Leacul: trei magazine in Bucuresti, plus unul online. Ce produse bio am cumparat de la ei in urma cu doua zile si ce altceva mai gasesti acolo?

Magazinul Leacul de la Piata Iancului

Magazinul Leacul de la Piata Iancului

Exercitiu de imaginatie: ce s-ar intampla daca la aniversarea de un an a baiatului meu as servi musafirilor un tort raw? Mie imi plac mult prajiturile raw, facute in casa ori cumparate de la cofetaria raw, dar cred ca ar iesi revolta sa pregatesc asa ceva musafirilor, s-ar lasa cu geamuri sparte si condamnare in urma unei proces sumar. 🙂 Asa ca pentru mot vom comanda tort de la celebra cofetarie Alice din zona Piata Iancului. Orice petrecere de succes are nevoie de planificare din timp, asa ca am mers la cofetarie sa ma interesez de torturi, chiar daca aniversarea va fi in luna martie.

Si daca tot am ajuns la Iancului, am intrat si in magazinul Leacul din zona, despre care vreau sa va povestesc in acest articol. Ii vad des sigla verde cand trec cu masina pe acolo, dar destul de rar ma opresc sa intru. Magazinul Leacul de la Iancului este bine plasat aproape de intersectia Mihai Bravu cu Soseaua Iancului, si chiar in statia de RATB, asa ca multa lume are acces la el. Cat am stat eu sa ma plimb printre rafturi, a intrat ceva lume in magazin si toti au cumparat serios.

Imi place faptul ca in magazinul Leacul au multe produse din brandul Solaris si nu numai: cereale, condimente, tincturi, comsetice, suplimente, creme, argila etc. Au foarte, foarte multe ceaiuri de la diversi furnizori. E clar, cine are nevoie de ceaiuri si produse pentru afectiuni, aici sunt cele mai multe sanse sa le gaseasca. La Leacul au si produse de la Apimond si ceaiuri si condimente de la Sonnentor.

La vizita despre care va povestesc, am cumparat de la Leacul cereale, condimente, ceai de la Sonnentor (ca nu mai aveam pe stoc) si, cand sa plec, am vazut ca aveau pastilute de Stevia. Sitam de acest indulcitor natural, vazusem la cineva cum il folosesti, dar nu apucasem sa il incerc. Siropul de 500 ml mi s-a parut prea mare si am preferat sa incerc varianta picaturi de stevia – 50 ml – sa vad daca as putea sa le folosesc in ceai, in loc de zahar. A fost o vizita interesanta si ma bucur cel mai mult de stevia. Data viitoare o sa incerc si pastilutele mai ales ca au si un format usor de bagat in geanta.

Preturile din magazinele Leacul mi se par in media pietei de produse bio si naturale din Bucuresti. Nu am vazut mari diferente la pretul brandurilor bio, fata de magazinele online – spre exemplu. Avantajul Leacul este ca poti sa studiezi bine produsele, fiind aranjat sub forma de autoservire. De aceea intra in magazin si oameni care nu se cauta pe Internet. Am vazut ceva batranei pe acolo.

Au foarte multe produse disponibile in magazine, dar nu exceleaza la capitolul „bio cu certificare”. Sunt multe produse naturale. As fi vrut sa cumpar si un sirop concentrat pentru copii, dar am ramas dezamagita de ceea ce am gasit. Aveau doar vreo doua sortimente, dintre care unul era plin de zahar si alte chestii. Noroc ca nu apucasem sa promit copiilor ca le aduc sirop. 🙂

Reteaua de magazine Leacul este formata din trei unitati: Iancului, Obor si Perla. Stiti ca eu am cititori mai destepti si mai informati decat mine: mi-au explicat deja ca magazinul de la Perla este mai mare si mai bine aprovizionat decat cel din Iancului. In plus, Leacul are si un magazin online foarte bine realizat: www.leacul.ro.

Voi ce cumparati cel mai des din magazinele Leacul?

11 gânduri despre „Leacul: trei magazine in Bucuresti, plus unul online. Ce produse bio am cumparat de la ei in urma cu doua zile si ce altceva mai gasesti acolo?

  1. Magazinul din Obor nu mai există. De acolo cumpăram de obicei. Probabil nu aveau vânzare, în zonă mai sunt magazine naturiste…
    Eu cumpăr ce am nevoie de la ei, nu am o listă anume: mălai bio pt. copil, produse de la Solaris (făină integrală, ulei nerafinat, cafeluţă de cicoare…).

  2. Cine cauta magazinul Leacul din Hatmanul Arbore sa stie ca si acela e pe duca! Au pe geam un afis cu RENOVARE si unul cu DESCHIDEM PE 1 MARTIE, dar cum deja suntem in 18 martie si inauntru este gol si nu misca nimeni, nu stiu cat de curand sau daca vor mai deschide.

Lasă un răspuns

