Ce vor gasi vizitatorii Natural Expo – Sibiu la standurile expozantilor si cat de greu este sa organizezi un targ de produse bio si naturale. Interviu cu Daniela Pirvan, organizatoarea evenimentului

Saptamana aceasta, de pe 24 pe 26 mai, se va desfasura la Sibiu, la Casa de Cultura a Sindicatelor, Natural Expo. Cum merg pregatirile Natural Expo, cum va fi amenajata locatia, cum decurge organizarea, ce surprize ne pregatesc expozantii,aflam dintr-un interviu cu Daniela Pirvan, manager Euro-Japan Trading – organizatorul evenimentului. Jurnal Bio este partener media al Natural Expo.

Daniela Pirvan, Manager Euro-Japan Trading

Daniela Pirvan, Manager Euro-Japan Trading, organizator Natural Expo – Sibiu

Jurnal Bio: Vreţi ca Natural Expo sa un târg periodic? Cât de des îl veţi organiza?
Daniela Pirvan: Natural Expo este un eveniment care, începand cu acest an, se va organiza bianual. Vom fi mereu atenţi la locaţie şi perioada de desfăşurare, precum şi la mediatizare, ca să oferim atât expozanţilor, cât şi vizitatorilor condiţiile cele mai bune.

Jurnal Bio: Participând la diferite târguri de produse naturale, am observat că de multe ori organizatorii combină două teme într-un singur eveniment: bio plus încă ceva. Natural Expo va avea şi o temă secundară?
Daniela Pirvan: Sănătate şi frumuseţe. Acestea sunt cele două teme principale.

Jurnal Bio: Ce strategie de promovare veţi folosi?
Daniela Pirvan: Promovarea este foarte importantă, din punctul nostru de vedere. Parteneriatele media au toata atenţia noastră. Reviste, ziare (inclusiv site-urile acestora), bloguri, televiziune şi radio. Noi oferim expozanţilor publicitate şi în alte oraşe decăt cele în care se desfaşoară evenimentul, astfel încat să valorifice la maximum prezenţa la Natural Expo. De exemplu, expozanţii de la Natural Expo din Sibiu (24-26 mai 2013) vor avea parte de publicitate la produsele/serviciile lor şi în Bucureşti, Cluj şi pe Valea Prahovei (de la Ploieşti la Predeal).

Jurnal Bio: Cum aţi ales locaţia?
Daniela Pirvan: Din respect pentru expozanţi, dar şi pentru vizitatori, locaţia este întotdeauna una de top. Un oraş din centrul ţării, cum este Sibiul, Capitală Culturală Europeană în 2007, un oraş îngrijit, cu aeroport, unde autoritaţile locale se implică în promovarea tuturor evenimentelor care ajută la formarea unei bune imagini a oraşului sunt criteriile pe care le luam în considerare. Sala de expoziţie trebuie să fie centrală şi cu toate utilităţile în perfectă stare de funcţionare. Suntem foarte mulţumiţi de Casa de Cultură a Sindicatelor.

Jurnal Bio: Câte persoane se ocupă de organizarea evenimentului?
Daniela Pirvan: Echipa noastră este formată din şase persoane, fiecare cu atributii bine stabilite.

Jurnal Bio: Câţi expozanţi credeţi că veţi aduce?
Daniela Pirvan: Aproximativ 50, nu ne-am propus mai mulţi, ca să putema acorda atenţie fiecăruia dintre ei.

Jurnal Bio: Acum şi o întrebare personală, Daniela: ce tip de produse organice, naturale sau ecologice utilizezi?
Daniela Pirvan: Am descoperit de ceva vreme (mulţumită clienţilor noştri) fonduri de ten bio, cremă bio pentru ten sensibil şi am fost foarte plăcut surprinsă de ele.

Jurnal Bio: Cum ai inceput? Care a fost primul produs de acest tip utilizat?
Daniela Pirvan: Am primit de la o prietena un fond de ten. Mi-a spus că e bio. Mie nu-mi place să schimb cosmeticele, am tenul sensibil şi nu mi se potriveşte orice. Nu găseam mereu acelaşi tip de fond de ten, căci în magazinele în care mergeam, nu aveau mereu culoarea pentru mine. Şi am început cu acest produs, foarte fain de altfel. Apoi am luat şi o cremă, un deodorant şi o mască….şi tot aşa. Eu am locuit şase ani în Japonia şi asta m-a schimbat foarte mult în bine (zic eu).

Jurnal Bio: Ce produse ecologice, bio sau naturale ti-ai propus sau ai vrea sa utilizezi in viitor?
Daniela Pirvan: Deja folosesc detergenţi bio, cosmetice bio, alimente cât mai sănătoase….. Aş vrea să ies mai mult in aer liber.

Lasă un răspuns

