Cautati martisoare autentice, produse de mesteri populari? Vizitati Targul Martisorului, organizat la Muzeul Taranului Roman în perioada 27 februarie – 3 martie 2013

targ-martisor-muzeul-taranului-roman

Vine, vine primăvara, vine luna martie. Va fi iar bucuria femeilor si spaima barbatilor. Eu, de cand eram mica, de abia asteptam luna martie pentru ca imi placeau la nebunie martisoarele primite. Si mai asteptam sa vina 8 martie, sa pot sa ii dau mamei un cadou. Iar peste toate acestea, mai vine si ziua mea. 🙂

Asa ca si acum sunt la fel de entuziasta cu luna martie, mai ales ca suntem trei aniversați in aceasta luna. Eu mi-am facut singura un martisor permanent pe 2 martie, cand s-a nascut al doilea baietel. Si acum tin minte cand am primit flori de la baiatul cel mare de 8 martie, si o poza pe care scria “Pentru Mama. 8 martie.”

Cel mai trist mi se pare sa vad tarabe pline de martisoare chicioase. Daca vrei, poti sa cumperi pentru 100 de persoane acelasi martisor impersonal. Nici nu mai trebuie sa depui prea mult efort sa te gandesti ce ar merge pentru fiecare, poti sa te duci pana la supermarket sa iei martisoare la kilogram.

Eu i-am apreciat mereu pe barbatii din familie, pentru ca au cumparat martisoare frumoase. Sau macar aduc o zambila. Pana si verisorul meu, care face parte din generatia tanara, iubeste aceasta traditie si nu rateaza in nici un an sa treaca fix pe 1 martie pe la toata lumea sa aduca cate un martisor sau o floare.

Sper ca traditia de 1 martie sa nu dispara niciodata. Observ ca lumea a devenit mai grabita si mai dornica sa sarbatoreasca Hallowen sau Ziua Indragostitilor decat 1 martie, dar sper sa mai fie nostalgici care sa duca mai departe o sarbatoare autohtona.

Cei care doresc martisoare autentice, romanesti, care vor sa faca un cadou frumos si nu ceva standard, pot vizita Târgul Mărtişorului  de la Muzeul Taranului Roman, organizat în perioada 27 februarie – 3 martie 2013.   Targul este deschis zilnic intre orele 10-18, asa ca aveti timp sufiecient sa dati o fuga si sa luati ceva frumos. Daca nu chiar pe 1 martie, macar in weekend dati o fuga pentru un rasfat de Martie. Pe langa martisoare, veti gasi la targ si turtă dulce, kürtős kalács, mere şi prăjituri de casă, suc natural de mere, fructe uscate şi miere.

Targul Martisorului 2013 este organizat chiar de Muzeul Taranului Roman, iar expozantii sunt atent verificati pentru a aduce doar produse hand-made si originale. Intrarea la targ costa 6 lei.

Va doresc sa aveti babe frumoase si o luna Martie plina de flori!

targ-martisor-muzeul-taranului-roman2

Lasă un răspuns

