Serul pentru regenerarea parului Apimond – secretul meu de dimineata

Mie laptisorul de matca mi se pare cel mai impresionant ingredient obtinut de la albine, pentru ca m-a fascinat dintotdeauna modul de producere a lui si intrebuintarea pe care i-o dau albinele in stup. Spre deosebire de propolis si polen, laptisorul de matca nu este de origine vegetala, nu este o substanta adusa de la plante si transformata. Nu, laptisorul de matca este secretat de catre albinele tinere (doici cu varsta intre 5 si 15 zile) care se hranesc si cu miere si cu polen. Laptisorul de matca este o substanta provenita din glandele situate pe fruntea albinelor tinere, avand o compozitie foarte bogata in proteine si vitamina B5. Cu laptisorul de matca este hranita matca stupului, cea care traieste 4 sau 5 ani, in timp ce albinele obisnuite traiesc doar cateva luni. De aceea laptisorului de matca i se atribuie si in popor proprietati speciale, de elixir al tineretii.

Serul pentru regenerarea parului Apimond

Intocmai cum de la albine beneficiem nu doar de miere, ci si de propolis sau polen, si producatorul apicol din Romania Apimond ne ofera mai mult decat miere bio, despre care v-am povestit, ci si produse cosmetice. Pentru ca stiam despre proprietatile laptisorului de matca, dar si plecand de la unele probleme de-ale mele, am decis sa incerc Serul pentru regenerarea parului Apimond.

Avantajul mirosului foarte discret este ca poti sa iti dai si dimineata cu serul de regenerare a parului si apoi sa pleci la serviciu sau unde ai treaba, fara sa isi dea cineva seama de tratament.
Producatorul Apimond spune ca serul actioneaza asupra foliculilor pilosi, prin stimularea celulelor sanguine si prin hranirea firului de par. Acesti foliculi pot produce par.

Dupa utilizarea serului timp de mai multe saptamani, eu pot sa confirm ca mi-a intarit firele de par si ca are un efect cicatrizant excelent. Mi-a vindeca si micile eczeme de pe cap in doua – trei zile. Despre un efect masiv de regenerare a parului este prematur sa vorbesc, dar sunt semne incurajatoare. Eu am recomandat deja serul de regenerare si altor prietene, adica mi-am pus obrazul in joc.🙂

Serul are o consistența lichida, asa ca sticla este prevazuta cu pulverizator. Pentru utilizare, eu am aplicat cate un puf la radacina parului si am masat.

O sticla de Ser pentru regenerarea parului Apimond costa 39 de lei  – 200 ml si poate fi comandata de pe website-ul Apimond sau gasita in diferite magazine naturale. Serul de regenerare contine laptisorul de matca mentionat mai devreme, dar si extract de urzica, salvie, otet sau ceapa, si alte ingrediente, dintre care unele din agricultura organica.

Laptisorul de matca este in primul rand un bun stimulator. Am citit mai multe studii care arata ca poate combate oboseala si intari capacitatile fizice si psihice ale organismului in perioade de efort. Laptisorul de matca mai contine si vitamina B5, ce joaca un rol important in asimilarea alimentelor, asa ca in nici un caz nu poate avea efecte negative asupra parului, ci doar cele pozitive mentionate mai sus.

5 gânduri despre „Serul pentru regenerarea parului Apimond – secretul meu de dimineata

  1. Pingback: 20 de expozanti la pavilionul Indagra dedicat produselor bio. Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la targ « Jurnal Bio

  2. Am o intrebare: cand ai inceput sa il folosesti ai facut matreata? Mie asta mi s-a intamplat. am facut matreata, am oprit, cand am reluat iar am facut. Singura data cand am mai patit asta in ultimii 2 ani a fost cand am folosit un sampon „normal” din comert ratacit prin casa pentru ca mi se terminase organicul si trebuia neaparat sa-mi spal parul. Ma intreb daca am eu o reactie alergica la acest ser (desi fiind natural nu ar trebui sa se intample asta)

  3. Of, am avut si eu cadere masiva de par si am testet zeci de produse fara nici un rezultat, pana am gasit unul cu adevarat „miraculos” daca pot sa ii spun asa. Am zis sa il incerc dupa ce am auzit ca e cu adevarat bun. In scurt timp a dat rezultate nebanuite, iar parul este la locul lui. Va recomand calduros sa il incercati, deoarece este cel mai bun produs. Acum a crescut mult increderea in mine, iar aspectul fizic e altul. Eu l-am comandat de la linkul de mai jos, va doresc succes.

    http://mhlnk.com/64CFBE7C

Lasă un răspuns

