O duminica VERDE la Villa Barrio. Galerie FOTO de la V for Verde

Eu de-abia astept weekend-urile, ca sa ne mai rasfatam si noi, parintii, iar saptamana trecuta, pe 30 septembrie, a fost un adevarat rasfat! De-abia am asteptam sa se faca duminica si sa ne ducem la targul V for Verde de la villa Barrio – langa Piata Amzei.

Ca sa avem si noi momentul nostru de oameni mari, am chemat bonele de serviciu sa stea cu copiii si am plecat la pas de plimbare prin oras. Ca tot bucuresteanul care se respecta, in ultimul timp suntem mai mult in tranzit prin centrul Bucurestiului si nu mai apucam sa vedem ce sa mai intampla cu orasul. Asa ca am plecat la plimbare pe Calea Victoriei pana la targ. Soarele de toamna era perfect, asa ca am admirat si noi ce mai e nou prin centru. Pe ici pe colo s-a mai renovat, a mai aparut o cladire de sticla mot unde nu te asteptai, dar cam asta e orasul, o carcaleala de stiluri.

Am ajuns pe strada Biserica Amzei si am reperat de la distanta casa frumos renovata si care roia de lume. Credeam ca numai noi ne trezim dimineata si misunam asa prin oras devreme. Dar se pare ca toata lumea buna se trezise sa vina la targul V for Verde.🙂

Imi si facusem planul ca mai apuc sa schimb o vorba cu expozantii, dar nu prea era loc de atatia vizitatori. Cum am intrat in Villa Barrio, am observat ca era coada la biletele V for Verde! Culmea, in fata noastra am auzit o limba dulce si cunoscuta, un grup de portugheze care se pregateau sa intre si ele la targ. Le-am vazut si prin targ ulterior si pareau incantate de ce vedeau.

Interiorul vilei arata foarte frumos si cochet. Standurile erau toate pline de lucruri interesante si lumea era ciorchine peste tot.

Pe langa firmele minunate pe care le cunosteam, MioBio, BioBunatati, Cosul Bio, 100% Pure Cosmetics, am gasit si alte mici bijuterii cu bunatati.

Ne-am aprovizionat cu branza de la Lactate Zarone, am mancat ceva bunatati de la Chez Maman. Ca sa nu ma simt vinovata, am luat niste siropuri delicioase si pentru baiat de la Gusturi si Arome Tara Fagarasului. Iar ca sa ma rasfat, am stat si am mirosit sapunurile minunate de la Jovis si mi-am luat unul cu scortisoara, placerea mea e scortisoara, as pune in orice scortisoara asa ca am fost fericita sa gasesc si un sapun ce pare tocmai bun de mancat. Iar ca sa imi fac ziua minunata mi-am luat o bratara frumoasa foc de la Nour Design (a fost foarte apreciata la petrecerea la care am fost dupa). Ne-am simtit minunat la targ si chiar era o atmosfera placuta si boema. Lume buna, mancare delicioasa, rasfat pentru corp. Un inceput perfect de duminica. Felicitari organizatorilor si asteptam urmatoarele editii V for Verde. Iata si cateva fotografii de la targ si cu produsele cumparate:

PS. Iata si comunicatul de presa realizat de organizatorii V for Verde.

3 gânduri despre „O duminica VERDE la Villa Barrio. Galerie FOTO de la V for Verde

  1. Multumim de vizita si sa folosesti cu placere sapunul!
    Am avut ceva emotii cand am creat combinatia de arome, menta + scortisoara este ceva mai neconventional si destul de ciudatel ca miros insa a fost o placuta surpriza sa vad ca aceasta varietate a Salt barului a urcat rapid printre preferate:)

    Cat despre targ, numai si numai de bine…am petrecut o zi frumoasa intr-o atmosfera foarte placuta asa ca ii uram viata lunga lui V for Verde.

  2. Pingback: V for VERDE, targul mintilor deschise, pe 28 si 29 septembrie la Casa Universitarilor | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

