Organizarea botezului prinde viteza: am gasit fotograful potrivit

In febra pregatirilor pentru botez, sunt foarte relaxante momentele in care mai bifez un punct de pe lista, pentru ca am rezolvat o sarcina dificila de organizare. Acum este vorba despre fotograful pentru botez. Si pentru ca am reusit sa aduc un fotograf de top, un profesionist cu experienta la zeci de evenimente, a carui agenda este mai plina decat a lui Red Hot Chili Pepper, satisfactia este si mai mare.

Ce mi-a placut, vazand portofoliul de fotografii de nunta si botez al lui Cristi Neacsa, este ca imbina intr-un mod unic si personal talentul de a surprinde toate momentele importante ale evenimentului cu creativitatea de a realiza instantanee extraordinare.

Fotografii botez
cristi neacsa fotograf nuntaVa invit sa vizitati website-ul lui Cristi Neacsa, fotograf de nunta si sa vedeti acolo o (mica) parte din ceea ce lucreaza el. Restul de imagini vi le prezinta direct la intalnire. Cum imi place sa nu las nimic la voia intamplarii, l-am cautate si pe forumuri pe Cristi Neacsa, sa vad ce spun altii despre el. El nu este cel mai ieftin fotograf din piata, nici nu am cautat asta, ci l-as numi Fotograful Skoda, pentru ca aduce cea mai multa valoare pentru banii dati. 🙂

O sa va spun la sfarsit cum a fost si o sa va arat fotografii, dar am incredere ca vor iesi foarte bine.

Acum trebuie sa rezolv problema DJ-ului. Voi stiti pe cineva priceput sa-mi recomandati? Multumesc!

3 gânduri despre „Organizarea botezului prinde viteza: am gasit fotograful potrivit

Lasă un răspuns

