Atentie doamnelor, „daca nu slabiti IMEDIAT dupa nastere, nu aveti bun simt”

Cum iarna a fost lunga si eu a trebuit sa stau prin casa pana la nastere, am apucat sa butonez si eu televizorul. Mare greseala: dupa ce ca nu gasesti nimic interesant, eu reusesc sa ma mai si enervez! Asa ca tot butonanad, am avut “fericita” ocazie sa vad cum una din „vedetele” de la noi, care a nascut lunile acestea, a vrut sa slabeasca in timp record. Pentru a slabi, a facut o groaza de proceduri si interventii complexe, cu aparaturi diferite, care i-au luat mult timp si au costat mii de euro.

Nu ma intereseaza ce face omul ca sa slabeasca, deranjant este ca apare la televizor si spune ca a facut un lucru normal si banal! Oare in ce lume traim daca lor li se pare „normal” sa dai mii de euro ca sa slabesti in timp record si sa lipseste ore in sir de acasa imediat dupa nastere? Chiar isi imagineaza ca toata lumea din Romania isi permite asa ceva? Din doua salarii medii este imposibil de imaginat ca iti poti permite astfel de proceduri. Ma rog, sa zicem ca daca te invarti doar intr-un anumit cerc, pierzi notiunea de scump. Dar faptul ca a mai aparut si doctorul minune din spatele procedurilor, care zice ca „este normal ca respectiva vedeta a vrut sa slabeasca asa repede”. Si ca „tine de bun simt si de respectul de sine sa slabesti imediat dupa nastere”, platind mii de euro.

magar slabit dupa nastereAdica cum? Eu sunt nesimtita daca nu reusesc sa slabesc in trei zile dupa ce am nascut? Si nu cred ca sunt singura care nu a reusit preformanta aceasta. Normal ca vreau sa ajung cat mai repede sa intru in hainele mele vechi, dar nu am nici timp sa ma duc cu orele la sala, nu am cum sa il las atat de mult pe cel mic singur si nici mii de euro sa cheltui. Momentan, cu doi baieti care vor cate ceva de la mine, ma bucur daca o data pe zi ajung sa stau sa mananc stand pe scaun si nu alergand prin casa. 🙂

Asa ca sincer, mi se pare jignitor sa apara un medic si sa ma faca nesimtita. Voi ce ziceti? Cine e magarul la faza asta?

5 gânduri despre „Atentie doamnelor, „daca nu slabiti IMEDIAT dupa nastere, nu aveti bun simt”

  1. Nu mi se pare deloc ok sa slabesti intr-un timp scurt si nici nu sunt de acord cu interventii agresive in sensul asta, e un stres pentru organism. Plus ca fiecare slabeste in ritmul sau 🙂

    Medicul respectiv probabil avea si el niscaiva interese – sa vina si alte doamne la el pentru slabit contra mii de euro, deci nu cred ca merita sa fie bagat in seama…

  2. Ma abtin de la comentarii, pt. ca nu vreau sa vorbesc urat zilele astea… Mie mi-a luat 2 ani de la nastere sa intru in toate hainele mele vechi si chiar asa nesimtita nu cred ca sunt…
    Iar interesul din spatele emisiunii este jenant de vizibil !

  3. eu nu bag in seama oameni care doar stiu sa vorbeasca si care intrec masura – acel medic ori isi permit prea mult ori nare taglele pe casa .

  4. Televiziunile noastre sunt un etalon pentru capetele seci. Care nici ele nu-si permit in majoritate o viata ca aia de la emisiunile mondene, dar macar aspira la ea :))
    Lasa prostiile, tu nu produci bani cu „silueta”ca sa depinzi de ea 🙂

Lasă un răspuns

