Escapada de o ora la Paris: cum a fost la V for Vintage – Editia a IX-a. Povestea si fotografiile

Sambata trecuta am dat o fuga pana la Paris.😉 As vrea eu sa mai avem timp de asa ceva, nici pe strada Paris nu am mai ajuns de cativa ani. Dar am fost in locul cel mai accesibil in care gaseai atmosfera boema, tipic pariziana: Targul V for Vintage, Editia a IX-a, Escapade a Paris.

Am gasit la V for Vintage exact ceea ce cautam: o atmosfera relaxata, muzica buna, haine frumoase si cosmetice naturale si bio. Ce puteam sa imi doresc mai mult intr-o sambata friguroasa? Erau multi vizitatori, marea majoritate doamne elegante si puse pe cumparaturi.

Nu prea sunt eu asa priceputa la moda, dar lucrurile pe care le-am vazut erau de bun gust si originale. Merita sa ai lucruri mai iesite din comun in garderoba, te ajuta sa iesi putin in evidenta. Recunosc ca sunt destul de conservatoare in alegerea hainelor, dar imi place la nebunie sa imi cumpar bratari si accesorii. Erau din plin si pentru toata lumea.

Tot mergand printre haine, mirosul placut m-a condus si catre standul Jovis Homemade Beauty, pe care l-am gasit plin de delicii pentru piele si suflet. Ajungand la Jovis, am gasit coltul bio de la V for Vintage. Mai erau acolo si cei de la Biobunatati, cu un stand bine aprovizionat cu cosmetice bio si o doamna care te sfatuia competent.

M-a mirat sa vad multe femei singure printre standuri si ma intrebam pe unde umbla barbatii. La etajul Salii Dales este o cafenea foarte draguta: acolo se ascundeau barbatii cat timp consoartele lor puricau toate produsele. Ce poate sa fie mai relaxant decat sa te plimbi printre haine, fara un barbat care sa te bata la cap ca dureaza prea mult cumparaturile? La V for Vintage toata lumea a fost fericita. Barbatii la o cafea si un net gratis si doamnele la cumparaturi.

Astept urmatoarea escapada cu mare interes, pentru ca in Bucuresti nu prea sunt multe evenimente cu adevarat interesante, ca V for Vintage. Felicitari organizatorilor si expozantilor.

Iata si fotografiile de la V for Vintage, Escapade a Paris:

Lasă un răspuns

