Ce invata copiii de la cursurile de pictura si modelare „Culorile lumii” organizate la Muzeul Antipa din Bucuresti

Am tot cautat prin Bucuresti cursuri sau ateliere interesante pentru baiatul cel mare, de patru ani. O fi el mare pentru noi, fata de fratele lui, dar pentru majoritatea activitatilor e mic, nici macar la cursurile de engleza nu l-au primit deocamdata.

Lucrare originala, cu titlul: "Oaie colorata"

Lucrare originala, cu titlul: „Oaie colorata”

Cautand pe Internet, am descoperit atelierele de pictura de la Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa. Cand am gasit eu informatia, deja incepuse primul modul de creatie si nu mai aveam cum sa il inscriu. Am mai cautat si alte cursuri in alte locuri, dar cel de la Antipa suna bine. Asa ca am scris un mail sa vad daca pot sa il inscriu la modulul urmator. O doamna foarte draguta mi-a raspuns si mi-a dat toate informatiile de care am avut nevoie.

I-am explicat si baiatului cum este cu atelierele de pictura si a parut interesat. Asa ca am creat un concept care sa ii placa si lui si care sa il aseze in centrul atentiei noastre. Sambetele au devenit ziua mama si Alexandru, doar noi doi. Ii place la nebunie. Se scoala de dimineata si plecam la atelier, dupa care mai facem ceva ce ii place: Carturesti, Muzeul Taranului Roman sau parc.

Atelierul se cheama Culorile Lumii si mi se pare interesant. Copilul este incantat ca le explica despre un animal, o planta, ii plimba prin muzeu si fac si un desen sau un obiect din pasta modelatoare. A venit foarte incantat acasa cu ceva ce el a numit floare si a pus-o la vedere, in vitrina. Cum vine cineva in vizita, isi scoate plansele si explica tuturor ce sunt si unde le-a facut.

Sunt foarte incantata asa ca l-am inscris si la Atelierele de Craciun de la Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa. Si acolo a lucrat ornamente de pom si alte obiecte interesante. Cursurile se desfasoara la Antipa, dar sunt sustinute de Agora Art Studio.

Ce alte cursuri interesante pentru copii mici stiti prin Bucuresti?

2 gânduri despre „Ce invata copiii de la cursurile de pictura si modelare „Culorile lumii” organizate la Muzeul Antipa din Bucuresti

  1. Cei de la The ECHO au cursuri de limbi străine pentru copii mici, chiar de la 4 ani: http://www.echokids.ro/. Nu aş putea să-ţi zic mai multe, pentru că nu le-am testat, dar eu urmez un curs de engleză la ei (au şi cursuri pentru adulţi) şi sunt foarte încântată de cum se desfăşoară orele, iar profa e foarte ok. Deci recomand 🙂

Lasă un răspuns

