Din culisele unui botez in viteza a 5-a: machiajul bio rezista cu brio

A mai trecut cu bine un eveniment din viata noastra: botezul. Nu ne asteptam sa fie atat de cald la inceputul lunii mai. Toata lumea a fost data peste cap de valul de caldura: invitati, bebelus, fotograf, catel si purcel. In toata nebunia cu pregatirile si alergatul de colo – acolo, de la cofetarie pentru tort, la restaurant pentru pregatiri, la florarie, acasa, la biserica si iar la restaurant, am avut si eu momentul meu de rasfat: sedinta de machiaj.

Toata lumea m-a admirat cat de bine am aratat. A fost meritul Andreei Radoi, make-up artist profesionist la Scoala de machiaj Beauty Make-Up Artistry din zona Aviatorilor si a produselor SLA Paris (Serge Louis Alvarez Paris) – sigurul brand profesional care a dezvoltat o gama profesionala bio. Am fost si eu ca in celebra reclama pentru par: febra pregatirilor de acasa, machiajul rezista, caldura mare pe drum, machiajul rezista, putine emotii si lacrimi, machiajul rezista, vine tortul si toata lumea aplauda, machiajul rezista. Dar m-a incantat cel mai mult faptul ca a rezistat atatea ore fara sa se scurga sau sa se stearga. Am avut o baza de machiaj excelenta: Baza de pre-machiaj SLA Paris cu unt de shea,migdale dulci, ulei vegetal baobab, extract fag, glicerina vegetala,fond de ten cu extract de caise si ulei de macadamia si pudra de orez.

Dupa atatea ore de distractie, machiajul meu era impecabil, iar a doua zi pielea mea se simtea hidratata si catifelata. Cred ca macar aceste trei produse nu pot lipsi din geanta oricarei femei: baza de pre-machiaj, fond de ten, pudra de orez, as mai adauga si gloss. Cel mai simplu este sa mergeti la Scoala de machiaj Beauty Make-Up Artistry puneti mana pe ele si sa alegeti culorile care vi se potrivesc.

Produsele sunt excelente dar conteaza si cum le aplici pe piele. Asa ca cine vrea sa invete sa se machieze frumos, poate sa se inscrie la cursuri si sa invete direct de la un expert, Andreea Radoi. Eu de abia astept sa inceapa urmatoarele  cursuri de formare profesionala ale Scolii de machiaj Beauty Make-Up Artistry.

Produsele Serge Louis Alvarez Paris

Produsele Serge Louis Alvarez Paris pentru Machiaj bio

Un gând despre „Din culisele unui botez in viteza a 5-a: machiajul bio rezista cu brio

  1. Pingback: Sa incepem anul invatand ceva nou: cum sa te machezi ca un profesionist cu Beauty Make-up Artistry « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

