Sweet fest, sau Charlie and the chocolate factory. Galerie FOTO de la targul de dulciuri de la Hanul lui Manuc

Opt targuri de produse traditionale si cadouri se desfasurau anul trecut in acelasi weekend, de nu mai stiai unde sa te duci. Dupa revelion s-a terminat cu evenimentele dedicate produselor traditionale sau delicateselor, nimeni nu a mai organizat nimic toata luna ianuarie.

In acest context, am aflat cu bucurie ca se organizeaza Sweet Fest, un targ de dulciuri despre care stiam cate ceva de anul trecut, thx Andra. Chiar daca produsele bio si naturale sunt o exceptie la acest targ, am mers sa vizitez si eu Sweet Fest dupa atatea saptamani de seceta de evenimente interesante.

Ce veti gasi la Sweet Fest, editia 8-10 februarie?

Fotografiile de mai jos vorbesc de la sine despre ce produse veti gasi la Sweet Fest. 

  • Briosele Stephany’s – the cupcake company, biscuiti;
  • Rahat, fructe uscate si alte delicateturi;
  • Torturi, prajituri si baclavale, cozonaci, prajituri de casa, salam de biscuiti, placinte;
  • Bomboane de ciocolata in zeci si zeci de sortimente, inclusiv Bruyerre, acadele de la Targul Domnesc;
  • Gemuri, siropuri, sucuri de mere, ceaiuri, miere, bomboane, inclusiv cele aduse de Bioportal;
  • Cafea de diferite tipuri, boabe sau macinata, inclusiv de la celebrul Leodard Caffe, Camera din Fata, cafea italieneasca Fitness Coffee. Eu sunt dependenta de cafea bio de la Starbucks, dar imi place sa incerc periodic ceva nou.
  • Dulciuri si jucarii pe baza de dulciuri, inclusiv de la Candy Toys.

Eu am vizitat targul vineri la pranz, adica ieri, cand atmosfera era destul de apatica. Chiar am auzit o doamna de la un stand intreband-o pe alta: „nici tu n-ai vandut nimic azi?„. Dar sunt sigura ca atmosfera se va anima in weekend. De ce cred acest lucru? Pentru ca aveti ce gasi la targ, dupa cum am aratat mai sus. Apoi pentru ca Sweet Fest este organizat intr-o locatie superba, in Hanul lui Manuc. Imi place mult cladirea aceasta, are un farmec istoric aparte. Curtea interioara a hanului era plina de turisti straini care faceau poze. Adevarul este ca in Europa de Vest nu gasesti cladiri istorice similare, doar in est, spre Istanbul.

Intrarea la Sweet Fest este gratuita, iar programul de vizitare este intre 10 si 19. Targul mai este deschis pana duminica 10 februarie. Daca sunteti prin centru, Sweet Fest merita vizitat, macar pentru cladirea exceptionala. Exista si o tombola pentru vizitatori, cu „premiu dulce”, evident. Accesul se face si dinspre Piata Unirii, si dinspre dinspre Centrul Vechi.

Iata si galeria foto de la Sweet Fest – Targul de dulciuri de la Hanul lui Manuc:

6 gânduri despre „Sweet fest, sau Charlie and the chocolate factory. Galerie FOTO de la targul de dulciuri de la Hanul lui Manuc

      • Am fost Sambata seara cand a fost si boom-ul de vizitatori. Pentru 2 clatite am stat pe o lista de asteptare de 8 comenzi in fata mea. Toata experienta a fost mai degraba o aventura…ca sa pot observa preparatele trebuia sa imi fac loc la propriu, sa zic pardon la fiecare 2 secunde…Overall a fost fain, imi pare rau ca nu am putut sa gust din mai multe specialitati. Poate data viitoare!

  1. Pingback: Sweet Fest – Editie speciala de Paste in perioada 26-28 aprilie, la Hanul lui Manuc | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

