Din kit-ul bebelusului bio va prezint astazi: Cattier Spuma pentru Baita

Spuma bio baie bebe

Cattier Spuma pentru Baita

Cand s-a nascut baiatul meu cel mare, in anul 2008, stiam despre produsele organice tot ce stiu acum despre definirea functiei F a logaritmilor naturali, adica mai nimic. Acum, la nasterea celui de-al doilea copil, imi lipseste experienta cu produsele bio pentru bebelusi asa mici. Astfel ca am mers in vizita la BioBunatati si am cerut parerea Oliviei, cu scopul de a alege un sampon bio pentru bebelusi.

Spuma pentru baita de la Cattier

Ea mi-a recomandat Spuma pentru baita de la Cattier. A avut dreptate cand a zis ca nu e doar buna ca si continut, dar si foarte practica de folosit. Se agita bine si se face o spumita delicata si usor de aplicat. Nu am avut probleme nici cu spalatul pe cap, mai ales ca de data asta avem si ceva par de spalat. Nu a facut cojite si nici nu usuca pielea. Deja o folosim de aproape doua luni, si inca mai avem in tub, chiar daca o foloseste si baiatul cel mare. I se pare si lui haioasa ideea de spuma. Pretul spumei pentru baita de la Cattier este mic, 26 de lei, tinand cont ca data trecuta foloseam Mustela care era foarte scumpa.

Spuma de baiata de la Cattier iar mi se pare un produs care nu poate lipsi din gentuta unui bebelus bio bine aprovizionat. Ingrediente Cattier Spuma pentru Baita: apa de floare de portocal, glicerina vegetala, ulei de migdale dulci, proteine de grau.

2 gânduri despre „Din kit-ul bebelusului bio va prezint astazi: Cattier Spuma pentru Baita

Lasă un răspuns

