Maini hidratate si catifelate chiar si in mijlocul iernii? Da, cu ajutorul unei creme bio de maini. Afla micul meu secret de buzunar

Dimineata devreme. Se scoala baiatul meu cel mare, de patru ani, ii fac de mancare, ii spal farfuria si ibricul, se scoala cel mic, mananca, ii spal si lui farfuria, ii spal pe dinti, spal olita, le fac sucul la aparatul electric,

Crema naturala de maini de la Bioturm se intinde foarte bine si catifeleaza pielea

Crema naturala de maini de la Bioturm se intinde foarte bine si catifeleaza pielea

apoi spal aparatul de facut suc, iesim in parc la frig, le dau sa bea apa, ne intoarcem acasa, iar vase de spalat, iar apa… Eu nu ma plang, asa cresc flacai mari si baietii mei.

Dar mainile mele se plang. Apa dura de la robinet, vantul care bate cu putere, diferentele mari de temperatura dintre inauntru si afara, intemperiile – toti acesti factori au ca rezultat uscarea mainilor mele, asprirea lor, descuamarea pielii.

In urma cu mai multi ani, am primit de la cineva o crema de maini nonbio, de la o mare companie ce vinde cosmetice din om in om, in sistem Multi Level Marketing (MLM). Nu le spun numele, ca sa nu creada cei de la Avon ca am ceva cu ei.🙂 Imi amintesc si acum mirosul foarte puternic de parfum al cremei, desi am utilizat-o o singura data. Nu stiam atunci ca exista pe lumea aceasta si cosmetice bio, dar parfumul acela artificial mi-a atras atentia in mod nefavorabil. Si nici nu era o crema de maini buna, asa ca am renuntat imediat la ea. Ceea ce imi spunea instinctul atunci, mi-a fost confirmat dupa ce am inceput sa inteleg beneficiile cosmeticelor bio si naturale de calitate, fara ingrediente periculoase. Cremele acestea nonbio ieftine sunt un cocktail nefericit de parfum chimic, cu conservanti ieftini de tip parabeni, cu PEG (Polyethylene Glycol) – ingredient care are rolul de a grabi artificial absorbtia cremei in piele, si alte chimicale.

Si cum vremea s-a tot agravat, acelasi lucru s-a intamplat si cu pielea mainilor mele. Pana de curand, cand am gasit rezolvarea: o crema bio de maini in doar cateva zile mi-a catifelat mainile, le-a hidratat si acum le protejeaza constant in ciuda vremii friguroase: Crema naturala pentru maini pe baza de unt de shea si ulei de jojoba de la Bioturm, din Germania – disponibila si in magazinul online de cosmetic bio Seebio. Toate problemele mainilor mele s-au rezolvat dupa doar trei aplicari in trei seri consecutive, nu mai mult.

Crema naturala de maini de la Bioturm nu contine parfum chimic, parabeni si nici PEG sau ulei de parafina. Si atunci cum este aceasta crema – probabil ca va intrebati. Lipsa parfumului inseamna ca nu miroase aproape deloc, ceea ce este foarte bine – din punctul meu de vedere. Din lipsa ingredientului PEG poate ca intra mai greu in piele, dar eu nu am sesizat vreo intarziere. Dimpotriva, se intinde foarte bine si catifeleaza pielea.

Noutatea adusa de produsele cosmemtice Bioturm este complexul Activ Lacto Intensiv

Noutatea adusa de produsele cosmemtice Bioturm este complexul Activ Lacto Intensiv

Pachetul promotional testat de mine include doua elemente: crema de maini si manusi de bumbac. Untul de shea si uleiul de jojoba sunt principalele ingrediente ale acestei creme, cele care ingrijesc pielea si ii redau supletea. Setul format din  crema pentru mâini de 50 ml si perechea de mânusi din bumbac costa 41,7 lei – iar acum este chair o oferta, o reducere de 17% si costa doar 34.6 RON. Mânusile sunt din bumbac si pot fi spâlate in masina de spâlat. Bioturm, compania germana care produce aceasta crema de maini, a fost infiintata in anul 2002. Noutatea adusa de produsele cosmemtice Bioturm este complexul Activ Lacto Intensiv, obtinut din fermentarea zerului organic, in conditii controlate, conform unei proceduri patentate. Acest complex activ contine componentele biologice ce se regasesc si in alcatuirea pielii: proteine, acid lactic, saruri minerale, microelemnete. Majoritatea produselor Bioturm contin acest complex de ingrijire intensiva care face ca pielea uscata sau foarte uscata sau cea cu probleme sa isi recapete frumusetea si elasticitatea si sa le mentina.

Cutia de crema de maini nu este spectaculoasa, dar nici nu cred ca isi propune sa castige un premiu de frumusete, ci sa fie crema eficienta si sa isi faca treaba. Cu adevarat utile sunt manusile mentionate mai devreme. Este ritualul meu de seara sa ma dau cu crema si sa pun manusile fix inainte sa ma prabusesc pe perna.

Imi dau seama ca exista si alte creme naturale de maini de calitate, insa iarna aceasta o folosesc pe cea de la Bioturm, pentru ca mainile mele sunt foarte fericite. Si sa va mai spun un secret: nu stiu altii cum sunt, dar eu seara folosesc crema de maini si pentru buze si pentru coate sau calcaie. Ingredientele prietenoase ale cremei de maini

Maini hidratate si catifelate chiar si in mijlocul iernii? Da!

Maini hidratate si catifelate chiar si in mijlocul iernii? Da!

Bioturm ma ajuta sa fiu lenesa, sa nu ma mai duc la baie pentru strugurel cand m-am asezat deja in pat.🙂

Mainile voastre cum se descurca in aceasta perioada de iarna? Ce probleme intampinati si ce rezolvari ati gasit?

8 gânduri despre „Maini hidratate si catifelate chiar si in mijlocul iernii? Da, cu ajutorul unei creme bio de maini. Afla micul meu secret de buzunar

    • Cred ca la niciun produs pe lumea aceasta nu exista un „pret corect”. In primul rand analizam valoarea adusa, beneficiile obtinute si problemele de care scapa un produs. De-abia dupa aceea putem sa evaluam pretul. Iar crema Bioturm mie chiar mi-este utila.

  1. Chiar e buna crema de maini de care ne vorbesti? Am inteles ca dau efecte secundare neplacute creme bio. In ce consta efectul lacto intensiv?

Lasă un răspuns

