Ai numarat cate ingrediente au cerealele pe care le mananca copilul tau?

Am o problema! Nu imi plac produsele alimentare pe care lista de ingrediente este mai complicata decat tabelul lui Mendeleev. Mai ales daca este vorba de un produs important din alimentatia zilnica, cum sunt cerealele de dimineata.

Beneficiile cerealelor de dimineata
Noi, romanii, nu avem traditia cerealelor cu fructe sau fara, mancate dimineata. Pe vremea comunismului si imediat dupa revolutie, nimeni nu avea acest obicei ciudat: sa manance cereale de dimineata, cand frigiderul era plin de parizer si crenvurști. Intre timp, lucrurile s-au schimbat si acum tot mai multi oameni au inteles beneficiile unui mic dejun sanatos: primesti o portie de energie pentru intreaga zi, sunt usor de preparat, sunt surse de fibre, calciu, vitamine si fier si nu simti nevoia sa ciugulesti prostii pana la masa de pranz.

Cereale de dimineata cu prea multe ingrediente
Si daca ni se pare ca in Romania au devenit populare cerealele de dimineata, eu am fost uimita sa descopar cat de puternica este aceasta industrie in Statele Unite ale Americii si in Europa de Vest. Habar nu aveam cate mii de sortimente de cereale exista in State sau de existenta Asociatiei Europene pentru Cerealele de Dimineata cu sediul la Bruxelles, spre exemplu. Dar cand ma uit pe o punga de cereale si vad o lista de ingrediente mai lunga decat distributia unui film indian, imi dau seama ca acolo exista o problema. Sa va uitati de curiozitate sa vedeti cereale in comert cu peste 10 ingrediente, care mai de care mai dubiose. De aceea m-am bucurat sa am ocazia sa testez Cerealele Bio Corn Flakes, produse de Cerealvit – Italia de la Biomania.

Cerealele Bio Corn Flakes Cerealvit sunt fara zahar si fara gluten
Fata de alte sortimente din comert, Cerealele Bio Corn Flakes Cerealvit se inmoiae mai greu, asa ca am gasit solutia: incalzesc mai mult laptele si apoi le las cateva minute in plus la inmuiat. Pentru cei grabiti nu este o solutie prea buna, dar eu m-am obisnuit. Lista de ingrediente a acestor cereale bio este asa cum ar trebui sa fie: contine doar porumb, malt de orez si sare si nu contine gluten, soia, arahide si zahar. Produsul este certificat de ABG Austria.

Voi ati incercat vreodata cereale bio? Cum vi s-au parut?

cereale de dimineata bio corn flakes

6 gânduri despre „Ai numarat cate ingrediente au cerealele pe care le mananca copilul tau?

  1. Cereale bio nu am incercat, insa le prefer pe cele de la Sanovita, simple. Si eu la inceput credeam ca sunt fara gust, dar cu niste nuci, susan sau migdale si cu putina scortisoara sunt chiar bune.

Lasă un răspuns

