Ce inghetata, prajituri, bomboane si torturi au la noua Cofetarie Ostraw Vegan din Bucuresti?

Din ciclul „Been there, done that, got the t-shirt”, am testat deja produsele cofetariei Ostraw Vegan, noua senzatie raw din Bucuresti, si acum vin cu o recenzie fresh.

Cofetaria Ostraw Vegan din Bulevardul Ferdinand
In jurul nostru auzim tot mai des de magazine cu produse bio, traditionale, vegane, taranesti & stuff care se inchid, ceea ce este destul de trist. Cu atat mai mult ma bucur in aceste conditii cand aud ca mai exista intreprinzatori care decid sa isi deschida o afacere in domeniul atat de nisat al alimentatiei raw.

Cofetaria Ostraw Vegan, recent deschisa, este situata la parterul unei cladiri de afaceri de pe Bd. Ferdinand, la nr. 58, in zona Iancului, la cateva minute de Liceul Iulia Hasdeu. Spatiul este destul de mic, de cativa metri patrati, iar cladirea de afaceri cam prafuita.

Ce gasesti la Cofetaria Ostraw Vegan
Cofetaria Ostraw Vegan ofera urmatoarele produse raw: inghetata, prajituri, bomboane sau torturi. Preturile sunt intre 120 si 140 de lei pe kilogram. Pe langa aceste dulciuri raw, au si carti de alimentatie sanatoasa disponibile.

Tinand cont de caldurile de afara, a fost o aventura sa ajung pana la ei. Eram foarte curioasa si nu mai mancasem de ceva timp bunatati raw. Daca era dupa mine, ne cumpara toata cofetaria raw, dar am zis sa incercam intai si dupa aceea sa ne mai ducem.

Rasfat cu bunatati raw
Cum eu nu i-am dat niciodata baiatului meu cel mare (de patru ani) inghetata din comert, am zis sa il rasfat cu inghetata raw si cu doua bucati de tort tot raw. Daca am avea la coltul blocului, o asa cofetarie, nu as ezita sa intru cu copii si sa le iau tot ce le pofteste inima, oricand. Desi era cald afara, bunatatile vegane au ajuns cu bine acasa si abia am rezistat sa nu le mancam inainte sa le facem poze. 😉

M-am luptat cu baiatul sa imi lase si mie cateva bucatele din tortul si inghetata lui. Au fost extrem de bune. La asa dulciuri nu pot sa ma abtin, si imi place nespus ca si copilul le mananca cu placere.

Speram sa reziste cat mai mult pe piata Cofetaria Ostraw Vegan si sa faca din ce in ce mai multe lucruri delicioase. Le dorim mult succes. Aaa, si inca ceva, cand am fost eu, nu se putea plati cu cardul, dar au promis ca vor instala un POS cat de curand.

Cred ca stie toata lumea ce sunt produsele raw, nu? Oricum, inghetata, prajiturile, bomboanele sau torturile de la Cofetaria Ostraw Vegan ar induce in eroare pe multi care le-ar testa si nu ar stii despre ce e vorba: ar putea sa jure ca sunt facute cu lapte, frisca, unt si alte produse clasice.

Alte opinii despre Cofetaria Ostraw Vegan?

8 gânduri despre „Ce inghetata, prajituri, bomboane si torturi au la noua Cofetarie Ostraw Vegan din Bucuresti?

  1. Cand am fost eu, de-abia se deschisesera si aveau ceva probleme cu casa de marcat, dar banuiesc ca astea s-au rezolvat intre timp 🙂 Prajitura si bombonelele mi-au placut mult, am primit si o mostra de inghetate, si ele delicioase. Cu siguranta o sa ma ajung. Si mai vreau sa merg si la Rawdia, am auzit ca si acolo au multe bunatati, inclusiv dulciuri.

  2. Pingback: Leacul: trei magazine in Bucuresti, plus unul online. Ce produse bio am cumparat de la ei in urma cu doua zile si ce altceva mai gasesti acolo? « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

