Cum să iti comanzi bijuterii personalizate din argint Smallprint cu amprenta persoanei iubite: 11 pasi simpli

De cand am aflat ca poti sa-ti faci bijuterii din argint pe baza amprentei culesele de la manutele, degetelele sau talpile copiilor, mi s-a părut o idee genială.

Pentru a produce manual bijuteria din argint, cei de la Smallprint au nevoie de amprenta obtinuta folosind hartia magica. Veti primi prin curier aceasta hartie impreuna cu servetele, veti lua amprenta si o veti trimite inapoi. Amprenta se imprima in argint pur, dandu-i-se forma ceruta de client. Ce forme se pot transforma in bijuterii? Degetele, mainile, piciorusele, saruturile, cuvinte scrise de mana sau orice tip de desen

Sunt deja o veterană Smallprint, am trecut printr-o comandă dublă pentru doi copii, aşa că iată paşii unei comenzi:

Pasul 1. În primul rând intraţi pe website-ul Smallprint şi vă alegeţi modelul sau modelele dorite. În funcţie de gusturi, dorinţe şi preţ, puteţi alege între mai multe forme disponibile: inimă, picătură, formă geometrică etc.

Pasul 2 (recomandat). Înainte de a plasa comanda, sfătuiţi-vă cu reprezentanta Smallprint, cu Daniela Man, daniela.man@smallprint.com 0755 599 912, referitor la modelul ales şi la ce doriţi să fie înscris pe bijuterie.

Pasul 3. Alegerea pachetului ajutător de culegere a amprentelor de la degete, mâini sau talpă.

Pentru culegerea amprentei unui copil, aveti la dispozitie doua variante de pachete ajutatoare:

  • Fie doua hartii magice de dimensiunea A5 si un servetel. Acest pachet costa 50 de lei.
  • Fie, incepand doar de luna viitoare, Smallprint va putea livra si „kitul magic”. Acest „kit magic” contine: patru bucati de hartie A5 si doua servetele magice. Pretul unui kit este de 75 de lei.

Bineinteles ca hartia va ramane dvs. in ambele cazuri. Mi se pare ca este mai avantajos sa cumperi kitul la 75 lei, chiar daca ai doar un copil. Al doilea servetel se poate folosi pentru amprentele lui Mami si Tati, sau se poate pastra pentru al doilea copil sau pentru cand copilul creste mai mare.

Cele doua servetele necesare pentru a umezi mana, degetul sau talpa, inainte de recoltarea amprentei
Hartia "magica" Smallprint, inainte de recoltarea amprentelor

Hartia „magica” Smallprint, inainte de recoltarea amprentelor

Pasul 4. Trimiteţi comanda prin email, specificând toate detaliile necesare.

Pasul 5. Primiţi acasă şerveţelele de recoltare a amprentelor precum şi hârtia magică.

Pasul 6. Plata.

Plata comenzii se realizeaza in momentul in care primiti acasa pachetul format din urmatoarele: plicul cu hartia magica si servetelele si Formularul de comanda Smallprint.

Veti completa Formularul de comanda il veti semna si foaia alba va ramane la dvs., iar foile galbena si roz de pe formular se trimit inapoi la Smallprint platind 100% din comanda curierului.

De ce se achita suma totala in acest moment? Tocmai pentru ca in momentul in care cei de la Smallprint incep prelucrarea, nu mai exista posibilitatea de a refolosi argintul – fiecare piesa fiind unicat si personalizata.

Pasul 7. Pentru a recolta amprenta, desfaceţi şerveţelul, umeziţi cu şerveţelul degetul, mâna sau talpa.

Umeziti bine folosind servetelul

Umeziti bine folosind servetelul

Pasul 8 (opţional). Tăiaţi în două sau în patru bucăţi hârtia magică.

Sfat: taiati in mai multe bucati hartia "magica" primita

Sfat: taiati in mai multe bucati hartia „magica” primita

Pasul 9. Imediat după umezire, lipiţi mâna, degetul sau talpa de hârtia magică, astfel încât să se imprime uniform şi fără tremurat. Pe hârtia magică, doar substanţa prezentă în şerveţel are efect. După recoltare, spălaţi bine mâna sau degetul.

Cel mai dificil pas: mana, degetul sau talpa trebuie sa stea fixa pe hartia "magica", sa nu existe tremurat

Cel mai dificil pas: mana, degetul sau talpa trebuie sa stea fixa pe hartia „magica”, sa nu existe tremurat

La noi a mers din prima!

La noi a mers din prima!

Pasul 10. Scanaţi hârtia magică şi trimiteţi-o prin email celor de la Smallprint.

Tadaaam, iata hartia cu urma mainii

Tadaaam, iata hartia cu urma mainii

Pasul 11. Aşteptaţi acasă bijuteria personalizată.

