentarea. Baiatul meu cel mare a fost fascinat si a zis ca ar vrea sa ii fie ajutor si mai faca treaba impreuna.

La eveniment au participat multi oameni foarte draguti, am cunoscut si eu alte mamici bloggerite. Toata lumea a fost interesata si am putut sa studiem in voie produsele fara sa fim deranjati de copii.

Partea buna a fost ca o parte din vanzari au fost donate, intr-o campanie de ajutorare a copiilor din Asociatia Emanuel Dej.

La plecare, am primit un pachetel cu bunatati de la sponsori si un cupon cu o ora de muzica la MikoKids (am aflat cu bucurie ca au ore langa noi, la scoala de muzica). Am plecat toti foarte incantati, copiii rupti de oboseala dar fericiti, baiatul cel mare a zis ca mai vrea sa mergem acolo. A fost o sambata pe cinste.

Mai multe detalii despre bijuteriile Smallprint, in seria de articole Jurnal Bio. Iata si o galerie foto completa de la eveniment.

Lasă un răspuns

