2 X 2: doi ani de BioBunatati pe doi februarie

Am vazut azi ca BioBunatati implineste doi ani pe 2 februarie. Parca mai ieri asteptam lansarea magazinului care se anunta foarte interesant – dupa planurile de atunci ale Oliviei. De cand am vazut si toate produsele incarcate pe website, mi-am luat o pauza din ce faceam si am studiat fiecare categorie si fiecare produs si mi-am facut o ditamai lista cu ce as vrea. Am ales cateva si am dat repede comanda si restul produselor au trecut in “wish-list”.

La Multi Ani, BioBunatati!

La Multi Ani, BioBunatati!

Am avut parte de o livrare personalizata pentru ca Olivia m-a reperat ca fiind vecine, asa ca a trecut personal sa imi aduca comanda. Dupa doi ani de cumparaturi, tot mai am momente in care studiez atent lista si imi fac planuri sa imi comand tot ce vad acolo. Prea multe bunatati. Acum sunt lucruri pe care le comand din reflex (ex: detergenti, condimente, suc), dar mereu gasesc si cate ceva nou pe care as vrea sa il mai incerc. Mai interesant este cand ma duc direct la showroom si pe langa ce imi trebuie ma mai agat de rafturi si incep sa adaug in cos.

Am fost in vizita si inainte de mutare, cand showroomul BioBunatati era putin mai departe si recunosc ca imi era cam frica de cainele de la intrare. Asa ca am fost fericita ca s-au mutat mai aproape si pana acum nu am reperat nici un pericol. Chiar iubim noul sediu pentru ca are si gradina si pot sa parchez baietii acolo si sa imi sa shopping in liniste.

In zilele calde de vara am gasit o oaza de racoare si Olivia ne-a servit cu un pahar de suc, iarna ne-a incalzit cu un ceai si mereu cu o vorba buna. Plimbarea pana la BioBunatati a fost printre ultimele rostogoliri inainte sa nasc si stiam ca nu o sa mai fiu multa vreme in stare sa fac cumparaturi si am mers sa ma aprovizionez. Acum, cand ne ducem in vizita ne intampina o familie BioBunatati extinsa (Miruna e mereu prezenta la datorie sambetele, angajat model).

Noi suntem dependenti de BioBunatati si apreciem marea varietate de produse gasita acolo, sfaturile si recomandarile pentru fiecare produs in parte. Multumim pentru doi ani de cumparaturi minunate si bio si le dorim La multi ani bio de acum inainte.

3 gânduri despre „2 X 2: doi ani de BioBunatati pe doi februarie

Lasă un răspuns

