Cat de eficient este machiajul bio sau povestea unei dupa-amiezi extraordinare

Din cand in cand, apar pe Internet fotografii cu vedete nemachiate, de care te sperii cand le vezi cum arata în realitate. Este clar ca machiajul are un rol important în aspectul lor impecabil. Daca ar sti toate femeile sa se machieze asa cum trebuie si ar avea produse de calitate, ar umbla „doar” vedete pe strada.

Machiaj profesional pentru … mine
Dar cum nu se intampla asa ceva, toata lumea se intreaba: “Oare cum as arata eu daca m-ar machia cineva care se pricepe cu adevarat, folosind produse profesionale?”. Eu am avut norocul sa imi raspund la aceasta intrebare si nici nu a trebuit sa renunt la placerea mea de a folosi produse bio! Acum nu zic ca aratam chiar ca o vedeta, dar am plecat foarte incantata de la Scoala de machiaj si as fi defilat prin tot orasul machiata asa. Mai greu a fost seara sa ma conving sa ma demachiez. As fi ramas asa pana la botez sa: arat si eu ca o mamica cu adevarat speciala. 🙂

SLA Romania cat de eficient este machiajul bio

Asa aratau ochii mei la doua ore dupa machiaj

Make-up artist: Andreea Radoi
Am fost sa ma machiez intr-un loc foarte frumos, si unde atmosfera este relaxata si placuta: Scoala de machiaj Beauty Make-Up Artistry din zona Aviatorilor. M-a machiat un make-up artist profesionist, Andreea Radoi, care a facut scoala la Londra, iar apoi a lucrat pentru Dior. A fost o experienta excelenta, care a ajutat si la moralul meu. Pentru machiaj a utilizat toata gama de produse: baza de machiaj, fond de ten, anticearcan, pudra, rimel,tus, fard de ochi si gloss. Recomand tuturor un rasfat cu produse de machiaj bio din cand in cand!

Ce produse de machiaj bio au folosit
Gama de produse folosita a fost bio de la A la Z. Se gasesc pe piata de la noi diferite produse bio de machiaj, dar gama SLA Paris (Serge Louis Alvarez Paris) este singura ce contine produse de make-up profesional bio: de la produse de pregatire a pielii pana la farduri si produse de finisare. Cred ca produsele de machiaj conventionale pot dauna tenului, asa ca o gama bio este mai mult decat binevenita. Toate produsele din gama sunt certificate Ecocert. M-au întrebat mai multe persoane cat a rezistat machiajul, tinand cont de reputatia produselor bio ca nu persista pe termen lung: de fapt machiajul a fost foarte rezistent, inclusiv rimelul de la care nu ma asteptam sa fie atat de durabil.

Produsele Serge Louis Alvarez Paris

Rasfat pentru piele
Produsele de machiaj bio de la SLA sunt excelente, a doua zi aveam pielea moale si placuta de la baza pentru machiaj aplicata. Fondul de ten s-a potrivit cu pielea mea alba si nu aratam ca si cum as avea tencuiala pe fata- am patit acest lucru la alte incercari de a-mi cumpara fond de ten. Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost modul în care mi-a facut ochii. As putea sa vorbesc mult si bine despre toate produsele folosite dar trebuie incercate ca sa iti dai seama de calitatea lor.  La cat de sensibila este pielea mea, ma asteptam la vreo reactie alergica, dar pana si a doua zi era catifelata: cred ca beneficiul acesta se datoreaza bazei pusa inainte de machiaj. Acest produs este cu  siguranta pe lista mea de cumparaturi.

Ingredientele produselor de machiaj bio
Lista de ingrediente suna foarte bine: unt de shea, extract de caise, unt de macadamia, ulei de argan, ceara alba, ulei de migdale, ulei de galbenele, ulei de jojoba, extract de susan. Si acestea sunt doar cateva din ingrediente, asa ca nu ma mir ca pielea mea s-a simtit cu adevarat minunat. Iata si cateva exemple de preturi ale produselor de machiaj bio de la SLA: un fond de ten este 112 lei, un gloss 69 lei etc.

Investitie rentabila
Produsele sunt importate si distribuite de Scoala de machiaj Beauty Make-Up Artistry. Preturile pentru niste produse bio de machiaj profesional nu sunt mari. Merita o investitie, mai ales ca stiu din experienta ca produsele bio rezista foarte mult asa ca nu trebuie cumparate prea des. Eu sincer, de abia astept sa se lanseze magazinul online si sa imi intregesc trusa de machiaj. Daca vreti mai multe detalii gasiti pe pagina de Facebook.

produse de machiaj bio SLA Romania

Ochii mei dintr-o alta perspectiva

Cursuri de machiaj
Cat am stat la machiaj am aflat ca Scoala de machiaj Beauty Make-Up Artistry tine cursuri de automachiaj. Mi se pare o idee buna sa faci niste cursuri, sa inveti cum sa te machiezi, ca sa nu mai apelezi la cine stie cine si sa nu iti placa ce a facut. Daca inveti de la un expert, eu zic ca nu ai cum sa dai gres. Cursurile de formare profesionala ale Scolii de machiaj, pentru cei care vor sa devina make-up artisti, dureaza noua luni, iar diploma este recunoscuta de Ministerul Muncii, astfel ca absolventii se pot angaja fara probleme.

Pentru cine vrea sa se simta rasfatat si totusi sa isi respecte pielea, gama de produse SLA este ceea ce cautati: sanatoase, de calitate, rezistente si la preturi bune.

Cine a mai folosit vreodata produse de machiaj bio? Cum vi s-au parut?

5 gânduri despre „Cat de eficient este machiajul bio sau povestea unei dupa-amiezi extraordinare

  1. Eu am folosit machiaj organic de la Alva și mi-a plăcut pudra minerală. E non iritanta, a fost singura pudra pe care am putut-o folosi dupa ce-am facut o iritatie pe pleoapa stanga de la un fard pe care n-am sa-l mai folosesc vreodata. Nu stiu ce era, ca-l imprumutasem de la o prietena in graba (eram la ea acasa, trebuia sa iesim in oras cu colegii si n-aveam timp sa ajung acasa sa ma machiez).
    Dermatologul mi-a zis ca am avut dermatita. Repet, pudra minerala de la Alva mi-a salvat aspectul pentru vreo 2 saptamani, cat a durat tratamentul pentru dermatita aia nenorocita. Si de atunci tot pudra minerala folosesc, tot de la Alva.

  2. Pingback: Ce mai e nou prin targ: impresii, probleme si chiar solutii la Cosmetics Beauty Hair 2012 de la Romexpo. GALERIE FOTO « Jurnal Bio

  3. Pingback: Sa incepem anul invatand ceva nou: cum sa te machezi ca un profesionist cu Beauty Make-up Artistry « Jurnal Bio

Lasă un răspuns

