O gama de cosmetice bio premium: 100%Pure Cosmetics

De cand ma stiu, am avut probleme cu pielea uscata de pe maini. Acum, treaba s-a acutizat si pentru ca ma spal excesiv de mult pe maini. Am gasit ceva creme care imi faceau bine, dar acum este cam greu sa gasesc un moment sa ma cremuiesc si sa nu ma spal pe maini.

Pentru ca oricum ramasesem fara crema mea preferata, ca nu mai foloseam nimic altceva. Am iesit zilele trecute la cumparaturi la BioBunatati si am vazut pe raft o gama noua, care arata foarte elegant: 100% Pure Cosmetics. Sincer, preturile mi s-au parut putin mai mari fata de alte game si produse pe care le folosesc eu. Dar chiar arata a marca premium. Pentru ca am fost cuminte, am primit de la Olivia niste mostre de crema de corp cu nuca de cocos. 🙂

Crema 100%Pure Cosmetics

cosmetice bio 100%Pure CosmeticsIn general, atunci cand primesc mostre de lucruri care par bune, am tendinta sa le pastrez si sa le folosesc cu vreo ocazie speciala sau pur si simplu de mila lor le las sa zaca pana expira. Totusi, cu mostra 100% Pure Cosmetics am zis sa incerc. Ma asteptam sa fie ceva mai lichida crema si sa termin imediat mostra. Dar am zis sa ma dau pe maini cu ea poate reusesc sa nu mai am maini aspre si uscate. Folosesc deja o mostra 100% Pure Cosmetics de 2 ml de o saptamana si inca mai e in ea si sunt mai mult decat fericita. Crema este foarte groasa, dar intra imediat in piele si miroase de imi vine sa imi sug degetele. E minunata. Mainile mele au revenit la normal si ajunge sa ma dau seara inainte de culcare si sa folosesc si putina crema. Acum inteleg de ce preturile sunt putin mai mari, pentru ca sunt convinsa ca tine foarte mult. Deja am trecut pe lista de cumparaturi o crema din gama 100%Pure Cosmetics si sper sa ajung cat mai repede la magazine sa o cumpar. Recunosc ca mai am o mostra de scrub si masca dar chiar imi e mila de ea. Poate pe aia o folosesc pentru o ocazie speciala ca o sa avem vara asta.

PS: Pana la urma nu am mai rezistat si am mers si mi-am luat varianta mare 100%Pure Cosmetics, care a costat 65 de lei.

Ingrediente 100%Pure Cosmetics: suc de aloe (1), hidrosol de trandafir (2), unt de cacao, unt de avocado, ulei de seminţe de struguri, ulei de seminţe de măceşe (3), ceară candelilla, ulei de coacăze negre, vitamina E, vitamina C, aromă de cocos, vanilie, extract de cocos, cafea verde organică (4), cireaşă sălbatică organică (5), rodie, zmeură organică (5), mură şi ceai alb organic (3), acid citric, hamamelis, caprifoi japonez, rozmarin, oregano, cimbru şi genţiană, alcool din cereale, boabe de acai, resveratrol, ceai verde organic (3), fruct de mango, boabe goji, fruct de maqui, soc şi strugure tămâios 1 origine organică garantată de SGS organic 2 origine organică garantată de Ceres GmbH 3 origine organică garantată de Oregon Tilth Certified Organic 4 origine organică garantată de Asociaţia Fermierilor Ecologici din Hawaii 5 origine organică garantată de USDA

Un gând despre „O gama de cosmetice bio premium: 100%Pure Cosmetics

  1. Pingback: Cearcane sau riduri in zona ochilor? Iata solutia de la 100 Percent Pure, un produs cosmetic pe baza de cafeina extrasa din boabe de cafea organica | Jurnal Bio

Lasă un răspuns

