Este foarte usor sa gasesti cosmeticele organice potrivite cand proprietarul magazinului se pricepe cu adevarat: Dailybio.ro

De un an de zile pregatesc impreuna cu Gabriela Matei de la Dailybio.ro un articol pe Jurnal Bio. 🙂 Cred ca este interviul care a durat cel mai mult – ever! Evident ca in ultimele 12 luni nu ne-am ocupat doar de acest articol, amandoua am avut multe alte lucruri pe cap care ne-au impiedicat sa finalizam interviul. Dar iata ca este gata, asa ca enjoy:

Jurnal Bio: Cum ti-a venit ideea sa deschizi un magazin online de cosmetice bio in orasul Ploiesti?
Gabriela Matei, Dailybio.ro: Cosmeticele bio le folosesc de ceva timp si pot spune ca m-am indragostit de beneficiile lor.

Gabriela Matei, proprietar Dailybio.ro

Atunci m-am gandit ca un magazin online cu produse organice ar fi ideal pentru a putea  impartasi pasiunea mea cu cat mai multe doamne, domnisoare, mamici, femeile in general, acesta fiind  publicul meu tinta.  Am ales produse de baza, esentiale pentru ritualul de ingrijire personala.

JB: Ce cosmetice gasim de fapt in magazinul tau?
GM: Pe www.dailybio.ro gasiti doua categorii speciale:

  • „Super cosmetice bio”, unde produsele contin ingrediente deosebite : ulei de catina alba, argila minerala Rhassoul din Maroc, si produsele Alva Coleur – prima linie de produse de machiaj din lume, care foloseşte complexul Wellmune de Polizaharide, un ingredient activ patentat care confera un efect anti-imbatranire si intareste sistemul imunitar.
  • “Cosmetice bio de lux”, o gama pretioasa, delicata, cu ingrediente care nu se gasesc in orice produs cosmetic.

In  locul apei de robinet, produsele  contin ape florale de calitate organica si apa de la un izvor de apa minerala situat la 2470 metri deasupra nivelului marii din Alpii elvetieni. Printre ingredientele acestei game:

  • Centella asiatica, este o planta originala din India, folosita pentru proprietatile sale cicatrizante si regenerante iesite din comun, stimuleaza productia de colagen proprie pielii;
  • Trandafirul de jericho ( planta dinozaur ),  un ingredient de exceptie care reface enzimele denaturate si imbunatateste functia de protectie a pielii  mentinand hidratarea;
  • Extractul de bulb de ghiocel – inovatia antirid, incetineste procesul de imbatranire al pielii si reduce in mod eficient ridurile.

JB: Ce reduceri sau oferte speciale ai?
GM: In prezent, pentru o comanda de minim 50 lei, clientii  pot primi un ulei cu catina alba de 18 ml GRATUIT.

JB: Cum intentionezi sa iti extinzi gama de produse comercializate?
GM: In ceea ce priveste extinderea gamei, clientii sunt cei care imi sugereaza si imi vor sugera in viitorul apropiat ce produse sau marci vor dori sa gaseasca pe site.

JB: Cum te evidentiezi pe aceasta piata atat de concurentiala a magazinelor online de cosmetice bio?
GM: In ultima vreme, foarte multe magazine online s-au deschis, marcile comercializate de mine le gasiti oriunde pe internet, dar vreau sa cred, ca atunci cand pasiunea pentru sanatate, pentru frumos, pentru natural, depaseste nivelul unui business, cand clientul este cel care conteaza si cand mi se spune ca produsele sunt extraordinare, cred ca aceste elemente reprezinta de fapt cheia succesului.

Iar motto-ul dupa care ma ghidezeste : Orice femeie este si va fi frumoasa. Cosmeticele bio nu fac decat sa intretina, sa  contureze si sa defineasca  frumusetea.

JB: Care sunt conditiile de livrare?
GM: Se poate opta pentru curierul rapid (Otto Courier) ca metoda de expediere in provincie, durata fiind cuprinsa intre 24 si 48 de ore, costa 18 lei, pentru Posta Romana, taxa de transport este de 9 lei, coletul ajungand in maximum 3 zile, iar pentru clientii din Ploiesti predarea produselor se poate face si personal evitand astfel orice cheltuiala cu transportul.

JB: Mai exista si alte magazine online de produse bio in Ploiesti?
GM: In prezent, am cunostinta doar de site-ul unicului importator si distribuitor al produselor Farfalla Essentials. De aceea pe www.dailybio.ro, gasiti si produsele Farfalla, dar cu specificatia “In stoc furnizor” pentru ca le pot procura personal, chiar in ziua comenzii, si atunci am hotarat impreuna cu firma distribuitoare sa colaboram in acest fel, tocmai pentru ca sediul acesteia este in Ploiesti.

JB: In final, ce ne poti spune despre tine?
GM: Sunt casatorita, am 31 de ani, si un baietel de 6 ani.

Sunt o persoana deschisa, o vorbareata innascuta, serioasa si diplomata, sunt Rac si nu in ultimul rand sunt FEMEIE.

O femeie, care a inceput un business urmata doar de pasiunea pentru frumusetea naturala, de bucuria de a impartasi doamnelor avantajele cosmeticelor bio si totodata de o usoara nebunie. Nebunia de a-mi demonstra mie insumi ca sunt capabila de mai mult, ca in fiecare zi pot invata ceva nou, care ma dezolta personal si profesional. Mi-am descoperit capacitatea de a lupta pentru visul meu, de a tine piept tuturor reticentilor care au incercat sa ma dea inapoi, si care mai incearca inca, de a reusi prin fortele proprii.

E o provocare, dar care imi place la nebunie.

JB: Perfect, multumesc mult!

2 gânduri despre „Este foarte usor sa gasesti cosmeticele organice potrivite cand proprietarul magazinului se pricepe cu adevarat: Dailybio.ro

Lasă un răspuns

