Raw Generation Expo, editia mai 2013: ce produse au adus cei peste 60 de expozanti si ce mi-am cumparat eu. Recenzie si galerie foto extinsa Jurnal Bio

Raw Generation Expo targ Ligia Pop 01La Raw Generation Expo, târgul bianual organizat de Ligia Pop, participă majoritatea magazinelor cuprinse în lista mea de recenzii de magazine bio.  Şi atunci de ce merg la târgul Raw Generation Expo la fiecare ediţie, probabil că vă întrebaţi… Merg pentru că tot timpul găsesc acolo produse noi, pentru că sunt mult mai mulţi expozanţi decât cei recenzaţi de mine, pentru reducerile de preţ la produsele bio şi raw, pentru atmosfera de târg de succes specific Ligiei Pop şi pentru că Jurnal Bio este partener media al Raw Generation Expo.

Da, ok, citeşti despre produse bio şi te informezi pe Internet, le vezi fotografiile, dar la târg ai ocazia să le întorci pe toate feţele.

Targul Raw Generation Expo a intrat pe agenda mea de mult timp, de mai multe luni. În ziua târgului, pe 12 mai, am decis să fiu eficientă şi să merg de dimineaţă la Raw Generation Expo, să fiu sigură că găsesc să cumpăr toate produsele de pe listă. Dar cum mi se întâmplă mie ceva când mă grăbesc, de această dată am avut o pană de cauciuc la maşină. Aşa că nu am mai ajuns atât de repede cum voiam, ci a trebuit să înlocuim roata.

Targ in toi
Cand am ajuns noi la Raw Generation Expo, pe la pranz, targul era in toi: lume multa si vizitatori incarcati de sacose cu cumparaturi. La intrare erau aşezate standurile restaurantelor cu mancare raw. Era un miros demential. As fi mancat putin din tot ce era acolo, dar m-am oprit la un suc din capsuni si banane. Cum am intrat in sala de targ nu stiam unde sa ma duc mai repede. Unde te uitai, vedeai cu ochii numai lucruri interesante.

Raw Generation Expo targ Ligia Pop 02Peste 60 de expozanti la Raw Generation Expo
Am gasit peste 60 de expozanti cu legume proaspete romanesti si bio, miere delicioasa, cosmetice si sapunuri, cereale de toate natiile, produse pentru casa, filtre de apa, cofetarii, si cam tot ce iti trebuie pentru mancare. Eu m-am oprit sa iau miere pentru bondareii mei. Am luat miere de mana si de paducel, delicioase. O sa prinda bine pentru ca vine sezonul sucurilor de vara.

Ce am gasit la standuri
Dupa am dat fuga la standul Sanovita de unde am plecat cu sacosa plina si as mai fi luat, dar unele lucruri se terminasera. Am luat curmale, cereale, linte si alte bunatati. Cei de la Sanovita au şi broşuri foarte utile, cu reţete şi idei. Le-am vizitat si pe doamnele de la MioBio si am mai cumparat si de acolo cate ceva si am vazut ce noutati mai aveau. Am trecut si pe la standul Biobunatati, al Oliviei si am mai cumparat ceva. Unde ma opream, ma agatam de inca ceva. Asa ca am plecat si noi plini de sacose, ca toti vizitatorii targului.

Am vazut multe lucruri interesante la Raw Generation Expo si mi-am mai imbogatit cunostintele cu firme si produse noi. De-abia astept urmatorul targ al Ligiei, unde sper sa ajung dimineata.

Iata ce standuri mi-au atras atentia la Raw Generation Expo, pe langa cele mentionate mai sus:

  • Via Naturalia & Beauty House Boutique –  Am avut ocazia să văd toată gama de fito-dermato-cosmetice Gamarde, despre care am scris mai multe articole pe Jurnal Bio, plus restul de produse foarte atractive, alimente si cosmetice bio.
  • BioCorner – un magazin de produse bio aflat la început de drum, deschis de doar patru luni. Aveau multe produse la târg, inclusiv fructe şi legume bio proaspete, dar după cum îmi spuneau cei de la stand, este vorba de o mică parte din gama totală de peste 1.000 de produse la magazin.
  • Biodumbravă – ferma certificată bio din comuna Joita de langa Bucuresti , despre care am mai scris un articol. Pregătesc un nou material despre punctul lor de desfacere din zona Drumul Taberei – PTTR.
  • Coşul de legume – apropo de ferme bio, în Valea Măcrişului, la 90 de km de Bucureşti este o altă fermă în curs de certificare. Mi-am propus să ajung acolo în curând, pentru o recenzie.
  • Pifou – au adus la târg body-uri pentru bebeluşi, din bumbac organic. Textele sunt foarte haioase.
  • Harmony Clinic – detoxifiere, regenerare, hidroterapie etc. în sectorul 1.
  • Satya – Restaurant raw-vegan despre care am auzit multe lucruri bune, dar la care nu am reuşit să ajung încă.
  • 100percent pure cosmetics – i-am cunoscut în sfârşit, deşi le folosesc produsele de mai mult timp.
  • Sabio – cosmetice pe care încă nu le-am încercat, dar arată genial.
  • Green Life – nu am apucat să discut cu ei, dar sunt curioasă dacă au o fermă bio sau nu.
  • Biomania – foarte, foarte multe produse la stand, un exemplu de ingeniozitate în aranjarea produselor.

Felicitări, Ligia Pop! Iată şi o galerie foto în exclusivitate de la Raw Generation Expo:

4 gânduri despre „Raw Generation Expo, editia mai 2013: ce produse au adus cei peste 60 de expozanti si ce mi-am cumparat eu. Recenzie si galerie foto extinsa Jurnal Bio

  1. Pingback: Ce veti gasi la cel mai important targ raw si bio de la noi: Raw Generation Expo 2014, editia a 7-a, ce se va desfasura duminica 11 mai 2014 | Jurnal Bio

  2. Pingback: Ne pregatim de targ: Raw Generation Expo, 11 mai 2014 | Jurnal Bio

  3. Pingback: Tot ce trebuie sa stiti despre Raw Generation Expo 2014, editia a 7-a, de duminica 11 mai 2014: participanti, conferinta, tombola si premii | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

