Ce gustoasa este cina in doi, cand mergi la Restaurantul Fibrio

De cand avem un nou mic membru in familie, foarte rar gasim timpul sa iesim doar in doi in oras undeva si sa mai purtam si noi conversatii de oameni mari. Da, mergem destul de des la terase cu copiii, dar nu prea avem treaba unul cu altul, noi adultii. Fiecare se ocupa de cate un copil, mancam cand apucam, chiar si la o ora dupa ce chelnerul ne-a adus mancarea, ne jucam. Asa decurge o iesire clasica in patru. Asta este. Nu ma plang, dar am ajuns sa savurez fiecare minut furat pentru noi doi.

Eliberare conditionata
Acum, ca juniorul a facut sase luni si este si el mai omulet, am reusit sa convingem bonele de ocazie sa stea cu amandoi copiii si sa mai iesim doar noi doi in oras, adultii. Dupa ce mi-am rezolvat treburile din centru, am constatat ca ne-au ramas vreo trei ore doar pentru noi, pana expira eliberarea conditionata. Greu de hotarat ce sa facem… Cu ochii pe ceas si cu constiinta incarcata ca ne distram, am decis sa dam o fuga pana la restaurantul si magazinul Fibrio din zona Dorobanti si sa cumparam bunatati pentru acasa, nu sa stam si la masa.

Prima oara la Restaurantul Fibrio
Era prima oara cand mergeam la Restaurantul Fibrio, despre care aflasem doar lucruri de bine de pe Internet. Studiasem de mai multe ori, tot pe Internet, meniul de la Fibrio, si eram hotarata sa luam doar pentru acasa din ceea ce au deja preparat la magazin, nu sa ne asezam la masa. Dar cand am intrat si am vazut ce atmosfera relaxanta este si mai ales ce rastel cu torturi minunate se invarte acolo eu am zis ca nu mai plec din restaurant si ca vreau sa ma asez si sa comand. 🙂

Meniu foarte bogat
Zis si facut. Ne-am asezat la masa si am studiat pe indelete meniul Fibrio, pentru ca este destul de stufos. Este foarte bine impartit pentru cei care sunt vegetarieni si pentru cei care consuma de toate, asa nu trebuie sa citesti tot meniul, ci doar sectiunea care te intereseaza, daca vrei sa gasesti ceva fara carne si branza, spre exemplu.

Pizza de la Fibrio, cu celebrul blat
Am decis pana la urma ca la prima vizita la Fibrio sa incepem cu ceva usor si am luat o pizza cu celebrul blat Fibrio, ca doar de aia eram acolo, sa gustam ce au ei specific. Mi-a placut ca nu a strambat din nas chelnerul cand am cerut o pizza la doua persoane, ba chiar a aranjat-o foarte frumos, pe doua farfurii. Blatul Fibrio mi s-a parut exceptional de gustos si hranitor. Eu oricum nu prea ma dau in vand dupa blatul pufos, asa ca am fost incantata de cel de la Fibrio. Tin sa spun ca ne-am saturat amandoi cu pizza si aperitiv si am decis sa luam desertul pentru acasa si sa il savuram si cu baiatul cel mare.

Pizza normala costa intre 22 si 30 de lei in Fibrio, iar cele raw vegane in jurul a 25 de lei. Pe langa pizza, au si salate, paste si alte feluri de mancare. Imi place la Fibrio faptul ca nu sunt habotnici, cum am vazut in alte parti. Poti sa iti comanzi si o bere normala si un suc, nu le-au eliminat din meniu. La cat de buna este limonada lor, oricum nu cred ca ar putea comanda cineva cola.

Ce gasesti in magazinul Fibrio
Cat am asteptat comanda, am urcat pana la magazinul Fibrio si am cumparat cate putin din cat mai multe sortimente, sa gustam si acasa. Si in magazin, lucrurile erau foarte bine asezate, ca sa fie cat mai usor de gasit de catre clienti. Pe o parte erau bunatatile raw, si pe partea cealalta cele gatite. Tot felul de biscuiti si batoane cu cereale si fructe uscate. Greu de decis ce sa iau si ce sa las pentru data viitoare cand mai merg la Fibrio. Pungutele sunt frumos personalizate, fiecare cu cate o buburuza sau fundita, ca sa iti faca si mai si cu ochiul.

Eu am cumparat ca o incepatoare, cate putin din fiecare, dar a intrat in magazin o doamna foarte hotarata, a cumparat tot ce se afla pe un raft. Cu siguranta era cineva care stia produsele si deja lovea la fix. Adevarul este ca si eu m-as aproviziona de la magazinul Fibrio astfel incat sa am in fiecare dimineata un mic dejun tip Fibrio. Pe un cosulet de opt pungute, am platit 70 de lei, ceea ce este bine, nu?

Sacosica de la Fibrio
Am plecat de la Fibrio foarte multumita spre casa, cu sacosica plina de bunatati, plus timp linistit petrecut doar in doi. Am reusit sa mancam si noi stand in acelasi timp la masa si am si savurat aceasta noutate. Ce puteam sa cerem mai mult? Ma si gandeam ca ajungem acasa si ne rasfatam cuminunatia de tort Fibrio impachetat pentru acasa, numit Giovani, ce costa 20 de lei felia.

Dar in viata, lucrurile bune nu sunt pentru cine se pregatesc, ci pentru cine se nimereste. Am lasat tortul pe masa atunci cand am ajuns acasa, si pana sa ne spalam pe maini si sa vedem ce face si cel mic, termita noastra cea mare a terminat toata felia. Dupa viteza cu care a mancat felia de tort Fibrio si dupa figura lui multumita, banuim ca a fost foarte bun. Asta sa ne fie invatatura de minte, pentru ca data viitoare sa mananc la restaurant o felie si sa aduc alta acasa.

De cateva zile tot mananc din ce am luat pentru acasa de la Fibrio: baghete pentru mic dejun fara foc, rondele de granola, betiosare cu susan, crunch mic dejun cu afine si merisoare, baghete mic dejuns, granola de quinoa si hrisca expandata sau crackers cu in si fibre de mere. Toate sunt excelente si satioase. Singurul lucru care ma deranjeaza putin e ca sunt cam tari si eu sunt panicata sa nu imi rup dintii. Dar asta nu ma impiedica sa le mananc.

Deci cum este la Restaurantul Fibrio?
Pentru noi doi, restaurantul Fibrio a fost o experienta placuta si sper sa mai ajungem cat de curand acolo. Este bine de cei care lucreaza in zona si se pot duce la pranz acolo. Sa mananci delicios si sa iti creeze d-na Cornelia Marin de la Fibrio o dieta personalizata, cred ca este visul oricui.

Voi ce spuneti? Care este felul vostru preferat de la restaurantul Fibrio si in ce moment al zilei mergeti acolo?

Click pe fotografiile de mai jos pentru a le mari:

5 gânduri despre „Ce gustoasa este cina in doi, cand mergi la Restaurantul Fibrio

  1. Mie pizza lor mi se pare divina, are blatul ala un gust…yummy yummy. De prajituri nu mai zic, sunt cele mai bune ever! Ce mi-as mai dori ar fi poate un dulce nou, ca de cativa ani prajiturile sunt cam aceleasi 🙂

Lasă un răspuns