Concret, iată cum a decurs comanda mea de bijuterii personalizate Smallprint pentru cei doi copii ai mei:

1. Am vorbit cu Daniela Man prin email si prin telefon si m-am consultat cu ea: ce mi s-ar potrivi, mi-a oferit sfaturi si mi-a trimis poze sa vad mai multe variante. Recunosc, pentru mine partea cu alesul este una grea. Sunt multe modele si combinatii disponibile pe website-ul Smallprint.

2. Am reusit sa aleg o varianta si am asteptat sa imi vina prin curier kit-ul pentru amprente: hârtia magică si servetelele.

3. După ce a sosit kit-ul, am discutat din nou cu Daniela pentru instructiuni. Mi-a placut ca a explicat frumos si cu rabdare, chiar daca era probabil a mia oara cand explica acelasi lucru. Am mai patit in alte ocazii sa primesc explicatii pe fuga si nervoase doar pentru ca persoana respectiva era obosita sa repete acelasi lucru. Cu Daniela Man nu este cazul. Am avut o discutie placuta, am explicat unde am nelamuriri. Asa ca nu am avut dubii cum sa procedez.

Iata pasii pentru luarea amprentelor:

a. Cel mai important lucru este alegerea unui moment in care copii sa fie cuminti. Cam greu, cand trebuie aliniate doua planete – cum este în cazul meu. Eu am asteptat cateva zile pana sa ii prind pe amandoi cuminti. Nu de alta, dar am folosit acelasi servetel pentru amandoi.
b. Am luat hartia A4 de la Smallprint si am taiat-o in patru ca sa fie mai usor de folosit. Partea mai lucioasa e cea pe care se imprima, asa ca pe cealalta parte am scris initiala copilului.
c. Se pregateste primul copil. Cu cel mare a mers usor. Nu stia ce vreau sa ii fac, asa ca am zis ca e ceva magic. Il dau cu un servetel si dupa o sa punem mana pe o hartie si o sa apara ceva. A fost foarte incantat.
d. Am desfacut servetelul si am frecat bine mana. Cu mare atentie sa dau peste tot.
e. ATENTIE: daca persoana care manevreaza servetelul nu are manusi, este bine sa nu puna mana pe hartia pe care se imprima, pentru ca o sa lase urme. Cel mai usor este sa tina altcinev hartia. Oricum, este treaba de doua persoane.
f. Sotul a tinut hartia, si eu am pus mana cu grija. Am apasat bine fiecare deget si cand am ridicat am incercat sa nu misc tare sa nu stricam amprenta.
g. A fost foarte distractiv. Cel mare a luat un servetel din casa si tot incerca sa mai faca urme sa trimita bunicilor. Nu prea intelegea de ce la el nu merge.
h. Trecem la copilul mic. Emotii mari, pentru ca la el nu merge cu „magie”. Am frecat bine manuta si am apasat pe hartie. Prima incercare nu a iesit si un degetel nu se vedea. Pentru ca cel mic a fost cuminte, am repetat si a iesit perfect.
i. Pentru ca mai aveam hartie disponibilă, am amprentat si piciorusele. Acelasi procedeu.
j. Am spalat cu sapun zonele pe care am dat cu servetelul.

5. Am scanat amprentele pentru medalioane.

6. Am trimis prin email pozele si am mai discutat cu Daniela Man ultimele detalii.

7. Acum asteptam cu nerabdare sa vedem cum au iesit.

Mainile si talpile copiilor

Mainile si talpile copiilor

A fost o experienta placuta. Eu oricum imi doream amprentele copiilor. Cand era cel mare mai micut, chiar am incercat sa creez o pasta de argila si sa ii au amprentele. A iesit ceva ciudat. Dar mai bine mai tarziu, decat niciodata. Am acum manute si picioruse ca amintire. Amprentele au ramas la mine asa ca o sa le inramez.

5 gânduri despre „Cum să iti comanzi bijuterii personalizate din argint Smallprint cu amprenta persoanei iubite: 11 pasi simpli

  1. Minunat articol, multumim! Am uitat doar sa mentionez ca cerneala invizibila de pe servetel nu este deloc toxica si se poate folosi din prima zi de viata-se poate doar sterge manuta sau piciorul cu un servetel umed, e ok.

  2. Pingback: Castiga un kit magic de preluare a amprentelor pentru bijuteriile personalizate din argint – Smallprint | Jurnal Bio

  3. Pingback: Castigatoarea Concursului Smallprint – Kit magic este … | Jurnal Bio

  4. Pingback: Reducere 50% la toate bijuteriile personalizate din argint Smallprint | Jurnal Bio

  5. Pingback: La un ceai cu Smallprint – eveniment pentru a cunoaste mai bine bijuteriile personalizate din argint | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

