Cum ne protejam de soare folosind produse bio: lotiunea solara pentru copii SPF 35 Bioselect

Deja vacanta este in toi si oriunde am merge, la mare sau la munte, nu scapam de soare. Asa ca este obligatoriu sa avem la indemana o crema buna de soare, mai ales in cazul unui ten foarte alb si sensibil asa cum il am eu.

O crema noua
Anul acesta, am incercat o crema noua de plaja, la recomandarea Oliviei de la BioBunatati: crema solara bio pentru copii Bioselect.  Asa imi place mie, sa experimentez lucruri noi de fiecare data cand am ocazia. Este o crema cu factor SPF35 – foarte buna pentru copii si persoane cu piele sensibila. Pana acum am avut deja ocazia sa testam cu succes de doua ori aceasta crema la mare.

Testul jumi – juma
La cat sunt de alba si sensibila nu am mai avut nici o problema cu Lotiunea de protectie solara pentru copii Bioselect. Protejeaza excelent si chiar am facut, de nevoie, testul jumatate – jumatate, ca in reclamele de detergent. Pentru ca cel mic sta mereu cu gurita pe mainile mele, nu m-am cremuit deloc pe maini si imediat am simtit cum ma prinde soarele, in schimb pe picioare m-am cremuit bine si sunt la fel de albe. Chiar ma intreaba lumea cum de am reusit sa merg la mare si sa ma bronzez asa.🙂

Testul numarul doi
Acesta a fost testul pe mine, iar baiatul meu cel mare a fost o saptamana cu bunicii la mare, unde chiar a apucat sa intre si in apa si sa stea mai mult pe plaja si a venit foarte putin bronzat, chiar se vede urma de tricou de la bronzul nostru de parc.

Lotiunea de protectie solara pentru copii SPF 35 Bioselect – bio

Tubul Bioselect de 150 ml
Sunt foarte multumita de crema de protectie solara pentru copii SPF 35 Bioselect si de faptul ca tubul este destul de mare sa ne ajunga tot sezonul. Trebuie sa spun ca nu am facut plaja in orele de varf. Am facut si noi ca tot omul cu bun simt si am aplicat crema din abundenta si aplicam mereu cate un strat nou.

Asa ca daca inca nu ati cumparat crema de protectie solara, va recomand cu caldura crema de la Bioselect de 73 de lei. Nu stiu daca mai are rost sa spun, dar ingredientele sunt organice.

Ingrediente: Aqua (Water), Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Titanium dioxide, Olea Europaea (Olive) Fruit oil, Alumina, Polyhydroxystearic Acid, Sodium Levulinate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Tocopherol, P-Anisic Acid, Calendula Officinalis Flower Extract, Sodium Dehydroacetate, Bisabolol, Sodium carboxymethyl betaglucan, Sodium Phytate, Origanum Dictamnus (leaf) Extract, Aloe Barbadensis (Leaf juice) Extract, Maltodextrin, Parfum (Fragrance)

PS. Anul trecut am folosit crema bio solara de la Annemarie Borlind, pentru cine vrea sa citeasca articolul de atunci.

4 gânduri despre „Cum ne protejam de soare folosind produse bio: lotiunea solara pentru copii SPF 35 Bioselect

Lasă un răspuns

