Ce produse traditionale si bio vei gasi la targul Indagra 2012 de la Romexpo. Recenzie si galerie foto extinsa Jurnal Bio

Lume multa, haos si combinatie de produse diverse: traditionale, bio, tractoare, combine, biomasa, popcorn, pamant de flori, mici, bere, palinca, utilaje, flori si camioane. Asta am gasit astazi la Indagra – 2012. Stiu ca nu are nicio logica insiruirea mea de produse de mai devreme, dar ea reflecta modul in care sunt aranjate standurile la Indagra: lipseste organizarea. De acord, era si greu sa fii foarte coerent in amenajare, atunci cand ai patru targuri intr-unul singur: INDAGRA, ALIMENTA, EXPO DRINK&WINE si ALL PACK.

Dezorganizarea standurilor este compensata prin numarul mare de expozanti. Eu am mai fost la Indagra, dar atatia expozanti si atatia vizitatori nu am mai vazut niciodata. Imi spunea doamna de la bilete ca in fiecare zi a avut peste 2.000 de vizitatori cu invitatii gratis, plus bilete vandute masiv. Si in week-end se asteapta sa se dubleze numarul de vizitatori. Din ce discutat cu mai multi expozanti, am constatat ca sunt nemultumiti de modul de organizare a targului, de faptul ca sambata se vor face reorganizari ale standului, de faptul ca vizitatorii nu sunt indrumati corespunzator si ca parcarea este un haos.

Referitor la produsele alimentare romanesti si straine expuse, anul acesta mi se pare ca ai ce cumpara. Mai bine ca la editia Indagra 2011 cand am scris articolul Produsele traditionale romanesti vandute pe ziar. Top 7+1 motive pentru care nu mi-a placut la Indagra 2011 . Gama de produse traditionale incepe de la cele mai ieftine, vandute pe ziar, pana la cele de calitate, oferite de producatori auteentici din mai multe zone ale tarii. Dar cel mai bine veti afla ce produse traditionale gasiti la Indagra din galeria foto Jurnal Bio de la sfarsitul acestui articol. Eu am observat ca romanii s-au apucat serios de produs miere. Dintre toate standurile cu produse alimentare, cele cu miere romaneasca sunt cele mai multe.

Referitor la produsele bio, vestea buna este ca au primit o sectiune separata. Vestea proasta este ca vei gasi greu pavilionul dedicat, pavilionul E, aflat in spatele pavilionului central, cel rotund. Eu am gasit greu sectiunea bio, pentru ca nu este marcata deloc. In acest pavilion ar trebui sa fie doar producatori romani de produse bio. De fapt, gasesti si importatori de produse bio, dar si producatori de produse non-bio. Iata o prezentare detaliata a sectiunii bio de la Indagra.

Biletul e intrare costa 15 lei, dar va puteti tipari invitatie gratis de pe website-ul Romexpo. Expozitia tine pana duminica – 4 noiembrie.

Sunt curioasa, a mai fost cineva la Indagra anul acesta? Cum vi s-a parut? Ce produse traditionale si bio ati gasit?

6 gânduri despre „Ce produse traditionale si bio vei gasi la targul Indagra 2012 de la Romexpo. Recenzie si galerie foto extinsa Jurnal Bio

  1. Pingback: 20 de expozanti la pavilionul Indagra dedicat produselor bio. Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la targ « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

