Sweet Fest aprilie 2013: Ce poti sa-ti cumperi de la targ si ce produse de Paste au adus expozantii. Galerie FOTO

Vineri dimineata, la doar cateva ore de la deschiderea Sweet Fest, am mers sa vizitez targul de la Hanul lui Manuc. Sweet Fest se deschide la ora 10.00 si eu am mers la 11.30. Deja erau destul de multi vizitatori printre standuri, iar televiziunea RTV transmitea un reportaj.

Cei peste 30 de expozanti vin cu bunatati care mai de care mai apetisante: deserturi home-made, sortimente de ciocolata, praline si cafea, cupcakes, clatite, cozonaci sau pasca.

Ca la fiecare editie, ciocolata este produsul vedeta, fiind prezenta in diverse culori, arome si forme spectaculoase. Evident ca nu lipsesc ouale de ciocolata si iepurii de ciocolata. Referitor la produsele de Paste, am observat 4-5 tipuri de Pasca si 3-4 tipuri de cozonac.

Mi-au atras atentia produsele belgiene Belberry – Maitre Confiturier, recent lansate in Romania. Dulceata, marmelada si siropul de fructe produse in Belgia din 1956 numai din ingrediente naturale va vor incanta. Standul lor este implasat langa intrare, in partea stanga.

Eu m-am intors acasa cu doua borcane de la Bunicu’ Serban, adica o dulceata de „portocarote” si o pasta de macese. Bunicu’ Serban este un producator de dulceturi, siropuri si sosuri pe care il apreciez mult. Niciodata nu foloseste e-uri, aditivi, conservanti si coloranti. Totul la stand, recomandat de Maestrul de gusturi, Serban Zilisteanu.

Iata o galerie foto exclusiva de la Sweet Fest – Editie speciala de Paste in perioada 26-28 aprilie, la Hanul lui Manuc:

Un gând despre „Sweet Fest aprilie 2013: Ce poti sa-ti cumperi de la targ si ce produse de Paste au adus expozantii. Galerie FOTO

Lasă un răspuns

